Henk-ale schreef:Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel
Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .
We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond Meneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden
Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .
Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag .
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault
Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus
Zo dit moest ik even kwijt
Dit klinkt me bekend in de oren. Een maat van me had dit een week of 2 geleden. Hij was bij me wezen helpen in schiedam. Op de weg heen hoorde die ook ineens gebonk. Op de weg terug is zen wiel compleet afgebroken. 618 eus schade
Henk-ale schreef:Wat een leuk dagje zwarte markt moest worden eindigde in een hel
Op de heenreis hoorde ik de laatste 30 kilometers plotseling wat gepiep en even later gebonk. Ik stoppen bij een benzinepomp en kijken of ik iets kon vinden .. niks noppes nada ! Rustig verder naar beverwijk gereden en een leuke dag gehad tot op de terugreis .
We reden het parkeerterrein af en het gepiep en gebonk begon weer , ik vertrouwde het niet en ging er bij de eerst volgende tankstation af waar toevallig een anwb-auto stond Meneer even bij me in en wist gelijk wat het was ! Complete wiellager kapot , hij dat ding opkrikken .. zat er gewoon een dikke 5 cm speling op
Besloten niet verder te rijden , maar aangezien ik woensdag mijn inschrijving van de anwb pas heb verstuurd was ik nog niet geregistreerd en dus niet lang genoeg lid om geholpen te worden
Na veel bellen kwam er om 7 uur eindelijk iemand ons ophalen , na 3 uren wachten was ik het ook meer dan zat .
Auto word momenteel opgehaald door een kameraad en meteen gemaakt , ironisch genoeg had ik vorige week net een afspraak gemaakt voor een grote beurt aanstaande woensdag .
Leuk hoor zo'n dagje beverwijk met een Renault
Wiellager naar de kloten , druklager begon ook nog even lekker te fluiten vandaag .. duur dagje dus
Zo dit moest ik even kwijt
Wat is er nou toch zo speciaal aan die zwarte markt? Ik kom er hooguit 1x per jaar om op zondag wat cd'tjes oid te halen.
Beter opzouten naar het noorden met die hele poeha, kan ik ook weer normaal doorrije in het weekend
Het is ook niet zo speciaal , kom er 1 maar 1 keer per jaar om cd's e.d in te kopen . Helaas was het deze keer geen goedkoop dagje
We hebben al maanden geen regering, stel je dat eens voor. Dat kan alleen in belgië. We mogen wel netjes verder blijven betalen aan vanalles en nog wat.
Chris@R5 schreef:Ik check nog even mijn oude GTE Blue Sport op rdw.nl, maar die zegt de auto niet meer te kennen . TJ PP 84 is ter ziele gegaan denk ik...
Hoeft niet hoor, mijn Corolla is bij vlagen ook afwezig bij de RDW. Over een paar maandjes nog es proberen.
Robke schreef:Een kogel is nog goedkoper.
Stukkie touw, een kruk en een vrijwilliger om een schop te geven? Leuk baantje voor jou Rob
Stukkie touw, een kruk en een vrijwilliger om een schop te geven? Leuk baantje voor jou Rob
ja en dan net voor die stikt het krukje weer ff terugzetten tot die weer enigszins normaal ademt en dan hoppaaaaaaaaaaaaa weer opnieuw krukje omschoppen
heren heren , dit is niet echt een discussie waar wat uitkomt. Ik ben tegen de doodstraf om het feit dat het onherroepelijk is......hoeveel mensen zijn er in the usa al onterecht ter dood gebracht.
Natuurlijk denk ik ook weleens , maar een levenslange gevangenisstraf is veel confronterender, je hebt immers lange tijd om je zonden te overdenken, dan de doodstraf