Maar dan moeten we wel meer doen aan de aankleding van de tenten enz.

Ja dat plan hadden we ook, alleen was het ten eerste al een pleurisgedoe om de grote RTC tent vanuit Leerdam naar het noorden te krijgen. Dat is niet gelukt, dus hebben we maar 2 kleine partytenten meegenomen.MartijnG schreef:Heb er nu al zin in![]()
Maar dan moeten we wel meer doen aan de aankleding van de tenten enz.
Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen
Denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben
marcel16v schreef:Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen
Helaas is de moeite vooraf dan ook deels vergeefs geweest, de plek waar de auto's stonden was wel goed ondanks dat de plek voor de tenten minder was.
Ik heb met de heren gesproken over het feit dat het reserveren van plaatsen dit jaar compleet uit de hand is gelopen en dat men bij de organisatie erop ging aandringen dat dit in de toekomst anders zal moeten gebeuren.
Ik persoonlijk ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de enigste manier waarop de NL delegatie de plek in hoek kan krijgen, is door er twee weken van te voren borden neer te zetten en deze dagelijks te controleren. Daarnaast moet men er dan vanaf woensdagmiddag gaan kamperen. Als er mensen zich vrijwillig melden, graag!
@Willeon,
Het bier zou toch vanuit de drie deelnemende clubs ter beschikking worden gesteld, kan toch niet de bedoeling zijn dat een enkeling dit uit eigen portomonnee betaald?!
marcel16v schreef:Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen
Helaas is de moeite vooraf dan ook deels vergeefs geweest, de plek waar de auto's stonden was wel goed ondanks dat de plek voor de tenten minder was.
Ik heb met de heren gesproken over het feit dat het reserveren van plaatsen dit jaar compleet uit de hand is gelopen en dat men bij de organisatie erop ging aandringen dat dit in de toekomst anders zal moeten gebeuren.
Ik persoonlijk ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de enigste manier waarop de NL delegatie de plek in hoek kan krijgen, is door er twee weken van te voren borden neer te zetten en deze dagelijks te controleren. Daarnaast moet men er dan vanaf woensdagmiddag gaan kamperen. Als er mensen zich vrijwillig melden, graag!
@Willeon,
Het bier zou toch vanuit de drie deelnemende clubs ter beschikking worden gesteld, kan toch niet de bedoeling zijn dat een enkeling dit uit eigen portomonnee betaald?!
Ben net terug van vakantie, en moet nu eerst al mijn moed weer verzamelen morgen weer aan het werk te gaan....GJ schreef:Marcel waar blijven de foto's
Zou je toch 2 weken over doen?
marcel16v schreef:Ben net terug van vakantie, en moet nu eerst al mijn moed weer verzamelen morgen weer aan het werk te gaan....GJ schreef:Marcel waar blijven de foto's
Zou je toch 2 weken over doen?
Zal kijken dat ik de foto's het weekend plaats.
Ik heb al een tent geregeld. Zo'n ding die je opzet door alleen aan een touwtje te trekken. Helemaal perfect voor mij, voor zover een tent perfect voor mij is
We twijfelen nog even verder.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik wel hoor! En jij