Bizar. De volgende keer kom je in Italie een GTT tegen in dezelfde staat en zelfde kmstand en dan ineens 1/5e van de prijs terwijl je andersom zou verwachten.
een andere vraag trouwens: is op de clio williams ooit airco af fabriek leverbaar geweest? Nog nooit gezien namelijk terwijl het in die jaren wel gewoon leverbaar was in andere modellen.
Denk dat met name een ruimtekwestie is, waar the f*ck wil je die pomp laten in het motorruim van een Clio met een F7 motor?
Misschien aan de achterzijde onder het uitlaatspruitstuk of je moet een electrische pomp ergens relocaten.
Er is idd standaard al geen ruimte, laat staan met een AC pomp, condensor en alle andere meuk die erbij hoort. Komt nog bij dat ze in die tijd nog auto's maakten met een bepaald doel zonder te veel poespas (en dat deden ze vrij goed). Daarbij was airco nog niet vereist
Heb ooit een f3p (1.8 rt) gesloopt met een originele airco. Daarbij zat er een electronische stuurbekrachtigingpomp op met de aircounit op de plek van de stuurbekrachtigingpomp.
Vandaag krijgen wij ook zo 1 binnen als inruiler (108.000km geliopen). Kost mij i.i.g. een heel stuk minder (als ik 'm wil kopen)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Megane 2 RS R26 (zo'n blauwe weet je wel met van die blauwe Recaro's)
Ingeruild hier in R'dam.
beetje achterstallig onderhoud en schade helaasch....
remmen voor + achter compleet versleten
dorpelschade rechtsvoor
achterbumper
bestuurderstoel leder beschadigd en zitting (blauwe gedeelte) zeer schmutzig
distributie ??
Ik vraag me af,of de clio III rsjes ook op een gegeven moment steeds meer waard worden?zolang je alle onderhoudspapieren e.d erbij hebt?
Wat denken jullie?als ik zo de prijzen bekijk van een clio v6 en de williams,gaat dan dit ook voor de rs gelden?juist omdat de III de laatste zal zijn zonder turbo?