hehe, ik kom me topic weer es checken
wtf is hier allemaal voor discussie om niks zeg
ik heb die auto voor veel te weinig gekocht, het probleem wat ik nu heb is mijn eigen schuld. ik heb de kop niet een kwartslag gedraaid voordat ik em eraf heb gehaald. dit weet ik nu al een paar weken, maar ik kom er niet aan toe om de klus te klaren!
bij het rallyteam hebben we echt een ontzettend drukke tijd gehad voor de eerste rally. nu moeten we de 31ste weer rijden, terwijl het blok nu uit elkaar ligt en de voorste dempers ook nog niet in orde zijn... of te wel ik heb genoeg te doen!
ik wil nu dus de onderblok pakkingen gaan vervangen die ik ZELF gesloopt heb. maar dit kan ik denk ik echt niet op het schoolplein voor mekaar krijgen
en het is nog best wel een grote klus, die nauwkeurig moet gebeuren. ik durf er wel aan te beginnen, maar heb geen idee hoeveel tijd dit me gaat kosten. daarnaast moet ik goed gereedschap tot mijn beschikking hebben (bijv voor het terugplaatsen van zuigers)
het liefst zou ik dit samen met iemand doen die er verstand van heeft, maar ja, wie heeft er nou tijd over om dit met een studente aan te pakken??
ik ga de auto voorlopig schorsen. hij had bijna een maand geleden gekeurd moeten worden en ik heb geen geld over voor een boete!! dit betekend zeker niet dat ik van plan ben hem nog lang stil te laten staan