[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

jochem de haas schreef:Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco :wink: :lol:
ja ach ik zeg er niks over
maar vertrouwen is weer behoorlijk beschaamd ja :@
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
1nsane

wat luuk zegt dat klopt, heb verder geen ruzie met rielepiel ofzo :P. maar laten we daar verder maar over ophouden, zo komen er alleen maar weer een hoop onnodige woordenwisselingen.

ontopic:

Jacco echt super dat je daar ffies achteraan gaat :D :worship:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:
jochem de haas schreef:Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco :wink: :lol:
ja ach ik zeg er niks over
maar vertrouwen is weer behoorlijk beschaamd ja :@
hoezoo dat luco ?

is de gte prut ? :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

lezen erik
er staat dat ik er niks over zeg, dus doe ik dat ook niet (~)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Zal ık het ff doen : JA maar te redden
1nsane

oke ik heb sinds een tijdje (eigenlijk na de reparaties) dat als ik m'n richtingaanwijzer naar links aanzet dat ie er mee kapt als ik m'n rem intrap en dat het indicatielampje van me mistachterlicht ook zwak gaat branden (mistlicht zelf niet) , soms dan knippert ie heel snel, ik had gehoord dat het een massaprobleem was dus ik achterlichten eraf halen, massapunten losgemaakt, schoon gemaakt en weer aangesloten.
Nogsteeds het zelfde. toen zette ik mn mistachterlicht ook aan, die doet het dan weer wel, alleen brand me linkerachterlicht dan heel zwak :/ en doen allebei m'n richtingaanwijzers t nie meer, dus ik alles uitgezet en weer richting testen, doen ze allebei nix meer :(
TheoV
Contacteer:

lijkt me toch nog steeds een massaprobleem. kijk anders de massa van je accu zelf eens na....
Riël
Über-Spammer

Heel v aak is t ook de stekker op de achterlichtunit die slecht contact maakt.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ad van Haperen
Contacteer:

Heb je het ook als je je achterlichten er niet op aansluit?
1nsane

Riël schreef:Heel v aak is t ook de stekker op de achterlichtunit die slecht contact maakt.
had ik schoon gemaakt en de palletjes beetje naar buiten gebogen voor beter contact, haalt nix uit
Riël
Über-Spammer

Probeer eens een andere achterlichtunit. Bij mijn 5 haalde dat idd ook niets meer uit. Een ander binnenwerk en t werkte weer.
1nsane

zou misschien wel kunnen, ff opzoek naar een setje danmaar :)
1nsane

vandaag ff aan het testen geslagen en ben er achter dat het aan de linker fitting unit ligt! chris dus maar ff pmmen voor een setje.

Vanmiddag ook weer een blunder geslagen, ging een benzine grasmaaier ff klaar maken voor verkoop, allemaal leuk benzine erin gegooid en starten maar, echter, mijn keycord met me sleutels lag toch iets te dichtbij en werd samen met het busje WD-40 wat ernaast stond de messen in gezogen :lol: ben uur bezig geweest met sleuteltjes zoeken in de achtertuin (werden alle kanten op gelanceerd) en scherven wd-40 blik bij mekaar te rapen (0)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:lol: Strakke aktie dus :lol:
1nsane

was niet echt handig, mn mooie renault keycord ligt ook in 1000 stukken :S
Ad van Haperen
Contacteer:

:lol: sleutels nog wel heel?
1nsane

ja dat dan weer wel, eentje had zich in het tuinhuis geboord maar was nog helemaal heel, me tanksleutel (Waar ik er maar 1 van heb omdat het een of andere opel tankdop is) hing in de boom en de rest ergens in het gazon haha :lol:
1nsane

hoe kan ik makkelijk m'n kachelpaneel demonteren trouwens? verlichting ervan is d00d en van het klokje ook en dat is best crap als je 's avonds rijd ;)
Riël
Über-Spammer

Asbak eruit, metalen frame dmv 2 torx losnemen, kachelpaneel naar achteren eruit 'klikken', paar knopjes verwijderen.
1nsane

aangezien t geld ff op was en riël geen linker achterunit meer had liggen heb ik maar ff een andere oplossing getroffen, ff een draad gesoldeerd vanaf de massa van de knipper naar het punt waar de stekker zijn massa heeft, en hop geen problemen meer :)
overgens ben ik nogsteeds opzoek naar achterlichtunits, wil namelijk zelf witte achterlichten maken, heb er al een methode voor uitgedoktert dus als ik binnenkort ff tijd heb zal ik dit wel posten hier incl een how-to
CChris

ik ben heel benieuwd hoe je die zelf gaat maken.........zijn al meer mensen voor jou die het hebben geprobeerd. maar voor zover bekend ist nog niemand gelukt...... dit omdat ze achterlichten in 2 kanten bol staan.
R 5 Convertible Rulezz
-PAZ-
Über-Spammer

ben ook wel eens nieuwsgierig hoe je dat wilt gaan maken die witte achter lichten. als je ze nieuw moet kopen betaal je de hoofdprijs (N) (N)
R5GTT. Drive it like you stole it
Chris
Erelid - Moderator - RvT

paz-maniac schreef:als je ze nieuw moet kopen betaal je de hoofdprijs (N) (N)
(Y) (Y) Daardoor blijven ze wel exclusief! :D

[img]http://www.5gt.nl/images/59fa845e7feffd ... 96c-78.jpg[/img]

Ben er jaren naar op zoek geweest. Als je ze dan vindt, dan is de prijs iets minder belangerijk. 8)

1nsane, succes. :biertjuh:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-PAZ-
Über-Spammer

das waar, en als jij het de moeite waard vind / het er over hebt is het (Y) (Y) . Bij K-tec kan je ze nog steeds kopen toch geloof ik
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

258 pond... ex. verzendkosten. :) Komt op een kleine 385 euro uit. :S
-PAZ-
Über-Spammer

idd gewoon de hoofdprijs. waren mijn zwarte achterlichten voor de gtt toch en stukje goedkoper :p :wink:
1nsane

CChris schreef:ik ben heel benieuwd hoe je die zelf gaat maken.........zijn al meer mensen voor jou die het hebben geprobeerd. maar voor zover bekend ist nog niemand gelukt...... dit omdat ze achterlichten in 2 kanten bol staan.
ik ga met mallen werken gemaakt van aardewerk als een soort smeltmallen, heb al expirimentjes gedaan die goed uitpakten dus in principe moet het lukken, maar ik zeg nog nix totdat ik 2 witte achterlichtunits heb :D en idd die van k-tec zijn belachelijk duur, zou me nix verbazen dat ze daar dikke 250 eus winst op maken (S)
Haas
Car: Megane RS

aardewerk?
1nsane

Haas schreef:aardewerk?
aardewerk (znw) aar.de.werk --> object gemaakt van gebakken klei
1nsane

vandaag aan de dash verlichting weze rommelen, zo'n klokje is leuk maar in t donker moest ik met een aansteker kloten om wat te zien, was nog leuk, lampjes allemaal vervangen, maar t klokje deed nogsteeds niets, aangezien het probleem in het klokje zelf zat heb ik maar een draadje van 1 van de knoppen naar het lampje getrokken en voila, zo hoort een verlicht dash van een gtt eruit te zien:

[img]http://img181.imageshack.us/img181/1249/dsc00345ss7.jpg[/img]
Erik (Schepjes)
Contacteer:

zo kan me niet herinderen dat me dash zo fel was :p (Y)
CChris

1nsane schreef:
CChris schreef:ik ben heel benieuwd hoe je die zelf gaat maken.........zijn al meer mensen voor jou die het hebben geprobeerd. maar voor zover bekend ist nog niemand gelukt...... dit omdat ze achterlichten in 2 kanten bol staan.
ik ga met mallen werken gemaakt van aardewerk als een soort smeltmallen, heb al expirimentjes gedaan die goed uitpakten dus in principe moet het lukken, maar ik zeg nog nix totdat ik 2 witte achterlichtunits heb :D en idd die van k-tec zijn belachelijk duur, zou me nix verbazen dat ze daar dikke 250 eus winst op maken (S)
zoals ik al zei, ben erg benieuwd naar het eindresultaat........petje af als het je goed lukt :) (Y)
R 5 Convertible Rulezz
Riël
Über-Spammer

1nsane schreef:
Haas schreef:aardewerk?
aardewerk (znw) aar.de.werk --> object gemaakt van gebakken klei

Neem t m niet kwalijk, da's nog nieuw voor Haas ;)
Ivo
Über-Spammer

Ik zeg succes..., maar ben toch echt blij met de mijne :)
Je ziet ze echt vrij weinig, die van Chris (2 sets) en de mijne komen geloof ik uit France....., verder rijden er wat ik weet nog 2 5 jes in NL rond met deze lampies....dus echt exclusief
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Ze zitten zelfs op/in een rode 5 tl .......
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 13 okt 2006 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie