Al gehele stijfheid van de auto wordt een stuk groter. Waarbij ik me straks dus minder druk hoeft te maken dat ik de auto evt. uit elkaar trek/ gaat scheuren. puur door het vermogen en koppel
Frits schreef:Het vermogen en vooral het koppel waar ik straks mee wil gaan rijden, is voor mij de voornaamste reden om er een laskooi in te willen hebben.
Dat een geschroefde kooi voldoende is voor een leuke koprol is voor mij dus in dat geval niet helemaal van belang
Voorlopig ben ik me nog aan het orienteren wat ik er precies in wil hebben straks. Toch eens gaan kijken bij Biesheuvel
Vraagje, kan iemand mij vertellen wat het onderdeelnummer is en de brutoprijs ex. BTW met de eventuele kortingscode van de bovenste en voorste koelwaterslang die evenwijdig loopt aan de bovenzijde van je radiateur bij een GTT ph.I ???
Alvast bedankt. fuck dat ik niet meer bij Renault werk
Laatst gewijzigd door Arco op do 6 jul 2006 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Niet hetzelfde als van een origineel uitlaatsysteem ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:Niet hetzelfde als van een origineel uitlaatsysteem ??
Heb geen idee,zitten zowel bij de 19 als bij de GT op de Devil.
Leek me dus meer iets van Devil,heb geen idee hoe een origineel
rubber van de GT eruit ziet.
ff uit m'n hoofd als een 0 met 2 oogjes erin. Soort 8 dus.
Yepperdepep. Elke dealer heeft ze op voorraad liggen.
Frits schreef:Het vermogen en vooral het koppel waar ik straks mee wil gaan rijden, is voor mij de voornaamste reden om er een laskooi in te willen hebben.
Dat een geschroefde kooi voldoende is voor een leuke koprol is voor mij dus in dat geval niet helemaal van belang
Voorlopig ben ik me nog aan het orienteren wat ik er precies in wil hebben straks. Toch eens gaan kijken bij Biesheuvel
Jajaja nou met 300pk scheur je nog nix hoor, het zwakste punt zijn dan eerder je subframebouten. Een kooi bied meer stijfheid, maar dat hoeft niet meer stevigheid te betekenen. Beter las je de hele carroserie door, daar heb je wel wat aan. En een volledige 10 of meer punts kooi zal er ook wel iets aan toevoegen, maar niet zoveel als jij denkt.
ik kryg myn gtt voor niet laag genoeg met get gaz schroefset.
kan het kwaad om het bumpstop rubber by de voorpoot in te korten zodat ie nog wat lager kan en ik nog wat veerweg overhoud.
rydt nu op de stop en moet nog 3-4 cm zakken vandaar deze vraag.
Zal wel een ex race gt zijn die later op tenteken is gezet. Aangezien er ook een kooi in zat. Ik heb hier wel eens eerder van gehoor. Ex cup auto.. Moet hij maar eens een foto maken van zijn veerpoot
oldskool schreef:ik kryg myn gtt voor niet laag genoeg met get gaz schroefset.
kan het kwaad om het bumpstop rubber by de voorpoot in te korten zodat ie nog wat lager kan en ik nog wat veerweg overhoud.
rydt nu op de stop en moet nog 3-4 cm zakken vandaar deze vraag.
marcel, probeer het zo eens ! Dan ligt hij zeker laag genoeg !!
Wil eigenlijk de Fast Road dumpvalve kopen voor mn GTT...mailtje naar Maurice gestuurd over het geluid en dergelijke. Hij raad me de enkel zuiger dumpvalve aan...
Vraag:
Wie heeft er dus de Fast Road dumpvalve op zitten en hoe is het geluid van zo'n ding?
Zou de Fast Road dumpvalve goed genoeg zijn of moet ik echt gaan overwegen voor een zuiger dumpvalve? Ik denk dat de meeste met een Fast Road dumpvalve rijden, dus waarom zou ik dan een zuiger dumpvalve moeten pakken? (motivaties?)