ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Hmm die taxi hebben wij ook wel eens genomen naar het station in eindhoven vanaf de markt. Dat was 20 euro ofzo?
Van der valk is wel direct langs de snelweg, goed bereikbaar. Weet niet hoe goedkoop het is?
Centerparks?
Van der valk is wel direct langs de snelweg, goed bereikbaar. Weet niet hoe goedkoop het is?
Centerparks?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Flikker die klerezooi daar dan meteen ff plat. Stappen in Valkenwaard. Dat klinkt een beetje als heftig gaan stappen in Staphorst. Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden. Trouwens, dat dorpie is 90% van de tijd toch niet bereikbaar dus ik zou me niet aan een taxi wagen. Maar er is daar in de buurt vast nog wel ergens een lege varkensstal waar je goedkoop kunt gaan knorren.Haas schreef:Wie heeft er een goede tip? Ga met mijn collega's een avondje stappen in Valkenswaard, maar zoeken een hotel in Valkenswaard of in de buurt.
Hebben al wat rondgebeld, maar nog niets gevonden... wie?
Mag bereikbaar zijn met de taxi, maar bij voorkeur op loopafstand van het centrum.
-
gewoon in belgie gaan wonen 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
das duidelijk 
laat ik even dit gemeld hebben.... MIJN keuze was het niet!

Moge het duidelijk zijn dat Arjen een hekel heeft aan Valkenswaard! 

Heb me er toch goed geamuseerd op de zomerfeesten deze zomer met de echte Mental Theo 

ga maar weer eens keer stappen in de stad!Haas schreef:das duidelijk

of poolen

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
Alleen maar om voor minder geld lid te zijn van de RTC ??

Shit, je hebt me doorArco schreef:Alleen maar om voor minder geld lid te zijn van de RTC ??![]()
![]()

-
- Über-Spammer
Je sais. (of woon je in het Nederlandstalig gedeelte ???
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach met een paar standaard zinnen red je het toch wel in Belgie?
Bonjour, de beaux seins, dites-vous!
Désolé, je ne savais pas que votre fille est si jeune.
deux bières s'il vous plaît
Où sont les toilettes? J'ai besoin de merde
Non, votre femme ressemble à la prostituée locale
Bonjour, de beaux seins, dites-vous!
Désolé, je ne savais pas que votre fille est si jeune.
deux bières s'il vous plaît
Où sont les toilettes? J'ai besoin de merde
Non, votre femme ressemble à la prostituée locale
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Haha die zinnen gebruik jij dus? 

Ooit wel eens wezen stappen in Staphorst?? Kun je daar prima doen hoor!! Behoorlijke discotheek en genoeg kroegen!! Heb ik toch heel wat centen heengebracht!!Arjen schreef:Flikker die klerezooi daar dan meteen ff plat. Stappen in Valkenwaard. Dat klinkt een beetje als heftig gaan stappen in Staphorst. Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden. Trouwens, dat dorpie is 90% van de tijd toch niet bereikbaar dus ik zou me niet aan een taxi wagen. Maar er is daar in de buurt vast nog wel ergens een lege varkensstal waar je goedkoop kunt gaan knorren.Haas schreef:Wie heeft er een goede tip? Ga met mijn collega's een avondje stappen in Valkenswaard, maar zoeken een hotel in Valkenswaard of in de buurt.
Mag bereikbaar zijn met de taxi, maar bij voorkeur op loopafstand van het centrum.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Ik hou het wel bij de stam kroeg hier in wijk bij duurstede

Eerlijke mensen in Staphorst? Kijk nu goed fout op Veronica 
Edit: mensen uit Staphorst zijn dus wel eerlijk, uit Zwolle niet

Edit: mensen uit Staphorst zijn dus wel eerlijk, uit Zwolle niet

Yeps, je bedoelt Kisteman? Ik had een kameraad in Staphorst wonen en dat was altijd lachen daar. Ik wist dat deze reactie ging komen. Je moet er alleen niet op zondag, als men naar de kerk gaat, met crossmotor door de hoofdstraat rijden. Dan kijkt men niet echt vrolijkARNO16V schreef:Ooit wel eens wezen stappen in Staphorst?? Kun je daar prima doen hoor!! Behoorlijke discotheek en genoeg kroegen!! Heb ik toch heel wat centen heengebracht!!Arjen schreef:Flikker die klerezooi daar dan meteen ff plat. Stappen in Valkenwaard. Dat klinkt een beetje als heftig gaan stappen in Staphorst. Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden. Trouwens, dat dorpie is 90% van de tijd toch niet bereikbaar dus ik zou me niet aan een taxi wagen. Maar er is daar in de buurt vast nog wel ergens een lege varkensstal waar je goedkoop kunt gaan knorren.Haas schreef:Wie heeft er een goede tip? Ga met mijn collega's een avondje stappen in Valkenswaard, maar zoeken een hotel in Valkenswaard of in de buurt.

Btw: ik probeer me in België zoveel mogelijk aan te passen. Het bestellen van patat gaat me al heel goed af. Ook heb ik al prima Vedett en Jup leren drinken. Ook aan het massaal op de ATB of koersfiets stappen op zondagochtend doe ik af en toe mee. Daarnaast zit mijn vriendin, vanuit haar werk, op franse les. Dus met de franse buurman komen we er ook wel uit.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ah jij woont daar?paratroeper schreef:Ik hou het wel bij de stam kroeg hier in wijk bij duurstede![]()

Kun je dan ff bij de dealert een kijkje nemen bij de Rode RS?

Liefst icm wat foto's... Ben nog niet overtuigd van de kleur namelijk en het is mij te ver om 'even' naar toe te rijden

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Een WAT? Is dat een gebraden kippetje ofzo?antoine schreef:Ook al op zondag kieke gehaalt?
Wel haal ik zondagochtend nog wel eens een chocobrood. Heerlijk. En super dat veel winkels op zondag gewoon open zijn. De bakker, supermarkt, bouwmarkt. Ideaal! En in de zomer komt de ijscoman door de straat met zo'n Mr Bean ijscokarretje met bijbehorend muziekje

hehe leuk zon verlaagde cliko en sneeuw. sneeuw in de wielkast bevriest en begint aan te lopen met sturen 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gebeurd ook als ie niet verlaagd is hoor 

-
- Über-Spammer
Nog niet ingehuurd als plaatselijke sneeuwschuiver ??PaulM schreef:hehe leuk zon verlaagde cliko en sneeuw. sneeuw in de wielkast bevriest en begint aan te lopen met sturen

neuh nog niet zo laag ligt ie ook nog nietArco schreef:Nog niet ingehuurd als plaatselijke sneeuwschuiver ??PaulM schreef:hehe leuk zon verlaagde cliko en sneeuw. sneeuw in de wielkast bevriest en begint aan te lopen met sturen

een maat van me heeft een golf 2 er bij gekocht naast zijn g60, deze is dus voor de winter...
legt ie hem zo laag dat ze lip op een vlakke grond al bijna over de grond schraapt
legt ie hem zo laag dat ze lip op een vlakke grond al bijna over de grond schraapt

hehe ja dat schiet ook op met dit weertutuur schreef:een maat van me heeft een golf 2 er bij gekocht naast zijn g60, deze is dus voor de winter...