Ben klaar voor morgen

Dus die van jouw is tuf bestendigPatrick.B schreef:Heb de megane maar is een was en een klein poets beurtje gegeven.
Ben klaar voor morgen
kon net opnieuw beginnen want de vogels vonden het nodig om mijn auto te besmeurenHaDries schreef:Dus die van jouw is tuf bestendigPatrick.B schreef:Heb de megane maar is een was en een klein poets beurtje gegeven.
Ben klaar voor morgen
ja die lak is na 15 jaar ook nog in topconditie....GJ schreef:Vogelschijt moet je er eigenlijk zo snel mogelijk afhalen he
Nissan pica's ben ik ook benieuwd naar.edwinRS schreef:Als er iemand foto`s heeft gemaakt van mijn RS kan die gene via de pm mijn ff om mijn mail adres vragen.
Vooral de foto`s die onderweg zijn gemaakt uit de 350Z en uit de RS van patrick ben ik erg benieuwd na (RS in achtervolging op een RS
)
Kon hem niet echt bijhouden. En het ging al snel veel te hard. Daarom hield ik er al snel mee opArno17 schreef:Nissan pica's ben ik ook benieuwd naar.edwinRS schreef:Als er iemand foto`s heeft gemaakt van mijn RS kan die gene via de pm mijn ff om mijn mail adres vragen.
Vooral de foto`s die onderweg zijn gemaakt uit de 350Z en uit de RS van patrick ben ik erg benieuwd na (RS in achtervolging op een RS
)
Hoe verliep de strijd met de Focus RS305?
Toch is de Mégane Standaard al sneller dan de Focus! De jouwe is al Gechipt door Henk van Fastchip.edwinRS schreef:Kon hem niet echt bijhouden. En het ging al snel veel te hard. Daarom hield ik er al snel mee opArno17 schreef:Nissan pica's ben ik ook benieuwd naar.edwinRS schreef:Als er iemand foto`s heeft gemaakt van mijn RS kan die gene via de pm mijn ff om mijn mail adres vragen.
)
Hoe verliep de strijd met de Focus RS305?
Actie foto
[img]http://94.100.127.155/1278800001-127885 ... _qxAM.jpeg[/img]
Hoe kom je erbij dat de Megane 2 RS standaard al sneller is dan een Focus RS ?ShiftGear schreef:
Toch is de Mégane Standaard al sneller dan de Focus! De jouwe is al Gechipt door Henk van Fastchip.
Maar ja, je wilt natuurlijk geen boete oplopen van miss wel dik 400 euro als je je maximale snelheid haalt.