En als iedereen nou ff ophoud over Martijn G(AY)...het mag dan wel een Gay-topic zijn, maar toch

Wordt eens tijd dat we jou opsluiten in de IT, kijken of je dan nog zo blijft lachen, raar lopen ga je zeker doen.Nielske schreef:hey, in het topic 'beeindiging hobby blabla te koop'
krijg ik door de posts aldaar, het vermoeden dat we Noordelijk bezoek gaan krijgen...
in de personen van roderick (ro16v) & patrickclio![]()
zou echt vet zijn...
merijn heb ze vorige week nog allebei mee gehad in de passat... vraag me niet waarom maar ze gingen in elk geval hobbelen in het bos![]()
![]()
@tom, ga dat pakje rubber voor merijn toch maar halen
Dat was echt een ervaring!Nielske schreef:merijn heb ze vorige week nog allebei mee gehad in de passat... vraag me niet waarom maar ze gingen in elk geval hobbelen in het bos![]()
Niet dus, lees dit topic maar even http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 68#1258168Martijn G (Turbo) schreef:Ik dacht dat de Clio weg ging...
Hoop dat de mijne het langer uithouden...zitten er net driekwart jaar onder....robclio16V schreef:Dan zouden die k#t toplagers nog wel langer mee moeten gaan als een half jaar.
ja balen voor je, want dinsdag zei je dat hij die avond nog ging rijden.robclio16V schreef:Dan zouden die k#t toplagers nog wel langer mee moeten gaan als een half jaar.
En volledig terecht!!!!!!!!!!!!!Jesper16v schreef:@Rob
k#t man.........
@Iedereen
Als iedereen komt heeft de vetpan bij Hoogeert et druk
tering, het gaat me niet lukken...gaat nu pitten...hitman schreef:kom haas, ik d8 dat je vandaag de 2000 post zou halendoor posten man...LOL
heb je de prijs gezien die ik ervoor vraag hahaha~Haas~ schreef:@ niels, je auto is toch niet serieus te koop he....Kan het niet geloven, dus zal wel niet zo zijn...
antwoord geldt nog steeds ondanks de filesNielske schreef:@ tom,
das een willie(handig voor school)ook en heel groot bijkomend voordeel is dat je dan heel veeel studentes kan vervoeren