ACT: Clio Williams Deel 1
perfect voor onderdelen is ie ook neit, belangrijkste haalt ie eruit 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Car: MB
was net effe bij de dealer. Effe wat prijzen opgevraagd (en wat opgehaald)
deurpaneel: 170 euro ex
stuurwiel: 320 euro incl.
kaartenbakken: 20 euro ex
Die kaartenbakken heb ik maar 2 besteld, andere vond ik toch wat aan de hoge kant
deurpaneel: 170 euro ex
stuurwiel: 320 euro incl.

kaartenbakken: 20 euro ex
Die kaartenbakken heb ik maar 2 besteld, andere vond ik toch wat aan de hoge kant
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
haha, ik heb net het zelfde gevraagd
-
verleden jaar zomer mocht ik me auto niet meer voor de deur zetten omdat de kerel tegen over ons last had van mijn uitlaat geluid en stank.
De bosjes gingen er ook door stuk. Nu gaan ze verbouwen en de bosjes worden weg gehaald hehe
Dus hij net zeuren bij die jongens...heggenschaar zit er al in
me so happie
De bosjes gingen er ook door stuk. Nu gaan ze verbouwen en de bosjes worden weg gehaald hehe

me so happie

-
Niet zo rancuneus, Pat. 

-
-
Maar de code staat er niet bij. Zou me niets verbazen als dat een 16v versnellingsbak is. "Williams". 

-
net ff lekker een stukje gereden...jammie
koppie een beetje aanfikken door het dakraampje
koppie een beetje aanfikken door het dakraampje

-
Ga naar je werk, joh! 

-
heb nu vier panelen die redelijk netjes trouwens zijn....die audio meuk gaat er uit...vin dit vetter
kijken voor een 10 cm speakertje in het roostertje van het dashbord

-
Ben niet zo enthousiast over die kleine speakertjes. Ik zou toch je deurpanelen aanpassen.
-
mwa denk het niet...maar voor je het weet zet ik de zaag er in 

-
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
http://www.vangelderenhifi.nl/Tom schreef:die speaker opbouw dingen voor 16cm in de deur van een clio1. heeft iemand toevallig daar de site effe van.
-
je hebt wel een beetje kleurverschil Tom
-
jep het kunstof is gewoon net weer een andere tint. Er zit een roostertje bij en nog wat zooi
is idd voor 16cm
is idd voor 16cm
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
vanmiddag gespot in Odijk een clio williams met bochane zeist kentekenhouders met het kenteken
NN-PD-76
verder geen RTC kenmerken
wie is dit?
staat die al in het register trouwens?
NN-PD-76
wie is dit?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Dat is familie van een ex collega van me die bij Bochane werkt...., echt een hele nette willie, met nog geen 80000 km toen ik hem voor het laatst zag.Luco/Alpine-racer schreef:vanmiddag gespot in Odijk een clio williams met bochane zeist kentekenhouders met het kenteken
NN-PD-76
wie is dit?
-
- Moderator
ik was daar straks weer effe bij de dealert (lijk wel of ik er de laatste tijd twee keer per week kom)......maar ik vroeg naar de prijs van een toerenteller unit. Nu zei ze dat een toerenteller unit los 792 euro ex kost en het gehele dashboard 400 zoveel. Slaat dus totaal nergens op.
Is hier toevallig nog iemand die bij reno werkt die weet of dit klopt? Anders ga ik ze eens laten bellen met reno nederland denk ik.
Is hier toevallig nog iemand die bij reno werkt die weet of dit klopt? Anders ga ik ze eens laten bellen met reno nederland denk ik.
-
Ik ken iemand die een tweedehands Clio 16v tellerbak heeft gekocht speciaal om deze reden. Als die op de blauwe plaatjes na gelijk is aan die van de Williams, dan kan dat een goedkoop alternatief zijn. Plaatjes overzetten, km stand corrigeren en klaar ben je. 

Ik weet dat de dashboard / klokkenwinkels bij Renault abseurd duur zijn....Tom schreef:ik was daar straks weer effe bij de dealert (lijk wel of ik er de laatste tijd twee keer per week kom)......maar ik vroeg naar de prijs van een toerenteller unit. Nu zei ze dat een toerenteller unit los 792 euro ex kost en het gehele dashboard 400 zoveel. Slaat dus totaal nergens op.

Nw voor een GT was je destijds al ruim 1200 guldens kwijt voor een nwe klokkenwinkel in het fel oranje....staat errrrug netjes zo nieuw...maar onwijs duur.
Er zijn een aantal RTC-ers die elders een overschot uit de fabriek nieuw hebben bemachtigt, dus helemaal hagelnieuw in org. verpakking.....

Staat erg goed in je GT
-
- Moderator
hij werkt niet zo erg goed meer. Doet hij al drie jaar maar eigenlijk
. Als ik start blijft hij effe hangen en na een paar km rijden of maximaal na 5minuten dan doet hij het weer prima. Dus ik dacht, ik haal effe voor een tientje of 5 een tellerunit. niet dus
Overigens twee nieuwe kaartenbakken opgehaald vandaag en nieuwe deurhendeltjes gehaald. Man man, wat zijn die nieuwe kaartenbakken een stuk mooier om te zien. Beter dan die verkleurde en verkaaide dingen uit 93

Overigens twee nieuwe kaartenbakken opgehaald vandaag en nieuwe deurhendeltjes gehaald. Man man, wat zijn die nieuwe kaartenbakken een stuk mooier om te zien. Beter dan die verkleurde en verkaaide dingen uit 93
-
Zeker weten.Tom schreef: Overigens twee nieuwe kaartenbakken opgehaald vandaag en nieuwe deurhendeltjes gehaald. Man man, wat zijn die nieuwe kaartenbakken een stuk mooier om te zien. Beter dan die verkleurde en verkaaide dingen uit 93

die kaarten bakken ook bij dealer gehaald? hoeveel kosten die? mijne zitten wat beschadigingkjes op 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
77.00.803.602 OPBERGBAK 20,53 excl 19% BTW
77.00.803.603 OPBERGBAK 20,79 excl 19% BTW
77.00.803.603 OPBERGBAK 20,79 excl 19% BTW