laat maar zitten het is al gelukt. homokineet is er trouwens niet af te halen.jiggy schreef:ik moet weer eens een homokineet rubber vervangen. normaal deden we dan een soort toeter om de homokineet en schuiven het rubber zo over de homokineet heen, maar nu hoorde ik net van de garage dat je ook de homokineet los kunt slaan met een wat dikkere hamer. klopt dat ook bij clio???
ACT: Clio16V I
zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk 
(niet vergeten NIEUWE ringetje terug te zetten...... (he fritsie
) 

(niet vergeten NIEUWE ringetje terug te zetten...... (he fritsie

ik heb riel zijn idee maar opgevolgd met de afgesneden cola fles. want de kans dat de homokineet naar de k.u.t gaat kon nogal groot zijn.Haas schreef:zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk
(niet vergeten NIEUWE ringetje terug te zetten...... (he fritsie)
Zo vandaag heb me clio een kusje gehad van een renault senic of hoe je het ook schrijft.
Ik Reed op de snelweg bij Ravenstijn op de linkse baan richting Nijmegen
Op de rechtse baan rijde opa en oma en die haalde ik in
Opeens zette opa zn knipperlicht uit en kwam ff naar links terwijl ik naast hem zat
Werd dus gewoon ff flink afgesneden
Ik zat met me linkse voor wiel in de berm toen ik hem raakte met 120k/ph
Daarna ging hij naar de rechtse baan toem ben ik naast hem gaan rijden en ff gewaarschuuwd dat hij vluchtstrook op moest.
We zijn daarna naar de carpoolplaats gereden een ff schade papieren ingevuld
Gelukkig niet mij schuld
Oudere achter het stuur
Opzich val de schade wel mee
Zijscherm en bumper bekrast en knipperlicht kapot
Ik heb 1 geluk me bumper moest toch opnieuw gespoten worden en heb angeleyes koplampen besteld
Dus nu is me vraag
heeft iemand toevallig nog een rechtse zijschermpje liggen kleur 676 zonder krassen
hier ff wat foto's
schaderaport ga morgen op de post
[img]http://img511.imageshack.us/img511/7696 ... tomfn7.jpg[/img]
[img]http://img521.imageshack.us/img521/2361 ... tomwq6.jpg[/img]
Op de rechtse baan rijde opa en oma en die haalde ik in

Opeens zette opa zn knipperlicht uit en kwam ff naar links terwijl ik naast hem zat

Werd dus gewoon ff flink afgesneden

Daarna ging hij naar de rechtse baan toem ben ik naast hem gaan rijden en ff gewaarschuuwd dat hij vluchtstrook op moest.
Gelukkig niet mij schuld
Oudere achter het stuur

Opzich val de schade wel mee

Ik heb 1 geluk me bumper moest toch opnieuw gespoten worden en heb angeleyes koplampen besteld
Dus nu is me vraag

hier ff wat foto's
-
- Über-Spammer
succes met de afwikkelingDarkAngel schreef:Zo vandaag heb me clio een kusje gehad van een renault senic of hoe je het ook schrijft.
Op de rechtse baan rijde opa en oma en die haalde ik in![]()
Opeens zette opa zn knipperlicht uit en kwam ff naar links terwijl ik naast hem zat![]()
Werd dus gewoon ff flink afgesneden![]()
Gelukkig niet mij schuld![]()
Oudere achter het stuur![]()
![]()
![]()
Opzich val de schade wel mee![]()
Dus nu is me vraagheeft iemand toevallig nog een rechtse zijschermpje liggen kleur 676 zonder krassen
hier ff wat foto's

-
Volgens mij bedoelde hij seniel.
De bestuurder dan...
De bestuurder dan...
jiggy schreef:ik heb riel zijn idee maar opgevolgd met de afgesneden cola fles. want de kans dat de homokineet naar de k.u.t gaat kon nogal groot zijn.Haas schreef:zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk

zou iemand voor mij kunnen vertellen van boven naar onder wat wat is. frans was niet mijn sterkste kant
MC RE H3 03D AILE AVD CLIO MAXI 140.47 168.00
MC RE H3 03G AILE AVG CLIO MAXI 140.47 168.00
MC RE H3 050 BOUCLIER AV CLIO MAXI 210.70 252,00
MC RE H3 060 BOUCLIER AR CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 15D EXT ARD CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 15G EXT ARG CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 210 AILERON AR CLIO MAXI 224.08 268,00
MC RE H3 BA BOITE A AIR CLIO MAXI & GR A CARBONNE 421.41 504,00
volgens mij is dit het
- zijschermen voor links/rechts
- voorbumper
- achter bumper
- zijschermen achter links/rechts
- vleugel
- motorkap

MC RE H3 03D AILE AVD CLIO MAXI 140.47 168.00
MC RE H3 03G AILE AVG CLIO MAXI 140.47 168.00
MC RE H3 050 BOUCLIER AV CLIO MAXI 210.70 252,00
MC RE H3 060 BOUCLIER AR CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 15D EXT ARD CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 15G EXT ARG CLIO MAXI 182.28 218,00
MC RE H3 210 AILERON AR CLIO MAXI 224.08 268,00
MC RE H3 BA BOITE A AIR CLIO MAXI & GR A CARBONNE 421.41 504,00
volgens mij is dit het
- zijschermen voor links/rechts
- voorbumper
- achter bumper
- zijschermen achter links/rechts
- vleugel
- motorkap
-
- Moderator
- Car: MB
jiggy schreef:ik heb riel zijn idee maar opgevolgd met de afgesneden cola fles. want de kans dat de homokineet naar de k.u.t gaat kon nogal groot zijn.Haas schreef:zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk
waarom een nieuw veerringetje? Die dingen kunnen toch best terug gezet worden?!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
de hoogsteChristian schreef:en welke prijs moet je aanhouden?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ja die kunnen terug gezet worden. Maar waar ons konijn op reageerd is het feit dat er bij mij eens een homokineet is losgelopen omdat dat borgveertje niet goed zat.Tom schreef:jiggy schreef:ik heb riel zijn idee maar opgevolgd met de afgesneden cola fles. want de kans dat de homokineet naar de k.u.t gaat kon nogal groot zijn.Haas schreef:zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk

Project: GTT Blue Sport
sja, waarom kloten als er een nieuw ringetje wordt meegeleverd.Tom schreef:jiggy schreef:ik heb riel zijn idee maar opgevolgd met de afgesneden cola fles. want de kans dat de homokineet naar de k.u.t gaat kon nogal groot zijn.Haas schreef:zeker wel! borgringetje eruit wippen en je kunt m demontere. Maar tis wel een hoerenwerk
dat kan ik wel aan leeroy vragen die heeft een hele set gekocht.Christian schreef:en welke prijs moet je aanhouden?
-
2e handsjiggy schreef:dat kan ik wel aan leeroy vragen die heeft een hele set gekocht.Christian schreef:en welke prijs moet je aanhouden?
-
- Über-Spammer
aan de onderkant zitten 2 bouten, en aan de binnenkant van je wielkuip achter. ik meen dat er ook aan de binnenkant achter in de bumper 2 zaten, maar dat weet ik niet meer zeker.
-
- Über-Spammer

oowFrits Clio 16v schreef:2e handsjiggy schreef:dat kan ik wel aan leeroy vragen die heeft een hele set gekocht.Christian schreef:en welke prijs moet je aanhouden?

heb trouwens een kleine probleempje met de clio dat hij soms een beetje inhoud in de versnelling (niet stottert) met optrekken. meestal in z'n 2. iemand een idde wat het zou kunnen wezen?? dacht zelf aan deze dingen: bougies, rotor, kabel.
De laatste tijd ruikt me clio 16v als ik hem een paar keer flink doortrek een beetje naar uitlaatgassen/olie.
Als het buiten warm is dan ruik ik het ook als ik stilsta met draaiende motor.
Ik laatst wel wat dunnere olie in gedaan (5w40) maar dat zou eigenlijk niet uit moeten maken.
Wat zou dit kunnen zijn?
ik dacht misschien aan lekkend spruitstuk of kleprubbers die niet lekker meer zijn?
Als het buiten warm is dan ruik ik het ook als ik stilsta met draaiende motor.
Ik laatst wel wat dunnere olie in gedaan (5w40) maar dat zou eigenlijk niet uit moeten maken.
Wat zou dit kunnen zijn?
ik dacht misschien aan lekkend spruitstuk of kleprubbers die niet lekker meer zijn?
Volgens mij is de gp 466 van iemand hier in Meppel geweest, schijnt wel een aardig snel ding te zijn, andere ecu, en andere nokkenstokken... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
vin alleen de velgen aan de kleine kant 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik heb ook een GP met deze velgen. Ze zijn inderdaad niet moeders mooiste, maar ja dat zijn zaken die je dan naar eigen smaak kunt veranderen.
Ik heb zelf zit te denken om ze te vervangen met witte meerspaaks velgen (oz WRC ofzo). Maar goed het fun budget is even op na aanschaf van de auto zelf en een nieuwe radio. Eerst maar weer even aanvullen
Ik heb zelf zit te denken om ze te vervangen met witte meerspaaks velgen (oz WRC ofzo). Maar goed het fun budget is even op na aanschaf van de auto zelf en een nieuwe radio. Eerst maar weer even aanvullen

-
- Über-Spammer
of supertourismo's maar dat heeft zowat iedereen al 

-
Gezocht met spoed setje verlagingsveren voor een Clio 16V bij mij is 1 veer gebroken en heb de auto nodig! 

VLK Groep
RJ, heb nog een apex veer thuis liggen van een 16v als het goed is. Komen onder mijn clio vandaan...1 hele , 1 kapotte. Als ik m nog heb, mag je m zo hebben
Nou...de in 110% verkerende Clio die ik 2 maanden geleden heb verkocht voor 3400 euro staat nu te koop voor 1350 bij een of andere malafide handelaar.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... rGW1hQCDen
Heeft de 2.0ltr Patrick motor in de soep gereden en het repareren was ben ik bang teveel moeite..
*Motor is niet goed meer, de nieuwe eigenaar heeft lekker lopen trappen..zonde
Of ze hebben een wissel uitgevoerd..
*Nieuwe Weitec verlagingsset
*Zo goed als nieuwe banden
*Hele voorkant en deuren opnieuw gespoten
*Mooi interieur
*Koppeling zgan, bak deed het ook nog keurig
Niet kopen voor dat geld..is mijn tip.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... rGW1hQCDen
Heeft de 2.0ltr Patrick motor in de soep gereden en het repareren was ben ik bang teveel moeite..
*Motor is niet goed meer, de nieuwe eigenaar heeft lekker lopen trappen..zonde

Of ze hebben een wissel uitgevoerd..
*Nieuwe Weitec verlagingsset
*Zo goed als nieuwe banden
*Hele voorkant en deuren opnieuw gespoten
*Mooi interieur
*Koppeling zgan, bak deed het ook nog keurig
Niet kopen voor dat geld..is mijn tip.
Laatst gewijzigd door mikko op vr 22 jun 2007 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.