jij begon over alex young
nou die had met die ferrari ook die 4 titelks gehaald
ik lees het dan zo dat ms ook net niet is

Alex Yoong zou 4 keer WK kunnen zijn geworden in die Ferrari, zijn probleem was altijd om de wagen op de baan te houden.Luco/Alpine-racer schreef:tis maar net hoe je het wil lezen arno
vorige pagina zei je wat andersArno17 schreef:Alex Yoong zou 4 keer WK kunnen zijn geworden in die Ferrari, zijn probleem was altijd om de wagen op de baan te houden.Luco/Alpine-racer schreef:tis maar net hoe je het wil lezen arno
Ik denk dat je het over jezelf hebt nu, dat van Alex Yoong voorbeeldje is om aan te geven hoe goed die auto is en hoe slecht Alex Yoong( toendertijd) nu wint hij zelfs al A1GP races.Luco/Alpine-racer schreef:vorige pagina zei je wat andersArno17 schreef:Alex Yoong zou 4 keer WK kunnen zijn geworden in die Ferrari, zijn probleem was altijd om de wagen op de baan te houden.Luco/Alpine-racer schreef:tis maar net hoe je het wil lezen arno
ik lees het dan zo dat ms ook net niet is![]()
![]()
![]()
toen zou die in een williams wk zijn geworden, en nu kan die ineens een auto niet op de baan houden
je wordt nu echt ongeloofwaardig![]()
![]()
![]()
Goed, dan kunnen ons nu opmaken over de a.s. GP, die oudeLuco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
Jacco Osté schreef:Als Renaultfan hoop ik gewoon dat die rooie weer ploft![]()
![]()
Dat durfde ik nou niet te zeggen, maar kunnen we nu gewoon over de F1 lullen zonder de kunde van FA en MS in twijfel te trekken.paz-maniac schreef:word het niet eens tijd dat we dat hier met jouw doenLuco/Alpine-racer schreef:ach die ms wordt stil via de achterdeur afgeserveerd, zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
paz-maniac schreef:word het niet eens tijd dat we dat hier met jouw doenLuco/Alpine-racer schreef:ach die ms wordt stil via de achterdeur afgeserveerd, zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AnthonyR schreef:*klik*
Duupke
Hele verhaal te lezen op BBC.com....Michael Schumacher's greatest feat was not winning seven world titles but turning Ferrari into Formula One's best team, says Sir Jackie Stewart.
Schumacher ended Ferrari's 21-year wait for the drivers' championship in 2000.
"Michael brought Ferrari from 21 years of not winning a world title to being champions many times," said Stewart.
"I put that down much more to him than president Luca di Montezemolo or team boss Jean Todt. Without Michael Schumacher it would not have happened."
Ja ja ik sluit me aan bij Luco.....succesvolste....misschien maar zoals MS zou ik niet succesvol willen zijn...zoLuco/Alpine-racer schreef:ja dat vind jijMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, we weten ondertussen wel dat jij een MEGA Schumacher hater bent. Hoef je niet elke keer te benadrukken hoor.Luco/Alpine-racer schreef:dat was toch een van die vale ramacties van ms
de sportiefste coureur uit de F1 (PROEST)![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat Schumacher altijd de sportiefste was. Wel de meeste succesvolste.![]()
![]()
Ja was op Spa en de coureur was Coulthard, DC werd toen gelapt door MS.(bijna gelukt)Hessel schreef:Ja ja ik sluit me aan bij Luco.....succesvolste....misschien maar zoals MS zou ik niet succesvol willen zijn...zoLuco/Alpine-racer schreef:ja dat vind jijMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, we weten ondertussen wel dat jij een MEGA Schumacher hater bent. Hoef je niet elke keer te benadrukken hoor.Luco/Alpine-racer schreef:dat was toch een van die vale ramacties van ms
de sportiefste coureur uit de F1 (PROEST)![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat Schumacher altijd de sportiefste was. Wel de meeste succesvolste.![]()
![]()
Die actie in de regen dat hij achterop een andere coureur (???) reed en daarna volkomen flipte...loser
Hahaha, je vindt dus zelf ook dat MS niet helemaal alleen schuldig was aan dit voorval, getuige je opmerking over de MS en hun rodeLuco/Alpine-racer schreef:deze discussie blijft leuk
ik zie nu alle ms fans alweer met een rood hoofd allerlei dingen op het toetsenbord rammen om hun miskende idool weer te verdedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(van wie zouden ze dat rammen toch geleerd hebben)
Die andere coureur was Coulthard en die zat fout. Schumacher was veel sneller als Coulthard die race. Coulthard kreeg een blauwe vlag en als coureur zijnde weet je dat je aan de kant moet. Maar Coulthard bleef langzaam op de ideale lijn rijden waardoor Schumacher er met volle snelheid er op knalde. Vindt het terecht dat Schumacher in de pits verhaal kwam halen. Die actie van Coulthard sloeg nergens op welke hij een jaar of 2 geleden heeft toegegeven dat hij toen fout zat.Hessel schreef:Die actie in de regen dat hij achterop een andere coureur (???) reed en daarna volkomen flipte...loser
De partij die ingehaald wordt en een blauwe vlag krijgt moet van de ideale lijn af. Moet jij toch weten als amateur racer zijndeLuco/Alpine-racer schreef:arno
hoe je het ook went of keert
de inhalende partij moet opletten en van zijn lijn af en zorgen dat die de voorganger niet raakt
dat is de eerste les die je krijgt bij een cursus
en die regel geld dus ook voor ms en was zijn eigen stomme schuld
de baan was breed zat om op dat punt niet 5 meter achter dc te zitten
Luco/Alpine-racer schreef:deze discussie blijft leuk
ik zie nu alle ms fans alweer met een rood hoofd allerlei dingen op het toetsenbord rammen om hun miskende idool weer te verdedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(van wie zouden ze dat rammen toch geleerd hebben)
zie je de eerste reactie is er alweer![]()
![]()
![]()
arno
de inhalende partij moet opletten en van zijn lijn af en zorgen dat die de voorganger niet raakt
lekker slim om dan met veel hogere snelheid op de ideale lijn te rijden terwijl je weet dat daar een langzamere rijder rijdtMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Die andere coureur was Coulthard en die zat fout. Schumacher was veel sneller als Coulthard die race. Coulthard kreeg een blauwe vlag en als coureur zijnde weet je dat je aan de kant moet. Maar Coulthard bleef langzaam op de ideale lijn rijden waardoor Schumacher er met volle snelheid er op knalde. Vindt het terecht dat Schumacher in de pits verhaal kwam halen. Die actie van Coulthard sloeg nergens op welke hij een jaar of 2 geleden heeft toegegeven dat hij toen fout zat.Hessel schreef:Die actie in de regen dat hij achterop een andere coureur (???) reed en daarna volkomen flipte...loser
Met nadruk op Amateur!!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De partij die ingehaald wordt en een blauwe vlag krijgt moet van de ideale lijn af. Moet jij toch weten als amateur racer zijndeLuco/Alpine-racer schreef:arno