Vooraan in Oijen, ik liep daar met mijn 2 honden bij de drempel.Haas schreef:Kan kloppen ja... Waar zag je me rijden dan?coupe16v schreef:Ik zag 10 min geleden deze rijden op stalen velgen.
De Onbekende Renault III
-
- Contacteer:
Zo juist bij Capelle a/d Ijsel een grijze Renault Megane RS
73-LTR-8
73-LTR-8
-
Om 14:15 op de Ruy in Oostvoorne een zwarte 182 met ik dacht een Nurenberg sticker op de achterklep.
Net een blauwe Renault 19 16V gespot tegenover pizzaria Bella Roma in Oosterbeek. Zag er netjes uit, leuke velgjes maar wel wat deukjes in motorkap. Kenteken: LB-VF-37 Bekende? 
edit: ff search gebruikt.. schijnt volgens Haas van Yde16V te zijn... nooit van gehoord

edit: ff search gebruikt.. schijnt volgens Haas van Yde16V te zijn... nooit van gehoord

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Afgelopen vrijdagmiddag/avond op de a28 richting Drenthe..ik was op weg naar nieuw-Amsterdam met bus en aanhanger....
De Clio RS ....49-HS-SX....
En later een clio 16V LT-HD-17
De Clio RS ....49-HS-SX....
En later een clio 16V LT-HD-17
-
Rond 22:15 in Alphen op de rotonde voor het gemeentehuis. Een zilvere clio 182. Verlaagd, grotere spoiler en zwarte wielen
Geen kenteken gezien helaas...

Geen kenteken gezien helaas...
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Tijdens een heerlijk etentje (vd Valk Duiven, aanrader) zag ik een Mégane RS F1 in het blauw een sprintje winnen van een VI GTI
. Kenteken helaas niet kunnen zien.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
zie je is een keer anderen sprinten ipv dat je het zelf doet 

-
- Car: Renault Clio III RS
Vrijdag gespot in Eindhoven bij het 'huis' van Johan Vlemmix
[img]http://94.100.121.175/1182500001-118255 ... _iw2P.jpeg[/img]
Zal deze auto nog rijden, ik denk dat hij er al een jaar of 10 staat..
[img]http://94.100.121.175/1182500001-118255 ... _iw2P.jpeg[/img]
Zal deze auto nog rijden, ik denk dat hij er al een jaar of 10 staat..
-
- Car: R19.R
Als je alleen naar de voorbumper kijkt (dus niet verder naar achteren) zou je haast zeggen dat het een pontiac firebird is ofzo

-
- Moderator
- Car: Megane
vind het geen mooie kit 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
TestaRossa "American Style" look-a-like gezien de kentekenplaat ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nou nou, de hele auto word doorgezaagd voor een voorbumpertje? Kan wel lekker standaard zeggen dattie zo hier neer mag gezet worden.
Maar gewoon die bumper ff volstorten met polyester en plamuur, paar kleine lampies erin en wat subtiele koelsleuven, primaa
Maar gewoon die bumper ff volstorten met polyester en plamuur, paar kleine lampies erin en wat subtiele koelsleuven, primaa

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat ding stond er al toen ik nog in eindhoven woonde, in de wijk daarachter. heeft daar toen jaren met platte banden gestaan
dan hebben ze er in ieder geval al iéts aan gedaan... 

dat kan best kloppen, die gast zat toen ook op de HTS-A, daar ken ik m van...Miekje16V schreef:Net een blauwe Renault 19 16V gespot tegenover pizzaria Bella Roma in Oosterbeek. Zag er netjes uit, leuke velgjes maar wel wat deukjes in motorkap. Kenteken: LB-VF-37 Bekende?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Kan ook van zn broertje zijn, die rijdt ook in 19 16v's. Yde werkt tegenwoordig bij Kwikfit op Rijkerswoerd. Tenminste, daar kom ik hem erg vaak tegen in zn Kwikfit overall.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
daar werktie volgens mij al langer, althans, hij werkte altijd bij de kwikkie daar bij afslag Elden zeg maar. Is dat dezelfde vestiging?MartijnG schreef:Kan ook van zn broertje zijn, die rijdt ook in 19 16v's. Yde werkt tegenwoordig bij Kwikfit op Rijkerswoerd. Tenminste, daar kom ik hem erg vaak tegen in zn Kwikfit overall.
- Adinsx
Ik zag een zwarte Mégane II in de verte hier de parkeerplaats op rijden en in een fractie leken het vrij grote velgen ala phase1.
Ga zo meteen maar eens even naar buiten lopen, want kon het kenteken niet lezen. Het is een RS225 phase1 in ieder geval, uitlaten zitten op de juiste plek
Ga zo meteen maar eens even naar buiten lopen, want kon het kenteken niet lezen. Het is een RS225 phase1 in ieder geval, uitlaten zitten op de juiste plek

wie rijdt er hier op het industrieterrein in Waalwijk (rond Xenos) rondjes in zijn 5? Collega's hebben m maandag en al vaker zien rijden. Ze zeggen dat het een GTT is, maar zijn niet zeker. Hij is laag en wit... ik dacht eigenlijk aan Gerrie ??
- Adinsx
Ergens na de middag reed ik op de A12, net voor afslag Westervoort (vanuit Didam) een wit/creme 5 tegengekomen, kenteken: TK-96-GK voorbij. Blauw 'striping' aan de achterzijde.
Nam ook de afslag en bij het stoplicht stonden we even naast elkaar.
Geen idee of het een bekende was, ging verder richting rondweg Lathum / Giesbeek.
5 zag er in ieder geval netjes uit
Nam ook de afslag en bij het stoplicht stonden we even naast elkaar.
Geen idee of het een bekende was, ging verder richting rondweg Lathum / Giesbeek.
5 zag er in ieder geval netjes uit

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren ...Een grijze megane RS de 60-KXR-4 ( geen foto, patrick)
En even eerder den 5 GTT zo op het oog in nette orginele staat de SG-18-SY
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0825.jpg[/img]
En even eerder den 5 GTT zo op het oog in nette orginele staat de SG-18-SY
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0825.jpg[/img]
kwam m vrijdagmiddag om 17.00u tegen bij de Boels.... TV-nogwat??Haas schreef:wie rijdt er hier op het industrieterrein in Waalwijk (rond Xenos) rondjes in zijn 5? Collega's hebben m maandag en al vaker zien rijden. Ze zeggen dat het een GTT is, maar zijn niet zeker. Hij is laag en wit... ik dacht eigenlijk aan Gerrie ??
TV-01-ND? Ik heb de witte verkocht dus ik was het iig niet. Maar zou best kunnen dat de nieuwe eigenaar ermee aan het spelen was. Hij had hem voor zijn vriendin gekocht maar heb inmiddels begrepen dat hij er liever zelf in rijdHaas schreef:kwam m vrijdagmiddag om 17.00u tegen bij de Boels.... TV-nogwat??Haas schreef:wie rijdt er hier op het industrieterrein in Waalwijk (rond Xenos) rondjes in zijn 5? Collega's hebben m maandag en al vaker zien rijden. Ze zeggen dat het een GTT is, maar zijn niet zeker. Hij is laag en wit... ik dacht eigenlijk aan Gerrie ??

ja, dat is m !
Das de witte met kooi en 16v blok erin toch?
Das de witte met kooi en 16v blok erin toch?
collega's twijfelden al of het een turbootje was... "hij zag er niet echt uit als een turbootje, maar hij klonk en zag er vies snel uit....."
Toen ging bij mij al een half lampje branden
Toen ging bij mij al een half lampje branden