ACT: Algemeen Chat Topic. I
Weet er iemand hoe men een leren string noemt??

mazda 121
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mazda zoomzoom tegen een ander
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
even een vraagje
rtc markt is voor leden en niet leden toch?
maar is het ook de bedoeling dat renault dealers/garages daar onderdelen neer gaan zetten?
maar is het ook de bedoeling dat renault dealers/garages daar onderdelen neer gaan zetten?
-
voor zo`n partij rest onderdelen lijkt me dat toch geen probleem ?Luco/Alpine-racer schreef:even een vraagje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik stel alleen een vraag 

Op een commerciele manier zeker niet.Luco/Alpine-racer schreef:even een vraagje
-
- Moderator
- Car: MB
weet niet of hij al voorbij is gekomen
http://www.masterbase.nl
Echt een top site. effe on-line versie aanklikken en dan moet je ook eens doorlinken naar het tabblad techniek. Kom je weer op een andere site met erg veel erg handige info van alle auto's
http://www.masterbase.nl
Echt een top site. effe on-line versie aanklikken en dan moet je ook eens doorlinken naar het tabblad techniek. Kom je weer op een andere site met erg veel erg handige info van alle auto's

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
In dit geval vind ik een uitzondering zeker op zijn plaats.Riël Notermans schreef:Op een commerciele manier zeker niet.Luco/Alpine-racer schreef:even een vraagje
Deze firma probeert ons te helpen met zijn oude stock!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Ben benieuwd wie deze als eerste op zijn slaapkamer heeft hangen.Velp wil snel straatnaambord met naam prinses
VELP (Omroep Gelderland) - Velp wil de eerste plaats in Nederland zijn met een officieel straatnaambordje met de naam van de pasgeboren prinses.
De stichting Velp voor Oranje wil het bordje binnen een uur na bekendmaking van de naam hebben geplaatst. Een bedrijf in Heteren zal het bordje zo snel mogelijk drukken. Burgemeester de Boers verricht volgens de stichting staande op een hoogwerker de officiële onthulling.
VELP (Omroep Gelderland) - Velp wil de eerste plaats in Nederland zijn met een officieel straatnaambordje met de naam van de pasgeboren prinses.
De stichting Velp voor Oranje wil het bordje binnen een uur na bekendmaking van de naam hebben geplaatst. Een bedrijf in Heteren zal het bordje zo snel mogelijk drukken. Burgemeester de Boers verricht volgens de stichting staande op een hoogwerker de officiële onthulling.
En of dat ook binnen een uur lukt

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Hahaha ja dat zou best wel een goede streek zijnSander de Bruin schreef:Ben benieuwd wie deze als eerste op zijn slaapkamer heeft hangen.Velp wil snel straatnaambord met naam prinses
En of dat ook binnen een uur lukt

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het is wel heel vlakbij
En morgenmiddag gaan we met een groep de kroeg in, dus misschien zijn we aan het eind van de middag best in staat om zo'n streek uit te halen 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
even een vraagje
ik zie door de bomen het bos niet meer
ik wil graag een nieuwe laptop,(dezeis 4 jaar oud en valt uit elkaar) maar met mijn kennis van pc's kunnen ze me alles aansmeren
liefst weer een toshiba, al twee van gehad en tevreden
alleen schijnt asus met veel nieuwere technieken te werken??
nu wil ik een beetje snelle laptop met wat leuke goodies en iig een 17" scherm
alle adviezen zijn welkom
budget wel onder de 1500 euro, dus als er experts zijn die me willen adviseren/helpen dan erg graag

ik zie door de bomen het bos niet meer
ik wil graag een nieuwe laptop,(dezeis 4 jaar oud en valt uit elkaar) maar met mijn kennis van pc's kunnen ze me alles aansmeren
liefst weer een toshiba, al twee van gehad en tevreden
alleen schijnt asus met veel nieuwere technieken te werken??
nu wil ik een beetje snelle laptop met wat leuke goodies en iig een 17" scherm
alle adviezen zijn welkom
budget wel onder de 1500 euro, dus als er experts zijn die me willen adviseren/helpen dan erg graag
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
iig xp pro en 17" is altijd breedbeeld werd me verteld?
bleuthhot is handig denk ik
wifi, geen verstand van
deze had ik in gedachten
RE: PSPAAE-00P003DU Satellite P100-443
maar die werkt nog met oude technieken zei die, 533 enzo
dus hij zei is deze niks
Asus Z84JP-AP005
maar daar zit weer een hele dure videokaart in (en ik game niet) en een duur scherm
dus met xp pro erbij wordt die erg duur
dus adviseerde die een stapje minder
maar ja ik heb er echt geen ruk verstand van
bleuthhot is handig denk ik
wifi, geen verstand van

deze had ik in gedachten
RE: PSPAAE-00P003DU Satellite P100-443
maar die werkt nog met oude technieken zei die, 533 enzo
dus hij zei is deze niks
Asus Z84JP-AP005
maar daar zit weer een hele dure videokaart in (en ik game niet) en een duur scherm
dus met xp pro erbij wordt die erg duur
dus adviseerde die een stapje minder
maar ja ik heb er echt geen ruk verstand van
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
alvast bedankt
krijg morgen de prijs van de asus door
xp pro wordt ook al lastig op de toshiba zei die, alles wordt gebouwd op vista en drivers bijna niet meer te krijgen??
xp pro wordt ook al lastig op de toshiba zei die, alles wordt gebouwd op vista en drivers bijna niet meer te krijgen??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
stimmtLuco/Alpine-racer schreef:alvast bedankt
als je XP neemt krijg je een "ouder" type laptop zie ik al.
Ik heb bij dell net ff wat samengesteld, en voor 1500 kan er aardig wat op

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik weet alleen niet of ik wel een dell wil
beetje slechte verhalen over gehoord?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
weinig problemen mee zelf
http://www.laptops4u.nl/info/z84jp-ap00 ... -1358.html
(kan je zelf een prijs uitrekenen)
en check je mail
http://www.laptops4u.nl/info/z84jp-ap00 ... -1358.html
(kan je zelf een prijs uitrekenen)
en check je mail

Gewoon goed. Denk niet top-notch, maar gewoon, predikaat 'goed'Luco/Alpine-racer schreef:ik weet alleen niet of ik wel een dell wil![]()

Voor de rest ken ik dell als snelle, no nonsense service.
Kun je op die site van dell niet via een leuke code nog wat korting eraf snoepen?
Wij hebben net voor op het werk ook een nieuwe dell gekocht, erg goede service daar voor ondernemers, meer nog dan voor particulier. Ik neem aan dat jij hem ook gewoon op de zaak koopt
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
vrienden van mij hebben ook een dell, zeer tevreden over