Ik rij met de Mégane 10x rustiger als met de Clio... (50+ te hard is namelijk niet 10 dagen maar meteen 2 maanden fietsen tegenwoordig)
1 sprintje per week en dan houdt het wel op eigenlijk.
Maar verder goed spiegelen helpt een hoop

Adinsx schreef:
Zegt niks over je racen maar meer over je spiegelen......Adinsx schreef:Adinsx schreef:
Het is de goden verzoeken volgens mij. Bij thuiskomst lag er fanmail van CJIB op de mat![]()
Even zweten bij het losmaken, maar het viel mee.
de derde van 4km/u te hard in de verzameling . Geflitst op A18.
Hoezo ik Race veel
Klopt, lekker schuilen achter een lantaarnpaal.......Merijn schreef:Die dames en heren geven zichzelf voor de volle 100%... Alles voor de veiligheid!
Hoeft al niet meer, je zit al boven je gemiddelde........in 1 dagAdinsx schreef:Heb nog wel wat on-topics van zo straks (turf je even mee Arno?)
R26 vs 207 RC
2-0
Die van jouw is wel origineel?..........dan kan de gast in de Sub niet sturen denk ik..........Matthie87 schreef:Clio Rs "182" vs impreza gt turbo 2-0![]()
Was een van de weinige originele nog, dus met 225 pk...maar de clio werd enkel van de achterkant bekeken
Sub vs RS 182......lijkt me duidelijk toch op voorhand....tutuur schreef:want?
En dat betwijfel ik ook nog eens..........maar die 0 he, da klopt nie.........Christiaan schreef:Gelijk op tot honderd ala, maar wegrijden lijkt me zeker niet.
Waarom? Zo snel is een standaard Impreza GTT niet.Christiaan schreef:Gelijk op tot honderd ala, maar wegrijden lijkt me zeker niet.
Als het een gewone turbo of een turbo S is, die hou je nooit bij.Arno17 schreef:En dat betwijfel ik ook nog eens..........maar die 0 he, da klopt nie.........Christiaan schreef:Gelijk op tot honderd ala, maar wegrijden lijkt me zeker niet.
Schiet me btw net binnen, van de week met de Clio naast een Porsche Cayenne Turbo.........zeg tegen me dochter die naast me zit, er zijn 2 types van deze dingen een S en een gewone dacht ik.
Maar we gaan het zo weten want één van de 2 kan je het wel lastig maken met de Clio...............
Bij het wegrijden eerder weg omdat de man ff niet zat op te letten, voor ik in 2 zat was het zwaaien naar de Porsche die voorbij vloog...............mijn dochter droogjes:
Het was dus de verkeerde pa!...........verderop zat de gast in de Cayenne te kijken, lachten en ff
uitgewisseld........
Dat verandert de zaak, wat is er aan je clio gedaan dan?Matthie87 schreef:Die van mij is niet helemaal origineel nee, zit rond de 200 pk ongeveer. En die sub zal er in die 12 jaar ook wel wat verloren zijn. Tot de 100 ong had ik 2 autolengtes voorsprong te pakken daarna bleef de afstand gelijk.
Ben benieuwd waar je die 18 pk meer vandaan haalt......Matthie87 schreef:Die van mij is niet helemaal origineel nee, zit rond de 200 pk ongeveer. En die sub zal er in die 12 jaar ook wel wat verloren zijn. Tot de 100 ong had ik 2 autolengtes voorsprong te pakken daarna bleef de afstand gelijk.
Heb je die pas of stond hij al ergens in de "schuur"Ivo van Achthoven schreef:Ja...[/google]