ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Henk-ale schreef:Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel :evil:
Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .

We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond (I) Meneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op :(
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden |:
Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .

Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag (0) .
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault :p

Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus :(

Zo :D dit moest ik even kwijt :wink:

Dit klinkt me bekend in de oren. Een maat van me had dit een week of 2 geleden. Hij was bij me wezen helpen in schiedam. Op de weg heen hoorde die ook ineens gebonk. Op de weg terug is zen wiel compleet afgebroken. 618 eus schade :S
Steven
Car: M536

Kwaliteitsspul Reno (Y) :lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Was het maar een reno :P Was een ander hok waar ik het merk niet eens fatsoenlijk over men lippen kan krijgen
Steven

Wel frans zeker? :p
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:nee: Duits (U) :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Volkswagen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Florus

Niks mis mee!
Henk-ale

Steven schreef:
Henk-ale schreef:Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel :evil:
Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .

We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond (I) Meneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op :(
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden |:
Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .

Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag (0) .
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault :p

Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus :(

Zo :D dit moest ik even kwijt :wink:
Wat is er nou toch zo speciaal aan die zwarte markt? Ik kom er hooguit 1x per jaar om op zondag wat cd'tjes oid te halen.

Beter opzouten naar het noorden met die hele poeha, kan ik ook weer normaal doorrije in het weekend :p
Het is ook niet zo speciaal , kom er 1 maar 1 keer per jaar om cd's e.d in te kopen . Helaas was het deze keer geen goedkoop dagje :(
KoenGTT

Ja idd... egt klote daaro altijd wel file (N) Ik kom er alleen voor lekkere shoarma of telefoontjes om laten bouwen hehe...
R5GTT phase2
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

KoenGTT schreef:Ja idd... egt k*%$e daaro altijd wel file (N) Ik kom er alleen voor lekkere shoarma of telefoontjes om laten bouwen hehe...
Of bij Pim Tensen, maar net zo makkelijk naar zijn toko in Badhoevedorp
KimRS

WouterW schreef:
KoenGTT schreef:Ja idd... egt k*%$e daaro altijd wel file (N) Ik kom er alleen voor lekkere shoarma of telefoontjes om laten bouwen hehe...
de broer van Caroline?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

KimRS schreef:
WouterW schreef:
de broer van Caroline?
Het spijt me.

Dat weet ik niet :p
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

heb er laatst al iets over gelezen, bij mij is de site zooooooo traaaaag als stroop! hebben er meer mensen last van?
-PAZ-
Über-Spammer

Hier weinig last van eigenlijk, maar heeft idd al wel eens een en ander van online gestaan
R5GTT. Drive it like you stole it
KimRS

Hessel schreef:heb er laatst al iets over gelezen, bij mij is de site zooooooo traaaaag als stroop! hebben er meer mensen last van?

same here..........
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Hier sneller als ooit :worship:
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

-PAZ- schreef:Hier weinig last van eigenlijk, maar heeft idd al wel eens een en ander van online gestaan
ach er schijnt aan gewerkt te worden, zal dus wel goed komen!! :D , irritant is t wel!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Egon

Hessel schreef:
-PAZ- schreef:Hier weinig last van eigenlijk, maar heeft idd al wel eens een en ander van online gestaan
ach er schijnt aan gewerkt te worden, zal dus wel goed komen!! :D , irritant is t wel!!
ach, het gaat Hessel nooit snel genoeg :D
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Egon

'k heb getwijfelt over belgie ... :D
Miekje16V

Wie heeft mij vanavond omstreeks half negen een pm gezonden??? Krijg nl. wel mail van de webmaster over een pm in mijn mailbox maar kan hem niet zien (S)
Egon

zal een bugje zijn denk ik.

of iemand heeft je een pm gestuurd en vervolgens zijn/ haar outbox leeg gemaakt :)
Miekje16V

Egon schreef:zal een bugje zijn denk ik.

of iemand heeft je een pm gestuurd en vervolgens zijn/ haar outbox leeg gemaakt :)
Hmmm ok bedankt (F)
Gast

Egon schreef:'k heb getwijfelt over belgie ... :D
niks speciaals, wordt een gewoonte.

We hebben al maanden geen regering, stel je dat eens voor. Dat kan alleen in belgië. We mogen wel netjes verder blijven betalen aan vanalles en nog wat.
Nenad1916v

Hallo,

ff vraagje: is een achteras/ophaning gebeuren van een gewone R19 1.7 of 1.4 overzetbaar op een 19 16v?

Alvast bendankt.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

de bijlmer is ook makkelijker uit dan in te komen hoor
hier ontsnappen er ook zat
vooral tbsers (N) (N)

terug naar vroeger en het spuitje weer invoeren
kost maar 35 euro, gevangen zetten kost veel meer
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Robke
Car: Lexus IS250

Een kogel is nog goedkoper. :p
Chris@R5

Ik check nog even mijn oude GTE Blue Sport op rdw.nl, maar die zegt de auto niet meer te kennen :sad: . TJ PP 84 is ter ziele gegaan denk ik...

Afbeelding
Afbeelding
Egon

Robke schreef:Een kogel is nog goedkoper. :p
:~ zo kan ie wel weer
Steven

Chris@R5 schreef:Ik check nog even mijn oude GTE Blue Sport op rdw.nl, maar die zegt de auto niet meer te kennen :sad: . TJ PP 84 is ter ziele gegaan denk ik...

Hoeft niet hoor, mijn Corolla is bij vlagen ook afwezig bij de RDW. Over een paar maandjes nog es proberen.
Stukkie touw, een kruk en een vrijwilliger om een schop te geven? Leuk baantje voor jou Rob >-)
-PAZ-
Über-Spammer

Is gelijk een oplossing voor plaats tekort in de bajes :D
R5GTT. Drive it like you stole it
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:
Stukkie touw, een kruk en een vrijwilliger om een schop te geven? Leuk baantje voor jou Rob >-)
ja en dan net voor die stikt het krukje weer ff terugzetten tot die weer enigszins normaal ademt en dan hoppaaaaaaaaaaaaa weer opnieuw krukje omschoppen :D :D (0)
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

heren heren :|- , dit is niet echt een discussie waar wat uitkomt. Ik ben tegen de doodstraf om het feit dat het onherroepelijk is......hoeveel mensen zijn er in the usa al onterecht ter dood gebracht.

Natuurlijk denk ik ook weleens :gun: :gun: :gun: , maar een levenslange gevangenisstraf is veel confronterender, je hebt immers lange tijd om je zonden te overdenken, dan de doodstraf
Nenad1916v

Nenad1916v schreef:Hallo,

ff vraagje: is een achteras/ophaning gebeuren van een gewone R19 1.7 of 1.4 overzetbaar op een 19 16v?

Alvast bendankt.
Iemand??
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja en dan komen ze na een derde van hun straf vrij wegens goed gedrag en helpen de volgende om zeep of verkrachten er weer 1

het zal toevallig je kind maar zijn

ik ben dus voor de doodstraf
Gesloten