Ik was op de Nurburgring zelf voor een foto-opdracht. Op de terugweg maakten we nog een ommetje langs de Nordschleife en toen kwamen we de rtc'ers tegen.
Als je nog een rondje gestuurd hebt dan ben je volgens mij gespot!Dennis 16V schreef:Nee een Panda is toch wel even heel wat anders
Dan was het Miranda... Die is daar ook helemaal niet mee bezig...Chris schreef: @ Michel, de bestuurder heb ik niet gezien. Overigens is diegene ook niet opgevallen dat er een bijna identieke auto op de bumper hing...
Nee wij moesten het doen met de 'basis' panda. Overigens niet mijn eigen auto.Tim_Coupe schreef:Als je nog een rondje gestuurd hebt dan ben je volgens mij gespot!Dennis 16V schreef:Nee een Panda is toch wel even heel wat anders
[img]http://www.boelsphotography.be/Nurburgr ... %20063.JPG[/img]
Vandaag wederom gespot @ Carwash Lex Hoogeveen.Chris spotte 15-10-2006 schreef: Vandaag te Bodegraven, zilveren RS phase1, 63-GX-BD.
Het was er mooi weer om ze uit te laten.Chris schreef:Vandaag wederom gespot @ Carwash Lex Hoogeveen.Chris spotte 15-10-2006 schreef: Vandaag te Bodegraven, zilveren RS phase1, 63-GX-BD.
Iets later stond de HZ-FZ-42 ernaast, en nog later stond iemand popie-jopie te zijn met de 26-PN-VT...
Gisteren weer zien rijden en nu was hij helemaal roze. Zag er meteen een stuk netter uit. Echt een chickiebakkie zo'n GTT.LotuzClioWilliams schreef:Vandaag in Spijkenisse een 5 GT Turbo gezien in (optisch) slechte staat. Het kenteken was HT-RR-59. Opvallend: de buitenzijde was zwart zoals op de RDW site staat vermeld, maar bij het openen van de deur (door de vrouwelijke bestuurder, niet door mij) was een roze lak te zien.
Ik weet dat de koets van gerrit naar autodemontagebedrijf de Mars is gegaan in zwolle ..... dus wie weet ..Ronald1916V schreef:Geen idee, reed er nu in ph.2 outfit bijen was zeker wel wit.. kenteken weet ik zeker..
![]()
Heb 'm vaker in Zwolle zien rijden trouwens..