als je het mij vraagt, alles weer origineel zwart

voorstrip vernieuwen......Remon-CL10 schreef:DankjeMark Coupe schreef:Blijft een dikke clio om te zien...
helemaal af zoAlleen twijfel of hij zo wel af is... De stootstrip op de voorbumper is namelijk wel in kleur en die aan de zijkant en achterkant niet. Nu twijfel ik tussen: of alle strips in kleur, of de voorstrip weer zwart maken op de een of andere manier....
Heb ik inderdaad ook over gedacht, maar vind die witte teveel opvallen eigenlijk. Deze vallen goed weg tegen de blauwe lak...+Clio16v+ schreef:ik zou er ook witte zij knipperlichten op zetten, mooie overgang dan van je velgen naar je nieuwe stickers. verder is het echt een VETTE bak
Sebringrobscheenen schreef:He remon, welke uitlaat heb je er eigenlijk onder liggen?
Zou jij je eens niet met andermans uitgaven/prioriteiten bemoeien.DennisT schreef:Zou je niet eerst je achterklep eens gaan fixen...Joopieboy schreef:Dat staat echt super dik!
Welke maat zijn ze eigenlijk? Eventueel heb ik wel interesse.
Heb ze weer te koop staan ja, ook omdat ik ze niet zo heel super vindt.Mark Coupe schreef:staat wel dik.
maar je wilt er alweer vanaf zie ik ?
Zijn 16" met 195/45-16 banden, 7J breed. De ET-waarde weet ik niet zo uit me hoofd...Joopieboy schreef:Dat staat echt super dik!
Welke maat zijn ze eigenlijk? Eventueel heb ik wel interesse.
Dat komt van de zomer of dit voorjaar wel. Roest is er iig uit en op dit moment vond ik het belangrijker om hem technisch goed te krijgen.DennisT schreef:Zou je niet eerst je achterklep eens gaan fixen...
Merijn schreef: Zou jij je eens niet met andermans uitgaven/prioriteiten bemoeien.
Ok, dat is idd een maat die goed onder mijn 19 past, als de et waarde verder goed is heb ik wel interesse. Pb me maar als je ze wilt verkopen. Ik weet niet waar je woont anders bij de openingsmeet 2010?Remon-CL10 schreef: Zijn 16" met 195/45-16 banden, 7J breed. De ET-waarde weet ik niet zo uit me hoofd...