Goed bezig

Ik kan je vertellen, die dingen werken geweldigMerijn schreef:Ik wil dan wel eens weten wat ie oplevert ten opzichte van een orignele en een twin-core IC...
Goedkoop kan ook wel eens goed zijn.
Geweldig Hans, 135 is leuk voor standaard carb, maar een group A heeft standaard 145 en vaak ook nog wel 150.Arco Straver schreef:Hoofdsproeier naar 135 laten boren.
Wil je een nieuwe (extra) sproeier hebben in deze maat, zou je eens een ouwe brommerboer op moeten snorren. Sproeiers zijn hetzelfde als voor een oud Yamaha-blok o.i.d. met een max. sproeierbezetting van 80.
Vaak hebben die ouwe brommerboeren nog wel sproeierboortjes/vijlen zodat ie 'm pas kan maken naar 130/135/140.
Jackson schreef:Hmm ok nice. Waar heb jij die band vandaan?
Thanks Arco betreft die sproeier. Ik zal eens kijken
Ja idd,............ik had 4 jr. geleden al zo'n creatiemark 5t schreef:beter goed nagemaakt als slecht zelf bedacht![]()
![]()
Niks struisvogeltechniek... Gewoon onwetendheid.Steven schreef:Pfff sorry Merijn, maar wat is dit nu weer voor struisvogeltechniek?
Het is onderhand met iedereen en z'n FMIC projectjes toch wel duidelijk dat er achter de grille weinig wind te vangen is. Zowel voor IC als, Radiateur en dus ook je oliekoeler.
Niet af laten stellen en te arm laten lopen kost meerDennisT schreef:Oke, maar ik denk dat afstellen best wel erg prijzig is daar