Ronnie schreef:Wat een foto's zeg
Is het daar bij Bijsterhuizen gebeurd zeg.
ik vind het een k#t weg, van 50 naar 70 naar 100 van 100 naar 120, ik vind het een rot stuk waar veel mensen te zacht rijden, omdat volgens mij niemand precies weet hoe hard ze er mogen.
yeps...bijsterhuizen. Kwam van mijn werk af, dus vanaf de rotonde met die blokken naar de A73. Daar mag je 100 (ook bevestigd door de politie)
Arno17 schreef:Haas, niks zorgen maken over de schuldvraag want die is zo klaar als een klontje, zelfs al zou je te hard hebben gereden.
Zijn verklaring dat hij je zag en weer snel naar rechts terug ging zegt helemaal genoeg, hij heeft je dus wel degelijk gezien en gedacht, die stopt wel of laat me er tussen want ik ben groter en zwaarder........
dat denk ik dus ook.....
Arno17 schreef:Zonde van de Coupe, het besef dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen komt nog wel.................al is het in jou geval niet makkelijk omdat de Reno kaduuk is en jij ( bijna ) niks hebt overgehouden aan je ongeval.
Ik bedoel te zeggen dat de auto te vervangen is en je ledematen of leven niet.
Ongelukken zitten dus in een klein hoekje en gebeuren voor je er erg in hebt.
dat besef was er vanmiddag ook al wel. Had t hierboven al getypt geloof ik of ergens anders, weet ik niet meer. Gister was ik verbaasd over die airbags, maar toen ik vanmiddag weer naast de auto stond had ik toch wel zoiets van: "slik" ..... Tis stiekem toch wel erg hard gegaan! Maar blijf erbij: liever een week ziekenhuis, dan mijn coupé in deze staat!
Droes Junior schreef:Het verhaal over wie er de schuld heeft lijkt mij hier al duidelijk vermeld en ik (als verzekeringsadviseur) kan het alleen maar bevestigen.
Jij vervolgt de weg, de 'klojo' voert een manoeuvre uit.. diegene die het manoeuvre uitvoert is verantwoordelijk voor zijn daad als hij hierbij schade berokkent aan een derde (jij dus)..
Tkan misschien een kleine gerusstelling zijn, maar het zal wel niet opwegen tegen het verlies van je mooie Megane.
Veel succes nog met de verdere afhandeling.
dankje! Ja, heb t al meerdere malen gezegd, maar ik hoop gewoon dat er 'recht' wordt gedaan. Misschien reed ik niet netjes 100, maar was t 110, ik weet het simpelweg niet meer. Heb ook niet op de snelheidsmeter gekeken omdat ik daar dagelijks rijdt en op 'ervaring' heb gereden daar. Ik reed in ieder geval nog in de 4e versnelling, dat weet ik 200% zeker, daar stond de auto ook nog in toen ik stilstond.