Joopieboy schreef:Vandaag in zoetermeer in het stadsgedeelte zegwaard een clio I williams gespot, niet helemaal netjes meer in de lak en aardig vervaalde zwarte plastic delen. Bekende van hier?
De eerste geen foto van kunnen maken maar viel me wel op, geen idee hoe, van beide weet ik ook niet meer de kentekens.
had die williams een rvs tankdop en lexuslampen?
Ja hoezo?
ja dat is een nep willie. is gewoon een 1.8 16v. ding staat al heel lang te koop. is van alles mis mee. heb nog wel ergens een foto. het kenteken is ts-nr-67
Vandaag bij de "Bergrennen" in Osnabruck geweest ( zo snel mogelijk de berg op racen met een beetje snelle auto)
Erg leuk evenement en nog een paar leuke renault gespot, o.a. een zeer nette groene Alpine v6 turbo, 2x williams met maxi body's 2x megane coupe's maxi uitvoering een clio 3 rs en een clio 2 rs.
Heb helaas geen foto's, maar zekers een aanrader om volgend jaar eens heen te gaan!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Vanavond op de A2 richting Amsterdam heb ik een alpine blauwe GT Turbo gespot, met grijze speedlines en de originele stickers op de deuren zaten er nog op. Wie was het?
Ik liep straks vanaf de kermis in Oss terug naar men auto, zag ik er in de verte opeens een paar mense bij weglopen.
Ik dacht hee wa moete die daar GVD.
Maar toen zag ik opeens de 5 van Danny er naast staan
Boy schreef:Ik liep straks vanaf de kermis in Oss terug naar men auto, zag ik er in de verte opeens een paar mense bij weglopen.
Ik dacht hee wa moete die daar GVD.
Maar toen zag ik opeens de 5 van Danny er naast staan
Merijn schreef:Vanavond op de A2 richting Amsterdam heb ik een alpine blauwe GT Turbo gespot, met grijze speedlines en de originele stickers op de deuren zaten er nog op. Wie was het?
Net een zilvere rs ph1 bij Leidsenhage trok redelijk hard op bij het stoplicht En net ook een blauwe rs ph1 zien staan bij de brandweer in Rijswijk zh.
Michel D. schreef:Gisteren om een uur of half vijf, een blauwe Clio 16V op de Goudseweg in Bodegraven, bij de aansluiting met de N11.
Zal het mijn oude geweest zijn??? Met Grandprix wieltjes eronder??
Gisteren in Aerdenhout, zit ik in eens in mijn oog hoek een zwart GTtje rijden met 1 van de Party Animals erin.....jawel hoor het was Marcel (Oldskool).
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Cli0 Styl3 schreef:Net een zilvere rs ph1 bij Leidsenhage trok redelijk hard op bij het stoplicht En net ook een blauwe rs ph1 zien staan bij de brandweer in Rijswijk zh.
Cli0 Styl3 schreef:Net een zilvere rs ph1 bij Leidsenhage trok redelijk hard op bij het stoplicht En net ook een blauwe rs ph1 zien staan bij de brandweer in Rijswijk zh.
Zo zie je ze nooit en nu 2 in 1 dag
waar zijn nou die kentekens en foto's
Ja dat gaat moeilijk als je aan het rijden bent Maar de blauwe rs begon het kenteken met 53.