ACT: Clio16V I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
achter ook veren?
ik heb morgen nog een adres waar ik even langs ga voor wat prijzen en merken. dus zal zeker nog eens kijken wat hij voor apex of koni geel vraagt. dat idd wel het mooiste om eronder te hebben.Tom schreef:ik zou zeggen, als je dan toch iets nieuws gaat kopen, koop dat meteen iets beters dan origineel Monroe zal voldoen maar ik zou er geen geld aan uitgeven
of is dat niet mogelijk bij clio?? d8 dat die ene blauwe clio 16v van de meern twee jaar geleden dat ook had.Paul1916v schreef:achter ook veren?
-
Monroe heeft volgens mij ook een wat sportievere variant.
Op mijn eerste clio 16v zaten monroe dempers, met een paar cm verlaging (niet veel).
Maar dat lag toch behoorlijk goed op de weg.
Als je meer wilt verlagen koop dan gewoon goede dempers die daarvoor gemaakt zijn.
Beter gewoon in 1 keer goed, toch?
Op mijn eerste clio 16v zaten monroe dempers, met een paar cm verlaging (niet veel).
Als je meer wilt verlagen koop dan gewoon goede dempers die daarvoor gemaakt zijn.

hoe kom ik er dan bij dat die clio 16v achter veren heeft.Tom schreef:clio 1 heeft geen veren achter en is ook niet mogelijk
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... io_msn.JPG[/img]
oow nee joy de clio hoeft niet lager dan hij nu al is. dacht alleen dat ze ook voor clio veren hadden voor achter. een paar goede demper zijn ook goed maar dat moet later maar eens even. eerst de voorkant.Frits Clio 16v schreef:Monroe heeft volgens mij ook een wat sportievere variant.
weet het al weerTom schreef:weet ik veel, is iig grote onzin. De auto op de foto is de oude Clio van Rob (robke, vroeger robclio16v) en heeft gewoon een torsieverlaagde achterkant met andere dempers.

Robke schreef:Ik heb je de vorige keer al gezegd dat er geen veren onder zaten......![]()
Degene die zegt dat je er veren onder moet zetten, snapt er al helemaal niks van........

ga morgen wel even langs die automaterialen zaak om te kijken voor een goed setje schokbrekers.
dit is wel redelijke bullshit als je maar 3cm verlaagt. is bij mij ook gebeurd en geen schokbrekers vervangen. alleen as verstelt en apex veren voor. veert nog gewoon normaal en is geen probleem.jiggy schreef:jah idd weet er alles vanTom schreef:achter verlagen icm met meer dan 10 jaar ouder achterschokdempers is echt k*%$e rijden vind ik.zit compleet geen vering meer in, maar wil ook eens gaan kijken wat het kost om achter ook veren te nemen.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ja ok, maar dan moet je ze toch al vervangen als ze niks meer waard zijn op standaard hoogte 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
idd gewoon vervangen die dingen. koni geel is wat stugger, en sluit leuk aan op een sportieve rijstijl. torsies wel even inspuiten achter he 2 maandjes van tevoren 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb die oude veren van jou nog liggen. Dat was toch ook -50?J-P-S schreef:ik zoek goede of gebruikte 50mm veren. wie o wie?
Project: GTT Blue Sport
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
nee die waren 60 

-
- Contacteer:
wel netjes gedaan, alleen de verkeerde kleur
16v's moeten donker van kleur zijn
16v's moeten donker van kleur zijn
-
- Über-Spammer
er is een lichtgrije kleur geleverd vroeger, maar deze lijkt wel heel erg licht.
is dat die clio niet die een paar jaar geleden in marum(meeting) een motorfiets uitlaat er onderhad
incl die spanners enz iets van 175 meen ik??
-
- Contacteer:
heel stuk minder..ff rekening zoeken hoor..
-
- Contacteer:
shit rekening kwijt.. uit mn hoofd euro of 55..
voor mn 19 16v
voor de clio16v is iets ander bestelnummer, richtprijs hetzelfde..
voor mn 19 16v
voor de clio16v is iets ander bestelnummer, richtprijs hetzelfde..
vandaag eens heel wat bedrijven gebeld voor camber correctie bouten, maar niemand die ze kon leveren
een jongen bij renault dealer die een cup clio heeft. had het erover dat ze alleen daar standaard onder zaten. dus wordt denk toch maar via reichhard motorsport bestellen.
en als ik gele koni schokbrekers bestel zijn die dan ingekort of zijn er normale en ingekorte versie van??

en als ik gele koni schokbrekers bestel zijn die dan ingekort of zijn er normale en ingekorte versie van??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
MB kan ze wel leveren. maar heeft ze niet op voorraad geloof ik. Voor meer details moet ik straks even mn mail in duikenjiggy schreef:vandaag eens heel wat bedrijven gebeld voor camber correctie bouten, maar niemand die ze kon levereneen jongen bij renault dealer die een cup clio heeft. had het erover dat ze alleen daar standaard onder zaten. dus wordt denk toch maar via reichhard motorsport bestellen.

Project: GTT Blue Sport
Ik heb ze pas ergens gezien.
Jawel.
Bij HBASE.
Kijk voor de lol eens bij Renault Safrane, onder 'vering/ophanging' ofzo.
MC116
MONROE
MAGIC CAMBER
VOOR STELLEN CAMBER,VERVANGT BOUT FUSEE/DEMP
VOORZIJDE DIAM:16MM MONROE 43.00
[img]http://mg.dev.autotaal.com/includes/afb ... OWNXSUSTRX[/img]
Moet elke van heck leverancier kunnen leveren.
Jawel.
Bij HBASE.
Kijk voor de lol eens bij Renault Safrane, onder 'vering/ophanging' ofzo.
MC116
MONROE
MAGIC CAMBER
VOOR STELLEN CAMBER,VERVANGT BOUT FUSEE/DEMP
VOORZIJDE DIAM:16MM MONROE 43.00
[img]http://mg.dev.autotaal.com/includes/afb ... OWNXSUSTRX[/img]
Moet elke van heck leverancier kunnen leveren.
zal ze zo even een mail sturen. het enige wat ik wel even moet weten of het nog uit maakt wat voorn vering je eronder hebt of dat ze universeel zijn.Frits schreef:MB kan ze wel leveren. maar heeft ze niet op voorraad geloof ik. Voor meer details moet ik straks even mn mail in duikenjiggy schreef:vandaag eens heel wat bedrijven gebeld voor camber correctie bouten, maar niemand die ze kon levereneen jongen bij renault dealer die een cup clio heeft. had het erover dat ze alleen daar standaard onder zaten. dus wordt denk toch maar via reichhard motorsport bestellen.
en als ik gele koni schokbrekers bestel zijn die dan ingekort of zijn er normale en ingekorte versie van??Of stuur ze zelf even een mail, heb je ook het antwoord
iemand bekend bij deze clio. staat bij dat hij 2.0 16v blok heeft zal wel beetje goedkoop zijn lijkt mij zo.
klik hier
klik hier