Project ForeverYoung: Mégane Berline (gespot op de sloop)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Riël Notermans schreef:
Riël Notermans schreef:
Het enige wat zou kunnen is dat ie een behoorlijke partij valse lucht trekt op die cilinder, controleer je pakking of spuit eens met remmenreiniger in de buurt als ie loopt.

Hoop dat ie dat ondertussen al gedaan heeft :)
Mag ik ook hopen!
Is een hele simpele manier van controleren! :wink:
Ik ben vandaag ff heel snel bezig geweest, en dacht op een gegeven moment ook iets gevonden te hebben, wat de motorloop veranderde. Maar, ik was er al bang voor, dat is een sensor of zoiets, die een beetje afkoelt zodra ik er remmenreiniger op spuit. En daardoor dus tijdelijk het toerental of de brandstoftoevoer iets aanpast. Ik kan er morgen wel even een fotootje van posten van wat ik bedoel. 't zit bij cilinder 4 en er loopt een slangetje van daar naar het inlaatspruitstuk.
Morgen ga ik ook bij die pakking proberen te spuiten. Echt simpel vind ik het niet, want het zit niet op de meest toegankelijke plek, maar ik zal m'n best doen :p (ik had tot nu toe alleen op het inlaatspruitstuk zelf getest (S)

@Robert-Jan: Beide compressiemetingen zijn met zo'n apparaat gedaan, die zo'n streep op een kaartje zet. Beide van het merk Moto Meter. Alleen was 1 bij een garage, en 2 bij m'n kameraad. De compressie meter had ie van z'n werk geleend (hij is onderhoudsmonteur oid bij de gemeente) maar daar hergebruiken ze dus de kaartjes. Terwijl die man in de garage er voor mij een nieuwe in drukte.
Robert-Jan schreef:Ik ben gisteren aan een Megane met zo'n zelfde motor bezig geweest, stationair rot en hoog lopen, 1 cilinder die niet lekker mee deed met een beetje remmenreiniger aan de slag gegaan en hoppa inlaatspruitstukpakking bij cilinder 1 door!

Misschien dat je er wat een hebt! :wink
Thanks! In mijn geval zou er dus bij cilinder 4 iets aan de hand kunnen zijn..
Riël Notermans schreef:Ik kan lastig verklaren waarom ze eerst niet gelijk waren ...
Ik ook niet, maar na het kleppen stellen was de compressie meting op 2 cilinders enorm verbeterd, en op die 2 hoge wat gezakt naar ongeveer dezelfde waarden als de rest. Stond wat te ruim, verder weet ik het ook niet, alleen dat het dus toch wel nodig was.

Wat ik nu ga doen weet ik nog niet, natuurlijk eerst zelf nog ff proberen met remmenreiniger.. Maar ik weet nog niet of ik het dan door de dealer laat doen, of door een garage (niet-dealer) of dat ik maar eens moet gaan rondbellen, misschien m'n oom ofzo..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Edward
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Het enige wat zou kunnen is dat ie een behoorlijke partij valse lucht trekt op die cilinder, controleer je pakking of spuit eens met remmenreiniger in de buurt als ie loopt.
Edward(ForeverYoung) schreef:
Robert-Jan schreef:Ik ben gisteren aan een Megane met zo'n zelfde motor bezig geweest, stationair rot en hoog lopen, 1 cilinder die niet lekker mee deed met een beetje remmenreiniger aan de slag gegaan en hoppa inlaatspruitstukpakking bij cilinder 1 door!

Misschien dat je er wat een hebt! :wink:

Thanks! In mijn geval zou er dus bij cilinder 4 iets aan de hand kunnen zijn..
Zonet ff bezig geweest, tis dus duidelijk bij cilinder 4 niet helemaal pluis. Als ik daar spuit, gaat de motor ietsje anders lopen. Ik krijg hetzelfde effect als gister, toen ik spoot bij dat sensortje of wat is het.
Kan zijn omdat die er recht boven zit, dat het dan naar beneden lekt..
Spuit ik bij de andere cilinders, verandert er niks.

Is er nog een manier om het tijdelijk weer 'op te lappen'? Vloeibare pakking ofzo..
Zodat ik even zonder problemen kan rijden, tot ik iets heb geregeld dat het hele zwikkie vervangen wordt.. Ook om te testen zou het handig zijn, als het dan ineens weer allemaal goed werkt...... (I)

Dit is trouwens het sensortje (?) wat ik bedoel. Die dus hetzelfde reageert als direct bij de pakking spuiten. Op de foto zit ie links naast de oliedop.
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Medium.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Edward op vr 16 mar 2007 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Xabre
Car: 19 16V

zo'n inlaat pakking kost geen drol (rond de 3 euro voor de 19 16v :P ) je kan 'm altijd vervangen en kijken hoe die loopt
Bart V

Dat is geen sensor, maar dat is de brandstofdrukregelaar, en daar zit (als het goed is) een vacuumslang op. Controleer eens of die niet gewoon ergens lekt.
Edward
Contacteer:

Klopt idd, kost echt niks zo'n pakkingkje :)
Kosten als ik het laat doen, vallen ook hard mee, zo'n kleine 180 euro.
Viel mij mee, omdat ik dacht dat de kop er dan af zou moeten.. :smoke:

Ik had dus, toen ik het vanmiddag bij een dealer vroeg, verwacht dat ie zeker het 3-voudige van dat bedrag zou noemen 8)

@Bart: dat slangetje hebben we al los gehad, toen ging ie iets harder lopen. Slangetje loopt direct naar het inlaatspruitstuk toe. Is ondertussen al meerdere malen los geweest, maar ik zal 'm voor de zekerheid nog even goed controleren.
Danny van Duren
Car: GTT

Edward(ForeverYoung) schreef:Klopt idd, kost echt niks zo'n pakkingkje :)
Kosten als ik het laat doen, vallen ook hard mee, zo'n kleine 180 euro.
Viel mij mee, omdat ik dacht dat de kop er dan af zou moeten.. :smoke:

Ik had dus, toen ik het vanmiddag bij een dealer vroeg, verwacht dat ie zeker het 3-voudige van dat bedrag zou noemen 8)

@Bart: dat slangetje hebben we al los gehad, toen ging ie iets harder lopen. Slangetje loopt direct naar het inlaatspruitstuk toe. Is ondertussen al meerdere malen los geweest, maar ik zal 'm voor de zekerheid nog even goed controleren.
zet er eens nieuw stukje slang op
kost ook zowat niks
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Wat een gekneudel allemaal Ed, begrijp dat je er niet vrolijk van wordt :nee:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Edward
Contacteer:

Och, tis een beetje jammer dat alles altijd tegelijk moet komen bij mij, maar na de regen is er altijd weer zonneschijn... >-)

Dankzij de mensen hier op het forum (en eigen onderzoek ook een beetje), kan ik volgende week naar een garagebedrijf/dealer stappen en zeggen "dit mankeert er aan, fix 't ff" :p
Hun laten zoeken was misschien wel heel veel duurder geweest. Maar voor hetzelfde geld zochten zij wel gelijk in de goede richting :smoke:

Eerst nog ff wat andere dingetjes aanpakken:
*Veerpootlagers. heb ik liggen, moeten alleen nog gemonteerd worden.
*Remschijven, idem dito.
*Lek stukkie uitlaat (sinds ik zondagavond uit Noord-Brabant terugkwam, kan er ook nog wel bij (0) ) stelt ook niet zo veel voor volgens mij, zit denk ik een rot stukkie vooraan en daar moet ff wat aan gedaan worden.

En dan, niet eens zo heel erg vertraagd: de APK 8) Officieel moet ie de 20e gekeurd zijn, wordt iets later nu.

De waterlekkage in de koffer wordt ook nog aangepakt, maar ook dat komt vast helemaal goed. En dat lekke bandje kwam ook iets ongelegen, maar ja, so be it :beer: (en ik ben wel weer van 1 gecupte band af :wink: )
Edward
Contacteer:

:D

Vandaag de auto weer opgehaald, die had ik namelijk gister naar de garage gebracht om de pakking van het inlaatspruitstuk te vervangen, en het is weer fantastisch 8)

*Auto loopt niet meer op 3 poten met te hoog stationair toerental (klinkt ook een stuk rustiger)
*Bij gasgeven (stilstaand) zakt ie gelijk terug naar normaal stationair toerental
*Al rijdend de koppeling indrukken of in de vrij zetten levert geen schommelende toerenteller meer op, maar gewoon een die netjes terugzakt :worship:
*Ook bij het stoplicht is het nu weer normaal
*En ik heb weer gewoon altijd het vermogen wat er in zit :)

En, ook niet onbelangrijk, heb een kleine 35 euro bespaard op de prijsopgave van een Renault dealer. Ik was nu 145 euro kwijt (bij de dealer kwam men op 180 uit)

Bovendien merk ik nu dat die stappenmotor toch echt wel aan vervanging toe was, loopt een stuk fijner stationair nu, dan voordat ik die verving :smoke:
Egon

ik ben blij dat je probleem opgelost is (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

hopen dat t zo blijft !!! :ja:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Robert-Jan

(~) Het is niet moeilijk, het is zo makkelijk! (~)

Ik zei het toch! :p
VLK Groep
Edward
Contacteer:

@Hessel: positief blijven he :smoke:
Ik ga er vanuit dat ik de komende paar jaar dit probleem niet terug zal zien :wink:

@RJ: idd :worship:
Ik dacht hier zelf ook wel aan in het begin, (tis toch 1 van de bekende kwaaltjes) maar ben het in andere dingen gaan zoeken (S)
Maar goed, het is opgelost en ik ben er echt super blij mee.
Is echt een uber gevoel om weer normaal in je autootje te kunnen rijden (L)
Edward
Contacteer:

Vandaag zijn de veerpootlagers en de remschijven vervangen 8)

Van de veerpootlagers was de linker er slechter aan toe dan de rechter.. Daar kwam dan waarschijnlijk ook het soms al lichtjes trekken aan het stuur vandaan.

Remblokken waren nog niet op, maar zijn wel vervangen door nieuwen.
Heb nu blokjes van Pagid, hopen dat het kwaliteitsniveau iets hoger ligt dan de 'imitatie' blokjes van Bremsa, die nog heel lang regelmatig stonken bij stevig doorremmen. De laatste maanden heb ik dat trouwens niet meer gehad :) Slechte remblokken waren het eigenlijk ook niet, eerlijk is eerlijk, maar sommige dingetjes konden beter.
Overigens waren de Bremsa blokken bij deze zaak € 32, de Pagid blokjes waren met € 35 slechts 3 euro duurder. :smoke: Bijna een jaar geleden (in april) heb ik bij een andere zaak € 42 neergeteld voor die Bremsa blokken :beer:

Wat betreft de schijven, die waren ook wel aan vervanging toe: de linker had beginnende barstjes.. :~ een week of 4 geleden zaten die er nog niet op, toen heb ik het ook nog geïnspecteerd.. Fotootje gooi ik er morgen wel even op.
Ik heb dan ook wel lang doorgereden op deze schijven, en de nieuwen lagen ook al enkele weken klaar voor montage, maar het weer en de tijd (kan eigenlijk alleen in het weekend) zaten niet altijd mee.

Ook zitten de sportvelgen er nu weer onder, om de winterbanden een beetje te sparen, gezien de temperaturen van nu :p
Edward
Contacteer:

Nog een kleine update:

de linker achterband leek altijd iets leger dan de anderen..
vandaag eens even geinspecteerd, omdat 't wiel er nu toch aflag...
zit er verdomme gewoon een spijker in...

geen idee of dit tegelijk is gebeurd met die andere band die ook lek was, maar ik zou dat wel logischer vinden dan dat ik later wéér door een spijker ben gereden.

deze band kan ik, als het goed is, nog wel laten plakken, en zo niet, moet deze voor de volgende winter ook maar worden vervangen door een nieuwe (S) gelukkig heb ik er nu de tijd voor :p
Xabre

Edward
Contacteer:

:D

maar eens zo'n doosje ophalen van de week :beer:
lekker met solutie en zo in de weer >-)
Ferdy
Über-Spammer

Edward
Contacteer:

De titel zegt het al, maar vandaag is de Mégane door de APK geweest, en hij is (zonder mankementen en adviespunten) weer een jaartje goedgekeurd :pompom: :worship:

Het enige wat niet helemaal goed was, was een remverschil op de handrem, achter dus.
de keurmeester zei iets van 58%....
dus binnenkort die trommels maar eens openhalen en kijken of er misschien iets mis is met de remcilindertjes ofzo (die zijn bij het vervangen van de remschoenen niet meegenomen..)

Ook leuk: heb helemaal niks betaald voor de APK :)
Ben nu de bezitter van een Autodrome Card (bij de dealer laten keuren hiero) en zolang ik die niet gebruik, kost het me niks en heb ik volgend jaar weer de APK gratis, ik krijg 10% korting op onderdelen :smoke: en bijvullen van vloeistoffen is ook gratis (niet het verversen maar gewoon een litertje van iets er bij ofzo, meestal doe ik dat toch zelf, maar goed.)

Ik stond er wat sceptisch tegenover (meestal zit er toch een addertje onder het gras) maar het lijkt gewoon een leuk stukje klantenbinding :)

Ik zie het maar als een leuk geluk bij een ongeluk, om de auto APK-klaar te krijgen heb ik toch een paar honderd euro moeten uitgeven... en nu heb ik dan mooi niks voor de keuring betaald :wink:
Tim
Car: E36 M3

Netjes (Y) Mooi dat ie weer door de keuring is dan :)

Leuke actie van die dealer dan :) Ik moest 29 euro betalen laatst... Opzich ook niet echt duur in vergelijking met wat het elders kost, 50 euro....
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Toch maar naar de dealer gegaan.....? >-)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Haas
Car: Megane RS

Edward(ForeverYoung) schreef:....
Het enige wat niet helemaal goed was, was een remverschil op de handrem, achter dus.
de keurmeester zei iets van 58%....
dus binnenkort die trommels maar eens openhalen en kijken of er misschien iets mis is met de remcilindertjes ofzo (die zijn bij het vervangen van de remschoenen niet meegenomen..)
wat wel eens wil helpen is trommels loshalen, goed schoonmaken (opschuren dus ;) ), schoenen opschuren en dan L en R omdraaien, dus linker trommel naar rechts en omgedraaid. Handel in mekaar snukken en ff meten. Meeste snelle manier om zoiets vaak op te lossen.
Edward
Contacteer:

Martijn schreef:Toch maar naar de dealer gegaan.....? >-)
Yep.
Ik had bij m'n eerdere APK'tjes het idee dat er nog nooit écht goed naar de auto was gekeken.
En dat idee heb ik nog steeds... :D (Zal wel aan mij liggen :wink: APK is natuurlijk ook maar een momentopname en zeker geen supergrondige controle van alles..)

@Haas: da's weer een mooie tip, zal het ff overleggen hiero voordat we de boel openschroeven (Y)
mocht het niet in de remcilindertjes zitten, dan is dit een mooi alternatief :worship:
Haas
Car: Megane RS

remcilinders zijn goed als de voetrem goed is, dat heeft niets met de handrem te maken. Kan hooguit zijn dat je L of R wat op moet stellen, maar dan is trommels wisselen een sneller alternatief :)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Edward(ForeverYoung) schreef:
Martijn schreef:Toch maar naar de dealer gegaan.....? >-)
Yep.
Ik had bij m'n eerdere APK'tjes het idee dat er nog nooit écht goed naar de auto was gekeken.
En dat idee heb ik nog steeds... :D (Zal wel aan mij liggen :wink: APK is natuurlijk ook maar een momentopname en zeker geen supergrondige controle van alles..)
Goed kijken wordt met een onderhoudsbeurt gedaan. De APK is alleen een toets of de auto aan de minimale wettelijke eisen voldoet. Of ze daar nu wel of niet goed kijken, als ze zeggen dat het goed is, dan zal dat wel zo zijn.... Ik zou er niet teveel op vertrouwen.

Bij de dealer zijn ze wel nauwkeuriger dan bij een APK-station, is mijn ervaring. Té nauwkeurig, mijn Clio keurden ze daar eens af, en bij het APK-station goed.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Edward
Contacteer:

Kleine update:

de waterlekkage is definitief opgelost :pompom: :pompomangry: pompomhappy :pomskirt: :pompomcrazy: :w6:
Dichtkitten van het rechter achterlicht was de oplossing. Blijft nu zelfs bij bezoeken van de wasbox netjes droog in de koffer.

Helaas :nopom: heeft het water wel een slachtoffer geeist:

Gister wilde ik weer eens wat extra geluid in de auto, hoedenplankje weer terug gehangen, speakertjes aangesloten, maar de 2 voorste (heb er 4 in de hoedenplank) deden niet mee.
Vandaag heeft er iemand met verstand van zaken naar gekeken, we konden niet echt een oorzaak vinden...
Maar met 1 van de bass-boost schakelaartjes (die ik normaal niet gebruik) werkten die 2 voorste speakers op dat moment ineens wel. Totaal onlogisch (0)

Thuisgekomen nog ff de level fijnstellen enzo, maar toen kwam er uit de voorste 2 weer alleen nog maar ruis :~

Kennelijk hebben de waterdampen m'n versterker van binnen aangetast, heb net maar WD40 bij de knopjes en schuifjes gespoten (misschien helpt het nog :D en anders maar niet :( )

Ik ga maar op zoek naar een leuk 2dehandsje, heb op dit moment geen honderden euro's voor een nieuwe over (S)

En dan binnenkort ook nog even een nieuwe accu aanschaffen, want stond laatst stil bij de McDonalds :p Lang leve de starthulp, maar toch... hij wordt nu echt minder (maar heeft de winter wel perfect doorstaan (Y)(Y)) )
antoine
Car: Renault Clio III RS

Edward(ForeverYoung) schreef:Kleine update:

de waterlekkage is definitief opgelost :pompom: :pompomangry: pompomhappy :pomskirt: :pompomcrazy: :w6:
Dichtkitten van het rechter achterlicht was de oplossing. Blijft nu zelfs bij bezoeken van de wasbox netjes droog in de koffer.

Helaas :nopom: heeft het water wel een slachtoffer geeist:

Gister wilde ik weer eens wat extra geluid in de auto, hoedenplankje weer terug gehangen, speakertjes aangesloten, maar de 2 voorste (heb er 4 in de hoedenplank) deden niet mee.
Vandaag heeft er iemand met verstand van zaken naar gekeken, we konden niet echt een oorzaak vinden...
Maar met 1 van de bass-boost schakelaartjes (die ik normaal niet gebruik) werkten die 2 voorste speakers op dat moment ineens wel. Totaal onlogisch (0)

Thuisgekomen nog ff de level fijnstellen enzo, maar toen kwam er uit de voorste 2 weer alleen nog maar ruis :~

Kennelijk hebben de waterdampen m'n versterker van binnen aangetast, heb net maar WD40 bij de knopjes en schuifjes gespoten (misschien helpt het nog :D en anders maar niet :( )

Ik ga maar op zoek naar een leuk 2dehandsje, heb op dit moment geen honderden euro's voor een nieuwe over (S)

En dan binnenkort ook nog even een nieuwe accu aanschaffen, want stond laatst stil bij de McDonalds :p Lang leve de starthulp, maar toch... hij wordt nu echt minder (maar heeft de winter wel perfect doorstaan (Y)(Y)) )
Welke winter? :D
Edward
Contacteer:

Nouja, het is een poosje rond en onder 0 graden geweest, en toch starten en lopen. Viel me niks tegen, want ik wist dat ie minder aan het worden was :p
Mark van Nierop
Contacteer:

Met WD40 je versterker repareren??????
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Edward
Contacteer:

Wie heeft het over repareren (S)

Die versterker gaat weg, maar als ik het tot die tijd nog een beetje kan oplappen, op wat voor manier dan ook, dan zou dat mooi zijn :p
(edit: en omdat ie toch 'kapot' is, durf ik er best wat WD40 of contactspray in te spuiten :smoke: )
Edward
Contacteer:

Nou, ik heb het weer voor elkaar :~

Vanmiddag even de Mégane gecrasht op de A31 (Duitsland) |:
Ik ging m'n pa even wat spullen achterna brengen, en dacht dat wel even snel door Duitsland te doen..

Heb te hard gereden op nat wegdek toen de aquaplaning toe sloeg, auto ging glijden, heb nog enigszins geprobeerd tegen te sturen (maar niet te veel natuurlijk) en toen zat ik in een live pingpong-spel; vangrail rechts aangetikt, vangrail links aangetikt... Heb nog een paar keer wat gedraaid en toen stond ik ineens achterstevoren stil op de linker rijstrook..
Met mij was verder alles goed, ik kon gewoon uitstappen en ook na anderhalf uur in het ziekenhuis (ik werd afgevoerd per ambulance :beer: ) heeft men niks kunnen vinden.. Gelukkig maar want het had erger kunnen gaan..

Auto staat nu in Schüttorf bij de afsleepdienst cq Opel dealer..
Ik denk zelf dat ie economisch totall loss is.. Hele neus zit in elkaar, en verder rondom schade, verzekering zal hier wel geen brood in zien, dus ik denk dat ik binnenkort op zoek mag naar een andere auto.

Wel jammer, ik had een maandje terug nog een nieuw spruitstuk gemonteerd, en een nieuwe wiellager linksachter, met de bedoeling dat dat spul de auto wel zou overleven :p
Ook was ik nog bezig om andere bandjes te zoeken voor de achterwielen, aangezien de beide Roadhogs veel te scheef bleken afgesleten (kwam ik achter na m'n 3e lekke band dit jaar, vorige week donderdag)
Waarschijnlijk een gevalletje achteras krom.. ondanks dat deze na m'n sloot-ongelukje vorig jaar gewoon door de uitlijning is gekomen, terwijl ik wel had aangegeven dat de achteras krom zou kunnen zijn.. maar das nu toch allemaal achteraf 8)

Van de week zal ie naar Nederland gehaald worden, en als ie idd niet gerepareerd gaat worden, probeer ik er nog zoveel mogelijk uit te slopen, misschien zelfs wel dat mooie nieuwe spruitstuk :D maar of ik daar de kans voor krijg.. :smoke:

Paar fotootjes, de auto stond toen al achter het hek, dus de echte schade aan de voorkant is niet tot nauwelijks te zien, achter valt het eigenlijk nog best mee.. Meer foto's komen nog wel als de auto hier in Emmen gearriveerd is.

[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb000.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb001.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb002.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb003.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb004.jpg[/img]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y274/F ... Afb005.jpg[/img]
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Daar ben je mooi klaar mee.
Koote is dat. Tja als die wegen in duitsland nat worden dan is het bagger.
Voel hem daar regelmatig met 90 a 100 wel een een klein beetje gaan.
Sterkte met de afhandeling en succes met een evt nieuwe aankoop.
Gelukkig heb je zelf niks.

Gr. Edwin
Xabre

die zal wel lekker stuk zijn idd

ForeverCrash :P
Dennis_16v

ForeverPlons, ForeverCrash

je hebt je naam niet echt mee he edward :lol:
maar toch blijft erg zuur :(, ik hoop wel voor je dat verder alles goed met je gaat, en je minder ongeluk zal hebben met je volgende auto ;)
'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ja, dat is klote...

Maarja, ben je wel eindelijk van die rampenbak af :) En wat raar dat die achteras krom was, je had het toen eens moeten zien toen je uit de plomp werd getrokken aan je achterwiel :wink:

Maargoed...hoofdstukkie afsluiten en door naar de volgende auto (zonder Roadhogs aub :p )

Succes met de afhandeling (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Plaats reactie