Kan ik weer iedereen gaan vervelen

Ik ging net naar m'n nest man toen jij online kwam.Nielske schreef:zo was zelfs ff zoeken om het topic weer te vinden...![]()
zet mij maar op de maybe lijst voor de 22e, ga het druk krijgen...
@rob,
lieverd waarom ontloop je mij?! wil je alleen maar je weitecs afhandig maken, thats all!!!![]()
en nu sappie voor het slapen gaan![]()
whehehe, smiley's zijn cool
volgens mij is het een andere kleur, iets met een 5 of een 4???! moet ik checken~Haas~ schreef:ps. @ Nielske: je mag me booskijkertje overnemen hoor....zal ze ff mooi schuren voor je. Wil ze ook opnieuw spuiten voor je, maar dan komt er wel wat bij...kleurcode 676 toch ook?
Nee godverdomme man! Kom daar aan om half 5, moesten ze ff nog wat kleine dingen doen (controle, testritje) en dan kon ik hem meenemen! Dus ik wachten, 16.45 nog niemand, 16.55 komt er ineens iemand.. blijkt dat die knuppels vergeten waren mn remsysteem af te persen gevolg : Geen remmen! Kerel die testritje ging maken wist van niks en had bijna mn wagen TOTAL LOSS gereden + zichzelf, gelukkig niks gebeurt, maar wel bijnaMerijn schreef:Da's duidelijk...Rory schreef:#!$%@#%^#$^&WTYEQRTG!$%$#&^&*$%^^@$#^#%^*%^*$^&*^&*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RENAULT
Hij is nog steeds niet af?
Ja morgenvroeg om 10 uur ben ik weer helemaal tevreden want dan mag ik hem EINDELIJK ophalen! Zijn geen slechte gasten, maar die gozer die mijn auto helemaal moest afmaken (excl. de velgen die waren nog bij de spuiter!) heeft ff niet verteld dat de remmen nog ontlucht moesten worden :| Kerel zit wel op vakantie nu. En dat ritje in de V6... mjah achNielske schreef:ja 't is allemaal wat... maar nog ff geduld en je bent weer zo blij als een kind en daarnaast zo'n slechte gasten zijn het niet bij die garage.... je hebt tenslotte in een v6 mogen knallen![]()
(zegt weinig over monteurs kwalie's hé
)
mijn kleppendeksel pakking is ook weer vernieuwd!![]()
nu alleen nog (voorzover ik weet) de voordempers (gaat robke voor zorgen) en iets raars met de achterophanging, maar da komt ook wel goed!
mzzl
hoop je wel daar te zien met je auto hoor !!!
Ja morgenvroeg om 10 uur ben ik weer helemaal tevreden want dan mag ik hem EINDELIJK ophalen! Zijn geen slechte gasten, maar die gozer die mijn auto helemaal moest afmaken (excl. de velgen die waren nog bij de spuiter!) heeft ff niet verteld dat de remmen nog ontlucht moesten worden :| Kerel zit wel op vakantie nu. En dat ritje in de V6... mjah achJe kent zo je mensen hahaha
![]()
![]()
Succes dan nog met je voordempers dan!
Ken dat ook al dan?!Rory schreef: Damn ik heb een smile zo groot als toen ik die V6 bereed![]()
![]()
Er zitten 2 gaten in, dus je kan met z'n tweeen tegelijkNielske schreef:Ken dat ook al dan?!Rory schreef: Damn ik heb een smile zo groot als toen ik die V6 bereed![]()
![]()
![]()
![]()
vertel es, hoe gaat dat in zn werk... doggystyle zekers!
alleen was ze na merijn, zeker nie meer zo strak...
next time als er weer een gangbang met een v6'je plaats vindt, bellen!!!