Ja, Ronnie en ik waren de avond van tevoren nog op de Tilburgse Kermis waar het erg grzrllig was. We waren pas rond 3 uur thuis en om kwart voor 8 weer in de auto naar de Ring. Beetje brakjes Niels van Dijk was er ook trouwens.
En indd, ontzettend veel NSXjes. Wel gave apparaten om te zien.
Haha ja het was goed druk. Kon hem echt nergens meer kwijt. Maar dat was dus jou clio! Zag er netjes uit!
heb mezelf nog niet gevonden. Alleen op de webcam om 14:01 bij de ingang.
Maar het was een geslaagde dag stond in de file om de baan af te gaan.
Haha ja het was goed druk. Kon hem echt nergens meer kwijt. Maar dat was dus jou clio! Zag er netjes uit!
heb mezelf nog niet gevonden. Alleen op de webcam om 14:01 bij de ingang.
Maar het was een geslaagde dag stond in de file om de baan af te gaan.
Op het moment dat we jou zagen rijden stond mijn clio tegenover hannes geparkeerd in het hoekje (en wij zaten daar op het terras te kijken hoe jij een paar keer voorbij kwam)
Haha ja had je clio zien staan. Maar daar stond een of andere bmw de boel te blokkeren en nog moeilijker te doen dan ik met zn grote mond. Dus dacht dan maar via de andere kant maar viel ook niet mee haha. Je hebt wel een aantal rondjes gemaakt ofniet? Was net telaat anders had ik je ook op de foto
Merijn schreef:Echt? Hij lijkt veel meer over te hellen dan onze Clio. Maar die heb ik ook nooit zo op de foto laten zetten, dus dat kan een gevoelskwestie zijn.
Idd moet je meer gasgeven apie
Op zich voelt ie stug zat aan, hij springt soms ook wel iets, dus vraag me af of cupveren voor het circuit nog wel sufficient zijn. Snelheid op de ring ligt ook wel behoorlijk hoog...
Dikkere stabi voor met andere torsie achter zou nog wel een optie kunnen zijn.
Snelheid begint er nu eindelijk een beetje in te komen.
Was ook me eerste weekend op semi's dus nog een beetje wennen want in somige bochten hou ik 1,5m over.
Volgende keer ook maar is mee met een RTC ringweekend.
derbimarcel schreef:Snelheid begint er nu eindelijk een beetje in te komen.
Was ook me eerste weekend op semi's dus nog een beetje wennen want in somige bochten hou ik 1,5m over.
Volgende keer ook maar is mee met een RTC ringweekend.
Semis? Wat moet je daar nou mee... 2 liter en willybreedte heb je 3x meer aan