Ik weet niet of het de 156 of 175 pk versie was maar ging er wel redelijk makkelijk overheen. Beetje jammer dat het petje daarna strak vooruit bleef kijken

Hij zegt dan ook dat hij er lol in krijgt, nu nog eens even je rechterpedaal goed intrappen en laat die paarden eens los op zo weinig gewicht.Steven schreef:Mwah dat moet je toch ruim langskunnen, die dingen zijn echnie supersnel.
Met m'n 309GTI16 heb ik zo'n ding echt nog es 3x flink te kakken gezet en maar blijven proberen
wel een beste!
Ferdy schreef:das al beter inderdaad !
wat een dwaas zeg
bekende ?
Daar kwam ook rook uit zn orenTim_Coupe schreef:Die knakker van de MAC vond het wat minder volgens mij
Das niet echt een beste burn-out, en ook maar op 1 wieltjeRonnie B. schreef:wel een beste!
op 0,6 bar durf je welWouterW schreef:Williams vs Oranje GT 1-0
Lex, scheelde niet veel. Nu weet ik niet of ie wel voluit ging....
Christiaan schreef:Trok ff door bij een stoplicht naast een motor met wat reclame erop. Toen ik daarna weer moest wachten kreeg ik het vriendelijk verzoek niet meer te doen. De man in kwestie was namelijk van de politieGelukkig bleef het bij een waarschuwing want 160 waar je 80 mag kan ook heel anders aflopen
Wat voor reclame had hij dan, het gebruikelijke wit met oranje strepen?..Christiaan schreef:Trok ff door bij een stoplicht naast een motor met wat reclame erop. Toen ik daarna weer moest wachten kreeg ik het vriendelijk verzoek niet meer te doen. De man in kwestie was namelijk van de politieGelukkig bleef het bij een waarschuwing want 160 waar je 80 mag kan ook heel anders aflopen
Haha, nee geen oranje strepen. Het was een bordeaux rode motor, wat ouder type, met daarop reclame voor een foto website oid. Hij was in burger zonder politie kenmerken, op zijn legentimatie na dan. Of hij op weg naar werk was ofzo weet ik natuurlijk niet. Mss had hij wel gewoon vrij maar wilde even laten weten dat dit echt niet kon. Het was vanaf de A4 afslag leimuiden richting de leimuiderbrug, misschien dat je de weg kent.Arno17 schreef:Wat voor reclame had hij dan, het gebruikelijke wit met oranje strepen?..Christiaan schreef:Trok ff door bij een stoplicht naast een motor met wat reclame erop. Toen ik daarna weer moest wachten kreeg ik het vriendelijk verzoek niet meer te doen. De man in kwestie was namelijk van de politieGelukkig bleef het bij een waarschuwing want 160 waar je 80 mag kan ook heel anders aflopen
Was hij in burger op weg naar/van zijn werk, vertel eens wat meer van de situatie.
Ja ken de weg.Christiaan schreef:Haha, nee geen oranje strepen. Het was een bordeaux rode motor, wat ouder type, met daarop reclame voor een foto website oid. Hij was in burger zonder politie kenmerken, op zijn legentimatie na dan. Of hij op weg naar werk was ofzo weet ik natuurlijk niet. Mss had hij wel gewoon vrij maar wilde even laten weten dat dit echt niet kon. Het was vanaf de A4 afslag leimuiden richting de leimuiderbrug, misschien dat je de weg kent.Arno17 schreef:Wat voor reclame had hij dan, het gebruikelijke wit met oranje strepen?..Christiaan schreef:Trok ff door bij een stoplicht naast een motor met wat reclame erop. Toen ik daarna weer moest wachten kreeg ik het vriendelijk verzoek niet meer te doen. De man in kwestie was namelijk van de politieGelukkig bleef het bij een waarschuwing want 160 waar je 80 mag kan ook heel anders aflopen
Was hij in burger op weg naar/van zijn werk, vertel eens wat meer van de situatie.