Bram schreef:is dit nou dezelfde set voor iets minder?
KLIK
lijkt zo op het eerste gezicht dezelfde set
tengtools is inderdaad erg goed spulMenno schreef:ooit eens zo'n doppendoos van Mannesman gekocht bij de bouwmart. Binnen een weekend een handvol doppen en bits aan gort gedraait. Voor die doppen heb ik toen een nieuwe set(!) gekregen. Inmiddels zijn van beide doppensetjes de ratels aan gort. Naar mijn mening gewoon troep dus, dat mannesman.Matthijs Bleu Sport schreef:Het is niet de creme de la creme nee, maar voor een hele schappelijke prijs (in dit geval helemaal!!) kan je er een heuleboel mee. Maat van mij (monteur) heeft er ook 2 setjes van, ik heb er ook al veel mee gewerkt en bevalt prima.+Clio16v+ schreef:het is dus niet de creme de la creme van de sleutelsets? 10 jaar garantie is best lang toch?Menno schreef:Niet met deze set, maar wel met Mannesman in 't algemeen : Smack+Clio16v+ schreef:iemand al ervaring met deze set?
In 1/4" en 1/2" heb ik een set van Iron-side, volgens mij een soort eigenmerk van metaalzaken. Erg tevreden over. Als ik nu iets nieuws zou kopen zou ik voor Tengtools gaan denk ik, voor redelijke prijzen topspul. Misschien eens kijken naar een prijsje voor een vergelijkbare set?
Klopt, ik krijg ze ook voor minder vandaar dat die sets 135 kosten-PAZ- schreef:Bram schreef:is dit nou dezelfde set voor iets minder?
KLIK
lijkt zo op het eerste gezicht dezelfde set
op 5 april 2002 in een ander topic de voorloper:Menno schreef:ooit eens zo'n doppendoos van Mannesman gekocht bij de bouwmart. Binnen een weekend een handvol doppen en bits aan gort gedraait. Voor die doppen heb ik toen een nieuwe set(!) gekregen. Inmiddels zijn van beide doppensetjes de ratels aan gort. Naar mijn mening gewoon troep dus, dat mannesman.Matthijs Bleu Sport schreef:Het is niet de creme de la creme nee, maar voor een hele schappelijke prijs (in dit geval helemaal!!) kan je er een heuleboel mee. Maat van mij (monteur) heeft er ook 2 setjes van, ik heb er ook al veel mee gewerkt en bevalt prima.+Clio16v+ schreef:het is dus niet de creme de la creme van de sleutelsets? 10 jaar garantie is best lang toch?Menno schreef:Niet met deze set, maar wel met Mannesman in 't algemeen : Smack+Clio16v+ schreef:iemand al ervaring met deze set?
In 1/4" en 1/2" heb ik een set van Iron-side, volgens mij een soort eigenmerk van metaalzaken. Erg tevreden over. Als ik nu iets nieuws zou kopen zou ik voor Tengtools gaan denk ik, voor redelijke prijzen topspul. Misschien eens kijken naar een prijsje voor een vergelijkbare set?
Ik haak bij deze even af met het mannesmann ringratelsetje, want dat lijkt me dan beter om van een ander mertk te kopen. (hoewel degenen van tengtools een onhandige vorm hebben)Menno schreef:sleutels bij voorkeur van Stahlwille, duitse kwaliteit, erg maatvast, en erg slank (niet verkeerd voor je Renaultje). Verder veel dop-gereedschap,(1/4, 3/8, 1/2) van Mannesman en Iron-side (merk van de ijzervakzaak(goed spul), momentsleutel, motortakel. Schroevendraaiers van Stanley (matig).
Riël schreef:Totaal (een dubbelcheck kan geen kwaaddus check even mee)
9 doppensets
4 ringratelsets
2 steeksleutelsets (duur)
2 steeksleutelsets (minder duur)
2 momentsleutel
ik heb best veel van kraftwerk en bevalt erg goed moet ik zeggen. Mooi afgewerkt een een goede prijs kwaliteits verhouding. Naar mijn idee kun je het beste een fatsoenlijke set kopen van een merk als kraftwerk, tengtools, stahlwille,....die doppen draai ze zo een twee drie niet verrot en mocht je ratel verneuken dan zou ik een losse ratel van hazet of facom nemen, die zijn toch effe wat beter (alleen dan is de prijs van een volledige set niet meer leuk voor de hobby)Tijn schreef:De automaterialenzaak hier verkoopt kraftwerk sleutels, zag er redelijk uit.