Hoe hardcore moet ie zijn.

Ronald1916V schreef:Inderdaad, alsof iedereen zich altijd zo netjes aan de regeltjes houd hier..
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 967-50.jpg[/img]
Regels overtreden doe ik dagelijks getuige de laatste week 2 bonnen op de mat van resp. 15 en 11 km/u te hard waar 300+ best zou kunnen in de nachturen ( A2=5-baans ).Merijn schreef:Je kunt je maar ergens druk over maken...![]()
Amen to that, dat is toch echt nog wel een ouderwetsche kinderdroom om zo'n ding eens op een lege ring te mogen sturen voor een dag of watMerijn schreef:De 355 is inderdaad de laatste mooie Ferrari, maar niets kan wat mij betreft tippen aan een F40. Maar dat zal er vast me te maken hebben dat dat dé supercar was van 'mijn tijd'.
kan je dit geluid ook uit een clio persen?Ronald1916V schreef:Zo.. tijd voor wat anders..
Hoe hardcore moet ie zijn.![]()
![]()
Wie is dat? Jacques Laffite?Ronald1916V schreef:Zo.. tijd voor wat anders..
![]()
Schakelt lekker soepel, renault bak zekerHaas schreef:Wie is dat? Jacques Laffite?Ronald1916V schreef:Zo.. tijd voor wat anders..
![]()
Nee toch ?PaulM schreef:video is eraf gehaald gvd
en alweer heb ik hem gekeken met boxen op standje LUIDLuco/Alpine-racer schreef:Schakelt lekker soepel, renault bak zekerHaas schreef:Wie is dat? Jacques Laffite?Ronald1916V schreef:Zo.. tijd voor wat anders..
![]()
ja, die ken ik wel, maar is t m nu wel of niet?Merijn schreef:Dat je Jacques Laffite niet kent!