precies dat dacht ik ook. anders is het wel heel goedkoop alleen al voor de 2.0 16v blok. heb ff mailtje gestuurd voor wat foto's van het blok en wat andere infoSanderrr schreef:Zou het niet stiekem gewoon een 1.8 16v zijn?

precies dat dacht ik ook. anders is het wel heel goedkoop alleen al voor de 2.0 16v blok. heb ff mailtje gestuurd voor wat foto's van het blok en wat andere infoSanderrr schreef:Zou het niet stiekem gewoon een 1.8 16v zijn?
nou jah het zou kunnen dat ie compleet geen idee heeft wat hij verkoopt. of hij is een nul vergeten in de prijsTom schreef:daar zal wel iets meer mee zijn. Anders ben je stom als je hem zo verkoopt. Beter dan paar honderd in stekken zodat hij goed is en dan verkopen
dacht dat 't takeloog anders was dan bij een 1.8 16vJ-P-S schreef:dat zie je toch niet van de bovenkant of het een 2.0 is. ben wel benieuwt, is sowieso een auto waar werk aan is voor dat geld.
Zo te horen een nieuwe uitlaat, riempje, beurtje, klaar.J-P-S schreef:dat zie je toch niet van de bovenkant of het een 2.0 is. ben wel benieuwt, is sowieso een auto waar werk aan is voor dat geld.
kon bijna ook niet anders voor dat geld.Riël Notermans schreef:Nooit problemen mee gehad
T is trouwens gewoon een 1.8 16v.
je hebt nodig:heb wels wat gehoord over de voorwiel ophanging van de 19 16V(breeder) onder de clio16V, Nu is mijn vraag wat heb je precies allemaal nodig van de 19 16V steekassen, draagarmen etc.. en hoeveel win je er mee??
helaas, als de clio klaar is, mag ik verder aan de 5 turbo 2 van padoe mij ook een schot, kom ik tenminste ergens
rvs roest niet..J-P-S schreef:ik dacht carrosserieschijf?
als het maar rond is en een gat erin zit tochwaarom rvs? staal is toch ook heel goed, ik meen dat staal zelfs meer kan hebben voor het gaat scheuren dan rvs.
of is er een andere reden voor?