ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Eerste leuke sprintjes met de Megane:
Megane rs - golf V gti 2 - 0
Megane rs - golf V gti 2 - 0
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Gisterenavond op de N206 vanuit Leiden achter een BMW 6-serie cabrio aangerden (geen idee wat voor type). Bleef constant op zn bumper ondanks dat die meneer flink gas gaf.
OP de bocht van de n206 naar de A4 bleef ik op zn bumper.
Op de oprit van N206/A4/N11 vond de meneer het blijkbaar nodig om eerst rechts over de vluchtstrook in de halen en toen direct helemaal naar de linkerbaan de A4 op..... idioot.......
OP de bocht van de n206 naar de A4 bleef ik op zn bumper.
Op de oprit van N206/A4/N11 vond de meneer het blijkbaar nodig om eerst rechts over de vluchtstrook in de halen en toen direct helemaal naar de linkerbaan de A4 op..... idioot.......

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Hij voelde zich opgedrukt / bedreigd
Laguna I 1.9 dci vs golf 4 gti dikke vette 1-0
petje stak wel een duimpje op

Laguna I 1.9 dci vs golf 4 gti dikke vette 1-0

petje stak wel een duimpje op

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Clio williams vs Lexus is-f 400...
Euh net niet
....
Al liep ik zeer hard op hem in op een rotonde en een beetje bochtige stukjes...
Oftewel 0-1
Euh net niet

Al liep ik zeer hard op hem in op een rotonde en een beetje bochtige stukjes...
Oftewel 0-1
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Grijs 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Vanaf de verkeerslichten reed ik er vrij vlot naartoe, nadat ik een medeweggebruiker ingehaald had die niet van het sprintje op de hoogte was. Moet ook bij de 4500rpm schakelen in z'n twee anders pakt zijn drie niet gelijk. Daarna op de snelweg nog van de 120 naar de 180 in z'n vijf(weet niet in welke versnelling hij zat), bleef ik hem ook voor maar werd het gat niet echt groter. Was maar een kort stukje en moest daarna remmen om de bocht te halen.
Zat trouwens een man, vrouw en two kids in.
Zat trouwens een man, vrouw en two kids in.
Jochem de Haas schreef:
En ik lag op je voor maar om nou te gaan zeggen dat ik veel sneller was mmm...nee niet echt.
Je was gewoon onder de indruk van de vlammen![]()
Ben ook wel benieuwd hoeveel pk's jij nu hebt ?
En ik ben ook wel benieuwd of er bij mij wat bij gekomen zijn ivm de uitlaat....
Heb je eigenlijk nog met van der hammen gesport ?
Of gas ie weer eens geen gas als jij het deed en als jij het dan geen gas gaf gaf hij opene gas ?...
Niet veel maar je was wel sneller.

Zaterdag weet ik meer over aantal pk's.

En Joost gaf weer andere momenten gas idd...

5 GT Turbo '88 GT5
clio 16v vs vw polo (model '98 )
hij deed goed zijn best maar helaas een 1-0
hij deed goed zijn best maar helaas een 1-0

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Toeval....vanavondMartijn schreef:21T vs e36 328i, 0-140: 1-0
21T vs e39 528i....1-0 diverse tussensprintjes...
Ps nat weg dek is niet leuk met een 21 T.....
Laguna2 1.8 vs Clio 2 Ph1 RS Dti 1-0
Afrit snelweg 0-1
Afrit snelweg 0-1

R9-R vs Audi s6 avant 2001. 1-0
In de eerste versnelling trok ik goed bij em vandaan en daarna bleven we tot de 160 gelijk opgaan. Toen het gas los gelaten.
Resultaat was een dikke glimlach en
van de Audi rijder 
In de eerste versnelling trok ik goed bij em vandaan en daarna bleven we tot de 160 gelijk opgaan. Toen het gas los gelaten.
Resultaat was een dikke glimlach en


-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ik zeg wacht maar.....tutuur schreef:R9-R vs Audi s6 avant 2001. 1-0
In de eerste versnelling trok ik goed bij em vandaan en daarna bleven we tot de 160 gelijk opgaan. Toen het gas los gelaten.
Resultaat was een dikke glimlach envan de Audi rijder

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Zal wel geen echte S6 zijn geweest.
Acceleratie 0-100 km/h 5,2 s
Acceleratie 0-100 km/h 5,2 s
Tis er 1 uit 2001 he 

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
340 pk op 1700 kilo, dan maak je natuurlijk wel een kans met zo'n gewicht, vooral als je een beetje scherp weg bent 

1800kg leeg dus zal rijklaar nog wel een stuk meer zijnMaarten-Jan schreef:340 pk op 1700 kilo, dan maak je natuurlijk wel een kans met zo'n gewicht, vooral als je een beetje scherp weg bent

Gisteren aan het stoplicht een nieuwe bmw 6 serie. (Duits kenteken dus weet niet welk model). Had in ieder geval 4 uitlaat pijpjes en zo'n zelfde soort badge als wat een nieuwe m3 heeft aan de zijkant. Ik kon er makkelijk naast blijven ondanks dat ik niet echt goed schakelde. De bmw moest achter mij aansluiten. Hij kon er wel om lachen. Ik ook. 

Van het weekend op de A6 richting Leeuwarden even een stukje lopen sporten met een Citroën DS4. Een paar keer vanaf de 120 doorgetrokken naar ongeveer 200 km/h, maar de DS4 bleef me telkens voor
Na het checken van het kenteken blijkt het een 1.6 turbo te zijn met 200pk. Liep best lekker door 


-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Vast gechipt, een clio 3 RS houdt een standaard DS4 prima bij (proefondervindelijk vastgesteld), en jij bent 200 kilo lichter als een 3 RS.
-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Net een sprintje tegen m'n oude Clio rs. Redelijk gelijk op tot de 100 en daarna begint de Megane weg te lopen. Volgend jaar maar eens laten chippen want dat kan natuurlijk niet zo 

-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Vanavond richting rotterdam een stoplicht sprintje gedaan tegen een nieuwe vw polo GTI, liep al vrij snel uit later kwam die iets dichter bij maar hij kwam er niet voorbij. Willie vs Polo 1-0
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Apart dat je die polo GTI voor bleef, op papier zijn ze toch een stuk sneller dan een willie, 180 pk 250 Nm en 0-100 in 6.9 seconden.Leon Cozijn schreef:Vanavond richting rotterdam een stoplicht sprintje gedaan tegen een nieuwe vw polo GTI, liep al vrij snel uit later kwam die iets dichter bij maar hij kwam er niet voorbij. Willie vs Polo 1-0
Anything worth doing is worth doing right!.
die 0-100 tijden van duitse auto's zijn wel vaker overdreven. De polo is gewoon te zwaar.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
1200kg vs 982 180 pk vs 167
hij was niet blij btw 


- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Verschillende sprintjes de afgelopen weken waaronder:
323F met blehrpijp bij het stoplicht, niet meer gezien.
325i met spoilers, schakelde even verkeerd in 2, maar bleef gemakkelijk voor.
Bora 1.8T, liep redelijk vlot uit,
Corsa GSI, wat een bochtenridder
207 RC welke ik wel vaker tegenkom en het loopt nu een stuk makkelijk weg als met de Clio. Later even duimpjes uitgewisseld.
Nee, dat turbo-power bevalt me wel
323F met blehrpijp bij het stoplicht, niet meer gezien.
325i met spoilers, schakelde even verkeerd in 2, maar bleef gemakkelijk voor.
Bora 1.8T, liep redelijk vlot uit,
Corsa GSI, wat een bochtenridder


207 RC welke ik wel vaker tegenkom en het loopt nu een stuk makkelijk weg als met de Clio. Later even duimpjes uitgewisseld.
Nee, dat turbo-power bevalt me wel

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Afgelopen weken zeg ik toch
323F en 320i bij stoplichten velperbroek
Bora A12->A18
Corsa eveneens
207 andere kant op, A18->A12
Dat zijn net allemaal de momenten waar je vanuit 80 weer lekker door kan

323F en 320i bij stoplichten velperbroek
Bora A12->A18
Corsa eveneens
207 andere kant op, A18->A12
Dat zijn net allemaal de momenten waar je vanuit 80 weer lekker door kan

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90