ACT: Mobiele telefonie
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik heb ook T-Mobile, best tevreden over wel. Alleen niet overal UMTS bereik maar gewoon om te bellen meestal wel voldoende. Binnenshuis wel wat minder, maar das met alle providers, onze halve buurt loopt buiten te bellen.. Teveel beton in de huizen denk ik.
En verder bijna overal waar ik kom wel bereik.
En verder bijna overal waar ik kom wel bereik.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mja ik heb nu ook zo'n 'onbeperkt' internet op mn mobiel abbo, zit op mn werk tussendoor en in de pauze's toch vaak ff bij te lezen enzo, werkt prima bij vodafone
alleen dat kleine schermpje van mn n85 is soms wat lastig dan.. vandaar een n97, iphone o.i.d.
alleen dat kleine schermpje van mn n85 is soms wat lastig dan.. vandaar een n97, iphone o.i.d.
-
- Contacteer:
alleen de prijs voor die dingen 

-
- Contacteer:
ik vind ze toch aardig duur (of zoek ik verkeerd?)
jij hebt een 3G (8GB) ferdy?
jij hebt een 3G (8GB) ferdy?
Dat is ook het enige wat ik met m'n HTC touch diamond mis. Een fatsoenlijke flitser.GJ schreef:Zelf vind ik het jammer dat de iPhone zo'n slechte camera heeft.
Vind ik zelf toch wel belangrijk om te hebben incl. echte flits
Laatst gewijzigd door Tim op zo 27 dec 2009 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
geld zat toch merijn? voor een stukkie speelgoed

maar es gaan rekenen wat t me scheelt met een sim-only en dan een los toestel eventueel

maar es gaan rekenen wat t me scheelt met een sim-only en dan een los toestel eventueel

En let op dat je niet boven je bundel uitkomt!! Dan gaat de rekening aardig omhoog! 
ook leuk om even bij stil te staan: Je kunt overgebleven minuten uit de vorige maand NIET meenemen. Die ben je gewoon kwijt.

ook leuk om even bij stil te staan: Je kunt overgebleven minuten uit de vorige maand NIET meenemen. Die ben je gewoon kwijt.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Klopt.. maar niet helemaal.Xabre schreef:ha Ben heb ik nu ook bevalt prima, let wel op met Internet Altijd, das gecapt op UMTS snelheid (384 kbps down en 128 kbps up).. heb je dus nog niks aan HSDPA.
HSDPA heeft lagere latencies, waardoor alles nét ff sneller binnenkomt. Als ik 3.5G in m'n schermpje zie gaat het merkbaar sneller dan op gewoon 3G.
En misschien gooien ze over een tijdje die snelheden wel omhoog, daar hoop ik een beetje op.

Dacht trouwens dat T-Mobile (en ook Ben) nog steeds de enige provider was die niet echt gaat zeuren bij veel dataverbruik, en ook tethering (via je mobiel internetten op je PC) doen ze niet moeilijk over.
384 kb/s is trouwens ongeveer 45 a 46 Kilobyte per seconde, kun je ook op een pc prima op internetten (heb ik eens voor nood moeten gebruiken)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
in de bebouwde kom is dat nog hard zat 

Edward schreef:Klopt.. maar niet helemaal.Xabre schreef:ha Ben heb ik nu ook bevalt prima, let wel op met Internet Altijd, das gecapt op UMTS snelheid (384 kbps down en 128 kbps up).. heb je dus nog niks aan HSDPA.
HSDPA heeft lagere latencies, waardoor alles nét ff sneller binnenkomt. Als ik 3.5G in m'n schermpje zie gaat het merkbaar sneller dan op gewoon 3G.
En misschien gooien ze over een tijdje die snelheden wel omhoog, daar hoop ik een beetje op.
Dacht trouwens dat T-Mobile (en ook Ben) nog steeds de enige provider was die niet echt gaat zeuren bij veel dataverbruik, en ook tethering (via je mobiel internetten op je PC) doen ze niet moeilijk over.
384 kb/s is trouwens ongeveer 45 a 46 Kilobyte per seconde, kun je ook op een pc prima op internetten (heb ik eens voor nood moeten gebruiken)
Latency blijft ruk omdat het allemaal over hetzelfde mobiele netwerk moet:
telefoon-zendmast-kabels-provider weet ik wat, dat is sloom.
Maar dat 384kbit is gewoon zielig. Wil weer terug naar vodafone's 3.2Mbit.
Heb nu ook t-mobile en wordt na 3 dagen al gecapped omdat ik op de limiet zit. Tja, gaat gauw met android market

-
Laat ik toch net m`n Iphone in de soep vallen, haha!
Ik kan er nog om lachen want alles doet het ondertussen weer gewoon.
De eerste twee uur dacht hij namelijk dat er een headset inzat
Ik kan er nog om lachen want alles doet het ondertussen weer gewoon.
De eerste twee uur dacht hij namelijk dat er een headset inzat

HTS HD2, ik heb hem, relaxed ding...! lekker op internet en snel!
HTC 
Mooi toestel inderdaad.

Mooi toestel inderdaad.
Is de HTC Nexus One geen beter alternatief? 
http://www.google.com/phone/?locale=en_US&s7e=
Ziet er erg veelbelovend uit!
En je bent van dat gare Windows Mobile af. 

http://www.google.com/phone/?locale=en_US&s7e=
Ziet er erg veelbelovend uit!

Nexus One is wel een ubervet apparaat ...
Boah, neem je mij een motorola droid mee ? 

-
- Contacteer:
sinds gisteren ook overstag, en aan de ihpone
een 3GS 16GB. ff wennen maar wel een heerlijk apparaat(je)
een 3GS 16GB. ff wennen maar wel een heerlijk apparaat(je)