helemaal oranje.Donleben schreef:Zijn de wijzers van een 16v helemaal oranje, of doorzichtig met een stukje aan de onderzijde in oranje?
volgens autotrader 50l en dacht het ook eens gezien te hebben in een van mij clio boekjes.auto-traderArjen schreef:Weet iemand de tankinhoud van de Clio 16v? Ik kom namelijk verschillende getallen tegen op internet, namelijk 40,45 en 50 liter.
Volgens mij is het pinnetje wel afgebroken. Iemand een idee of dit goed is..?Donleben schreef: Zojuist heb ik mijn benzine-meter eraf gehaald, maar krijg m niet meer terug....![]()
Hoe lang is het pinnetje uit aan de onderzijde van de wijzer moet uitsteken?????
Hoop niet dat ie is gebroken.Is een tellerbak van een Williams.
ziet er gaaf uit zo dat wit op je dashjiggy schreef:helemaal oranje.Donleben schreef:Zijn de wijzers van een 16v helemaal oranje, of doorzichtig met een stukje aan de onderzijde in oranje?
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... _001~0.jpg[/img]
klopt hoort idd een pinnetje in te zitten. heb het zelfde probleem gehad toen ik ff ander wijzerplaten zou over zetten. heeft me een andere tellerunit gekostDonleben schreef:Volgens mij is het pinnetje wel afgebroken. Iemand een idee of dit goed is..?Donleben schreef: Zojuist heb ik mijn benzine-meter eraf gehaald, maar krijg m niet meer terug....![]()
Hoe lang is het pinnetje uit aan de onderzijde van de wijzer moet uitsteken?????
Hoop niet dat ie is gebroken.Is een tellerbak van een Williams.
aardig wat hebben we wit gemaakt. zal morgen bij dag nog wel eens een foto plaatsen.le mouton noir (sandy) schreef:ziet er gaaf uit zo dat wit op je dashjiggy schreef:helemaal oranje.Donleben schreef:Zijn de wijzers van een 16v helemaal oranje, of doorzichtig met een stukje aan de onderzijde in oranje?![]()
hoe veel is er eigelijk wit aan de binnekant?
dank u zo even uitprinten hier op het werk
le mouton noir (sandy) schreef:mooi hoor jiggy, 'k wil bij mij alle plastic aan de binnekant zwart spuiten
jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:mooi hoor jiggy, 'k wil bij mij alle plastic aan de binnekant zwart spuiten
ik heb alles los gemaakt wat er los kon behalfe het dashboard zelf. wel goed vet vrij maken en heel licht opschuren met schuurpapier nr:1000 en water. dan hecht het super.
jah klopt plastic primer heb ik ook nog gebruiktvoske schreef:jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:mooi hoor jiggy, 'k wil bij mij alle plastic aan de binnekant zwart spuiten
ik heb alles los gemaakt wat er los kon behalfe het dashboard zelf. wel goed vet vrij maken en heel licht opschuren met schuurpapier nr:1000 en water. dan hecht het super.
of je koopt busje grondlak voor plastiken hoef je het alleen maar vetvrij te maken
ik heb de print die in het plastic hoort laten zitten. om het helemaal glad te maken is echt een kut werk en kost je aardig wat bussen aan filler + dat je dan ook kans hebt dat je veel sneller deukjes gaat zien als je er tegenaan komt.le mouton noir (sandy) schreef:is 't wel helemaal glad geworden?
Inderdaad even kijken of het met originele bougies over is. Dingen kosten de wereld niet. Als het daarna over is...gauw die 4 punts bougies terugbrengenle mouton noir (sandy) schreef:ja dat kan, maar voor ik de bougies heb verwisseld, heb
ik er nog nooit last van gehad!
is idd gelijk over.....MartijnG schreef:Inderdaad even kijken of het met originele bougies over is. Dingen kosten de wereld niet. Als het daarna over is...gauw die 4 punts bougies terugbrengenle mouton noir (sandy) schreef:ja dat kan, maar voor ik de bougies heb verwisseld, heb
ik er nog nooit last van gehad!
dankje ooit nog eens een leren interieur zou het wel afmaken.Egon schreef:@ Jiggy, mooi interieurtje