Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
Oke dan doe ik ff rustig aan met afbouwenGabri van der Veen schreef:lijkt erop dat de komende week de 'willy's' binnen moeten blijven, is de 3de al met schade

Echt zuur voor je wouter

zonde wouter
hopelijk keert de verzekering genoeg uit voor de willy te laten maken
hopelijk keert de verzekering genoeg uit voor de willy te laten maken
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zonde man...Maar ik zou er niet eens over nadenken om de Willy weg te doen, straks moet de GT uit elkaar en heb je were niks fatsoenlijks om in rond te rijden
Wegdoen krijg je spijt van jongen, let maar op 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Wacht nog ff tot de garage klaar is, dan horen we t wel 

-
- Über-Spammer
ik ben al over de 10 renaults heen
Maarja, binnenkort wellicht weer naar school (bbl opleiding) en dan krijg je niet veel als 21 jarige....

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Hoe kom je er bij.. er staat weer een schadevrije Willy bij mij voor de deur.. helaas komt Geert 'm zo weer ophalenGabri van der Veen schreef:lijkt erop dat de komende week de 'willy's' binnen moeten blijven, is de 3de al met schade

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja ik ruil em om met de RS. 1-1 ruilTim_Coupe schreef:Wat moet je met nog een auto dan?Of wil Kim deze in plaats van de RS?

Kan ik de Willy neerzetten in Landgraaf of Cadier & Keer?
Ik kom binnenkort wel weer es langs tuffen met de leen-C30, die kost met toch helemaal nietsJean-Paul-S schreef:Wacht nog ff tot de garage klaar is, dan horen we t wel

(moet je nog steeds een paar keer verslaan met buzzzzzen trouwens)
Laatst gewijzigd door Wouter op wo 16 apr 2008 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das waar en je krijgt toch ook niet voor wat je erin hebt gestoken.MartijnG schreef:Zonde man...Maar ik zou er niet eens over nadenken om de Willy weg te doen, straks moet de GT uit elkaar en heb je were niks fatsoenlijks om in rond te rijdenWegdoen krijg je spijt van jongen, let maar op
waarom niet? we gaan niet voor niks de garage verbreden en verlengenTim_Coupe schreef:Vanavond even in een Williams gereden maar dat rijdt toch wel een heel stuk beter dan m'n Megane Coupe... Erg gaaf!
Maar Kim, begin je net zo'n verzameling als JP?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je hebt al een Williams, je moet niet zo zeuren.
Ik hoopte zojuist dat mn bijrijdster het niet zou zien maar die vroeg zojuist of ik tegen een paaltje had gezeten.

Ik hoopte zojuist dat mn bijrijdster het niet zou zien maar die vroeg zojuist of ik tegen een paaltje had gezeten.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
foto van de schade?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... 8Small.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... 6Small.jpg[/img]
Het lijkt op de foto's mee te vallen, toch is de koplamp gescheurd omdat deze iets naar achteren is gedrukt, is het zijscherm gescheurd en zitten en goeie krassen op de bumper
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... 6Small.jpg[/img]
Het lijkt op de foto's mee te vallen, toch is de koplamp gescheurd omdat deze iets naar achteren is gedrukt, is het zijscherm gescheurd en zitten en goeie krassen op de bumper
Laatst gewijzigd door Wouter op wo 16 apr 2008 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Hoeveeel kan ik er noteren 

waaaahhh losers, ik win toch weer!!!!WouterW schreef:Ik kom binnenkort wel weer es langs tuffen met de leen-C30, die kost met toch helemaal nietsJean-Paul-S schreef:Wacht nog ff tot de garage klaar is, dan horen we t wel![]()

-
- Über-Spammer
jij wint even niksKimRS schreef:waaaahhh losers, ik win toch weer!!!!WouterW schreef:Ik kom binnenkort wel weer es langs tuffen met de leen-C30, die kost met toch helemaal nietsJean-Paul-S schreef:Wacht nog ff tot de garage klaar is, dan horen we t wel![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach ik doe de helft van de dag niets anders dus dat komt wel goed.Tim_Coupe schreef:Er kan hier op het forum wel bijna een groupbuy georganiseerd worden voor Williams bumpers...
Nare schade Wouter!Hopen dat het snel voor mekaar gemaakt wordt met de verzekering en schade!
De tegenpartij heeft inmiddels de aansprakelijkheid erkent. Handig als je zo je mensen hier en daar kent. Morgen even een afspraakje maken bij de schadehersteller.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan heb ik de vorige keer er al uit laten halenDennisT schreef:trek er dan ff een baksteen langs Wouter, dan wordt die schade ook vergoed en heb je ook geen steenslag meer![]()

-
- Über-Spammer
pfff, komop je hebt 2 van de 10x gewonnenKimRS schreef:ECH WEL, en die Einstein weet ook niks dus ik win gewoon weer zoals de vorige kerenJean-Paul-S schreef: jij wint even niks![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeur niet, ik win gewoon weer.KimRS schreef:ECH WEL, en die Einstein weet ook niks dus ik win gewoon weer zoals de vorige kerenJean-Paul-S schreef: jij wint even niks![]()
Speler 1 en 2+4

-
- Über-Spammer
zwengel je msn eens aan