ACT: Clio Williams Deel 1
-
Rob...hilpower heb ik al is aangemaild...helaas nooit wat van gehoord
Ik ga deze week wat bedrijfjes bellen...en ik zal wel laten weten wat het gaat worden in misshicen wel een appart topic...als dat mag
Ik ga deze week wat bedrijfjes bellen...en ik zal wel laten weten wat het gaat worden in misshicen wel een appart topic...als dat mag

-
Zou me met jouw taalgevoel niets verbazen als ze er niiets van begrepen hebben.PATRICK-CLIO schreef:Rob...hilpower heb ik al is aangemaild...helaas nooit wat van gehoord

Wel mooi, die gekleurde slangetjes. Ga je die dan ook zelf monteren?

-
-
thanks lotus
je bent vaak om te huilen

je bent vaak om te huilen

-
Stel je niet aan, joh! 
Ik heb eventueel wel interesse hoorTom schreef:zijn er hier toevallig mensen die interesse heb in een set samco slangen voor de williams of clio 16v?

-
Geef mij ook een stekkie van die geldboom, Thierry. 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ tom.
hou mij ook even op de hoogte aub
hou mij ook even op de hoogte aub
Project: GTT Blue Sport
-
Goede vraag. En is de vloerbedekking van de BeBop hetzelfde als die van de Williams? Lijkt er wel op, maar een foto kan bedriegen.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
-
- Moderator
- Car: MB
bebop, S, RTI, RN, baccara,...................whatever. Ik doelde er juist op dat ik de stof van het paneel niet zo zeer nodig heb maar mee het paneel en dus benieuwd was of dat een williams paneel duurder zou zijn dan een RN paneel.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wel opletten dat je een paneel van een met el. ramen hebtTom schreef:bebop, S, RTI, RN, baccara,...................whatever. Ik doelde er juist op dat ik de stof van het paneel niet zo zeer nodig heb maar mee het paneel en dus benieuwd was of dat een williams paneel duurder zou zijn dan een RN paneel.
Project: GTT Blue Sport
-
Lijkt me hetzelfde paneel. Niemand met Dialogys die dit even kan nakijken?
-
- Moderator
daar was ik al achter, 3 deurs met electrische ramen (anders had ik ze al lang bij mijn broertje uit de clio gerost, maar die heeft handbediende raampjes
).
Ik zal morgen eens wat slopen hier in de buurt bellen, eens kijken wat ze hebben liggen

Ik zal morgen eens wat slopen hier in de buurt bellen, eens kijken wat ze hebben liggen
lijkt me logisch dat bij normale raambediening er nog 1 gat zit voor de draai hendel, en bij electrieke ruiten niet 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
tom is los op het forum 

-
deurpanelen zijn qua vorm en zo uiteraard gelijk, de verschillen zitten in het het gat voor manuele ruiten of elektrische en bij de Baccara, RSi, Williams en 16v zijn de panelen overtrokken in een soort skai-lederTom schreef:effe vraagje. Zijn die deurpanelen eigenlijk voor elke clio even duur bij de dealer? Dus is een clio1.2bebop paneel even duur als een cliowilliams paneel?
kostprijs skai deurpaneel : 175 ex btw
kostprijs gewoon deurpaneel : 135 ex btw
die prijzen hangen ook van de aanwezigheid van een speakergat af...
-
vloerbekleding ziet er idd zeer gelijkaardig uit, maar heb het eens van dichter bekeken en ziet er toch wat lichter van kleur uitLotuzClioWilliams schreef:Goede vraag. En is de vloerbedekking van de BeBop hetzelfde als die van de Williams? Lijkt er wel op, maar een foto kan bedriegen.
prijs is overigens identiek

-
- Moderator
als ik niet snel een net setje ga vinden ben ik volgens mij de eerste gek die ze voor 175 euro gaat halen
.
Heb vandaag tien slopen hier in de buurt gebeld en niet 1 had er deurpanelen van een clio liggen.

Heb vandaag tien slopen hier in de buurt gebeld en niet 1 had er deurpanelen van een clio liggen.
in nijmegen op de sloop staat nog wel een clio rsi met de deurpanelen er nog in.. weet niet zeker of het ori rsi is met electrieke ruitenTom schreef:als ik niet snel een net setje ga vinden ben ik volgens mij de eerste gek die ze voor 175 euro gaat halen.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
tja, Ik ben afgelopen week in Eindhoven bij iemand geweest voor een setje deurpanelen, en ik vroeg nog ofdat ze enigszins gebogen waren waren op de armsteun ("nee hoor"). Jawel dus, niet veel maar toch. En wat dat betreft ben ik dus echt een enorme zeikerd. Rijd al drie jaar met die gare rond en wil nu eigenlijk gewoon super strakke omdat het echt lastig is om ze naar mijn zin te vinden. Zit er serieus aan te denken om ze gewoon bij de dealert te halen.
heb voor die panelen bij dealert ook nog na gevraagd, en dat was zoals je al zei meen ik 175 euro excl. hoop poet voor stel panelen
hoe die rsi dingen eruit ziet geen idee. 175 knaken is wel hoop centen.

-
- Moderator
idd ja, maar ik heb geen zin om 3 keer heel het land door te crossen voor jan lul en nog niets te hebben. Ik ben niet snel tevreden
Krijgen jullie eigenlijk wel eens korting bij de dealer? Doen ze dat uberhaupt?

Krijgen jullie eigenlijk wel eens korting bij de dealer? Doen ze dat uberhaupt?
heb nog geen korting gehad
vandaar dat ik die uber dure onderdelen niet bestel bij de dealert 

-
Ik krijg af en toe korting, omdat de dealer hier leasewagens levert aan het bedrijf waar ik voor werk. Maar net wanneer je erop rekent, krijg je het niet en vise versa.