ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ja hoor, Phase 2 bumper past gewoon 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ziet er op zich netjes uit, hij zegt dat er wat aan gelast is enzo, maarja...hoe goed is het gebeurd? Roest is zo weer terug
De algehele staat van zo'n auto is moeilijk te bepalen van een foto
De algehele staat van zo'n auto is moeilijk te bepalen van een foto

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
kan iemand met dialogys voor mij ff checken wat dit nummer is? 7700612542 - steun <-- benaming van renault, alleen weet ik niet meer wat voor steun het was
.
ik dacht dat het de montageplaat was voor de ontstekingsunit, maar om het zeker te weten zou iemand daar ff een plaatje van moeten regelen van dialogys dus.......dan kan ik hem in het register zetten van 5gt.nl

ik dacht dat het de montageplaat was voor de ontstekingsunit, maar om het zeker te weten zou iemand daar ff een plaatje van moeten regelen van dialogys dus.......dan kan ik hem in het register zetten van 5gt.nl
R 5 Convertible Rulezz
Dat nummer staat al in de databaseCChris schreef:kan iemand met dialogys voor mij ff checken wat dit nummer is? 7700612542 - steun <-- benaming van renault, alleen weet ik niet meer wat voor steun het was.
ik dacht dat het de montageplaat was voor de ontstekingsunit, maar om het zeker te weten zou iemand daar ff een plaatje van moeten regelen van dialogys dus.......dan kan ik hem in het register zetten van 5gt.nl
R77 00 612 542 - rubbers voor lange bout bij dynamo - 2,67
Ding ziet er gewoon al goed uit op de foto, ik kan me bijna niet voorstellen dat je een betere prijs/kwaliteitverhouding kan vindenKoenGTT schreef:Het is net wat martijn zegt.
Je hebt laswerk en je hebt het betere bak en braad werk.
Maar naar mijn idee is hij het bezichtigen waard. Maar ik zou zeker op die aankooplijst kijken voor de renault 5.

hmmm ok, dan moet ik een ander nummer hebben.......Florus schreef:Dat nummer staat al in de databaseCChris schreef:kan iemand met dialogys voor mij ff checken wat dit nummer is? 7700612542 - steun <-- benaming van renault, alleen weet ik niet meer wat voor steun het was.
ik dacht dat het de montageplaat was voor de ontstekingsunit, maar om het zeker te weten zou iemand daar ff een plaatje van moeten regelen van dialogys dus.......dan kan ik hem in het register zetten van 5gt.nl![]()
R77 00 612 542 - rubbers voor lange bout bij dynamo - 2,67
R 5 Convertible Rulezz
-
- Berichten: 532
- Lid geworden op: ma 29 sep 2003 20:46
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Als je banden van je Ph2 zo / \ onder je auto staan, wat
moet je dan aanpassen om ze weer gewoon | | zo te krijgen
moet je dan aanpassen om ze weer gewoon | | zo te krijgen

En al een afspraak gemaakt?brains schreef:Okee.. ja ik heb opzich wel interesse in die renault 5. Maar ik ben beginner dus weet nog niet zoveel vanaf. Maar vroeg me af of het waard is om die auto te bezichtigen.
Gr
De topschotel en uiteraard de fase2 schokbreker waarvan de gaten niet recht onder elkaar staan (f1) maar de onderste wat verder van de veerpoot.Florus schreef:Als ik m'n veerpoten van PH1 naar PH2 om wil bouwen,dan heb 'k toch alleen de 2 andere bevestigingsplaten nodig?
De toplagers,rubbers en veerschotels zijn toch hetzelfde als bij PH1??
Rubbers en lagers weet ik niet zeker, ik kan me vaag herinneren dat je wel 2 verschillende sets had bij Monroe.
-
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr 5 jan 2007 22:40
- Car: 5 GTT/RS4
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
KoenGtt
Nee, de man reageert niet, heb nu een andere op het oog. Is een Phase2, ga ik zaterdag voor kijken
.. ziet er goed uit, 98.000 gelopen, heb dat ook even op N.A.P. gecheckt. Dus hopen dat het zaterdag wat wordt.
Gr
Brana
Nee, de man reageert niet, heb nu een andere op het oog. Is een Phase2, ga ik zaterdag voor kijken

Gr
Brana
het grote rubber is het zelfdeFlorus schreef:Als ik m'n veerpoten van PH1 naar PH2 om wil bouwen,dan heb 'k toch alleen de 2 andere bevestigingsplaten nodig?
De toplagers,rubbers en veerschotels zijn toch hetzelfde als bij PH1??
de schotels zelf zijn ook anders heb het ooit ergens neergezet ,wat er anders was maar waar het staat ?
Marcel
het enige verschil tussen de ph1 en 2 veerpoten zijn de demper(ph1 is langer en heeft de gaten recht onderelkaar) de Veer (idem aan de veerpoot, veer ph1 is langer) en de topschotel De PH2 heeft de bevestiging van de veerpoot uit het midden
voor de rest is ieder deel tussen de veer en schotel het zelfde.
Oh en de stofkap,bumpstop is wederom langer bij een ph1
voor de rest is ieder deel tussen de veer en schotel het zelfde.
Oh en de stofkap,bumpstop is wederom langer bij een ph1

En 't klopt i.d.d., Phase 2 topschotels zijn bij de dealer Niet meer leverbaar,heb het bij de dealer in Bodegraven geprobeerd,en die doet altijd z'n uiterste best




Ben benieuwd welke het is, zou je eens kunnen kijken of het een "bekende" is:brains schreef:KoenGtt
Nee, de man reageert niet, heb nu een andere op het oog. Is een Phase2, ga ik zaterdag voor kijken.. ziet er goed uit, 98.000 gelopen, heb dat ook even op N.A.P. gecheckt. Dus hopen dat het zaterdag wat wordt.
Gr
Brana
http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96"
Zonee, heb je misschien meer info?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Nee Merijn de bovenste phase 2 schotel. Zodat de schokdemper uit het midden komt te zitten.
Bij phase 1 schotels steekt de schokdemper door de carressorie heen.
Ik heb nu ook phase2 schokdempers met phase1 schotels en dat kan eigenlijk niet je krijgt dan een heel groot camber
Bij phase 1 schotels steekt de schokdemper door de carressorie heen.
Ik heb nu ook phase2 schokdempers met phase1 schotels en dat kan eigenlijk niet je krijgt dan een heel groot camber
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Florus schreef:![]()
En 't klopt i.d.d., Phase 2 topschotels zijn bij de dealer Niet meer leverbaar,heb het bij de dealer in Bodegraven geprobeerd,en die doet altijd z'n uiterste best![]()
, maar hij belde vanmiddag terug dat het echt niet meer leverbaar is....
![]()
Fuck-a-duck. En nu ?? Via diverse toeleverancier ook te horen gekregn dat ze niets kunnen vinden. Lagersets volop verkrijgbaar. Dat wel.
Heb al een advertentie geplaatst Florus voor een 2de hands-setje.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Succes
Anders moet je kijken of het niet na te maken is.
Ik ga eens kijken of bij mij Camber bouten uitkomst bieden, ik vind het namelijk wel wijs dat ie zo laag is

Anders moet je kijken of het niet na te maken is.
Ik ga eens kijken of bij mij Camber bouten uitkomst bieden, ik vind het namelijk wel wijs dat ie zo laag is

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Is bij jou wel op te lossen,anders kun je denk ook wel het gat i/d schokbreker verzetten, onderste gat of sleufgat van maken,of bestaande gat ff dichtlassen en daarna een nieuw gat borenAlex Los schreef:Succes![]()
Anders moet je kijken of het niet na te maken is.
Ik ga eens kijken of bij mij Camber bouten uitkomst bieden, ik vind het namelijk wel wijs dat ie zo laag is

ik heb ook mijn dempers aangepast ph1 schotels met de rest ph2
gaat wel maar heb ook wat van de fusee afgehaald om het camber weer een beetje goed te krijgen i.s.m. camber bouten .
klopt idd ph2 schotels zijn niet meer te leveren ph1 nog wel .
gaat wel maar heb ook wat van de fusee afgehaald om het camber weer een beetje goed te krijgen i.s.m. camber bouten .
klopt idd ph2 schotels zijn niet meer te leveren ph1 nog wel .
-
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr 5 jan 2007 22:40
- Car: 5 GTT/RS4
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Chris:
Ik zie de auto er niet tussen staan. Maar hier wat info
Hij is Staalblauw, 40mm verlaagd, uitlaat vanaf downpipe, weet niet welke, samco turboslang, oliekoeler, 98.000km gelopen, ik weet niet wat je verder wilt weten?
..
Gr
Brana
Ik zie de auto er niet tussen staan. Maar hier wat info
Hij is Staalblauw, 40mm verlaagd, uitlaat vanaf downpipe, weet niet welke, samco turboslang, oliekoeler, 98.000km gelopen, ik weet niet wat je verder wilt weten?

Gr
Brana
Dat is toch die blauwe met die metertjes langs zijn binnenstijl?Chris schreef:Oja, die stond op marktplaats. Hij staat toch in de buurt van Rotterdam?! Ziet er goed uit!![]()
Hou ons op de hoogte!
Bijzonder weinig KM's overigens...GT Turbo register schreef:- VB-38-BX - Wit (phase2, gespot in Het Veen, 2003)
Met die dichte zijruitjes van plastic?
Mooi ding hoor

Nieuw van MB...
[img]http://www.mbcarperformance.nl/catalog/ ... wnpipe.jpg[/img]
Wat een vet ding.
Ik schrok alleen een beetje van de prijs. 
[img]http://www.mbcarperformance.nl/catalog/ ... wnpipe.jpg[/img]
Wat een vet ding.


Hoho, dit is allang al eerder uitgevoerd, oa. Florus heeft het zelf zo gebakken en er waren al wat fransen die er langer mee reden. Nieuw isset zeker niet.
Prijs is idd wel pittig, je koopt er 2 ktecs voor en heb je nog geld over om 2 originele elbows te laten uitboren en dat werkt ook al super, kun je ook 150 wielpk's mee draaien.
Maargoed tis wel mooi stukkie laswerk
Prijs is idd wel pittig, je koopt er 2 ktecs voor en heb je nog geld over om 2 originele elbows te laten uitboren en dat werkt ook al super, kun je ook 150 wielpk's mee draaien.

Maargoed tis wel mooi stukkie laswerk

ow woops, foutjuh......Steven schreef:Hoho, dit is allang al eerder uitgevoerd, oa. Florus heeft het zelf zo gebakken en er waren al wat fransen die er langer mee reden. Nieuw isset zeker niet.
Prijs is idd wel pittig, je koopt er 2 ktecs voor en heb je nog geld over om 2 originele elbows te laten uitboren en dat werkt ook al super, kun je ook 150 wielpk's mee draaien.
Maargoed tis wel mooi stukkie laswerk


R 5 Convertible Rulezz