ja ach ik zeg er niks overjochem de haas schreef:Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco![]()
maar vertrouwen is weer behoorlijk beschaamd ja

ja ach ik zeg er niks overjochem de haas schreef:Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco![]()
hoezoo dat luco ?Luco/Alpine-racer schreef:ja ach ik zeg er niks overjochem de haas schreef:Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco![]()
maar vertrouwen is weer behoorlijk beschaamd ja
paz-maniac schreef:als je ze nieuw moet kopen betaal je de hoofdprijs![]()
ik ga met mallen werken gemaakt van aardewerk als een soort smeltmallen, heb al expirimentjes gedaan die goed uitpakten dus in principe moet het lukken, maar ik zeg nog nix totdat ik 2 witte achterlichtunits hebCChris schreef:ik ben heel benieuwd hoe je die zelf gaat maken.........zijn al meer mensen voor jou die het hebben geprobeerd. maar voor zover bekend ist nog niemand gelukt...... dit omdat ze achterlichten in 2 kanten bol staan.
zoals ik al zei, ben erg benieuwd naar het eindresultaat........petje af als het je goed lukt1nsane schreef:ik ga met mallen werken gemaakt van aardewerk als een soort smeltmallen, heb al expirimentjes gedaan die goed uitpakten dus in principe moet het lukken, maar ik zeg nog nix totdat ik 2 witte achterlichtunits hebCChris schreef:ik ben heel benieuwd hoe je die zelf gaat maken.........zijn al meer mensen voor jou die het hebben geprobeerd. maar voor zover bekend ist nog niemand gelukt...... dit omdat ze achterlichten in 2 kanten bol staan.en idd die van k-tec zijn belachelijk duur, zou me nix verbazen dat ze daar dikke 250 eus winst op maken
1nsane schreef:aardewerk (znw) aar.de.werk --> object gemaakt van gebakken kleiHaas schreef:aardewerk?