En wat een varkens zitten er tussen die leaserijders, ik vraag me af hoe zij met hun eigen spullen omgaan. Of nog erger: hoe het er bij hen thuis uitziet.
ruil maar een gasauto of een diesel in zelfde model zelfde bouwjaarDuupke (Ronald) schreef:In de eerste 3 a 4 jaar, daarna is de gasinstallatie afgeschreven.Luco/Alpine-racer schreef:je vergeet even dat de afschrijving van een gasauto ff wat meer is als met een dieselRiël Notermans schreef:Verhaaltje LPG
Luco/Alpine-racer schreef:ruil maar een gasauto of een diesel in zelfde model zelfde bouwjaarDuupke (Ronald) schreef:In de eerste 3 a 4 jaar, daarna is de gasinstallatie afgeschreven.Luco/Alpine-racer schreef:je vergeet even dat de afschrijving van een gasauto ff wat meer is als met een dieselRiël Notermans schreef:Verhaaltje LPG
zelfde km stand
echt dat de gasauto meer af heeft geschreven en je er minder voor terugkrijgt dan de diesel
De 2.5 van mij voelt dan toch wat lekkerderRobert-Jan schreef:Doe mij maar een Laguna 2 2.2 DCi 140 pk of een Trafic met de nieuwe 150 pk motor, heb ik mee gereden is verdomd rap voor zo'n bus met gemak 170/180 cruisen op de linkerbaan![]()
Mijn broertje woont een eindje boven Berlijn, ik rij daar zonder tankstop naar toe.Luco/Alpine-racer schreef:en dat rekent niemand mee![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor gas is bestok
vooral in de thunderbird 100 liter tank
Is zeker waar, bij een lpg installatie met vloeibare inspuiting (lpi dus) stijgt je vermogen en koppel over het hele gebied... (al spreken we over hoogstens 3/4 pk 4/5nm... dus of het echt merkbaar is...).ericon schreef:Mijn Scénic doet het probleemloos op LPI, ik krijg zelfs het vermoeden dat de auto harder trekt op lpg dan met benzine.
De auto heeft nu 170.000 gelopen en ik hoop hem nog even te blijven rijden.
?heb je niet dat je met gas niet in ondergrondse parkings mag
Idd, dat land waar de klinkerwegen beginnenPaul1916v schreef:België is buitenland toch?![]()
Dat is netjes voor een 1.8En hij haalt nog steeds zijn top (210 op teller). Betreft een 1.8 16V overigens...
Klopt, maar als je tank ervoor goedgekeurd is mag je ook in parkings waar het niet mag met een niet goedgekeurde tank... (Vialle ringtank is goedgekeurd.)ericon schreef:Ik rij met een ringtank een 375 a 400 kilometer dus idd je moet wat vaker tanken ja.
?heb je niet dat je met gas niet in ondergrondse parkings mag
Gewoon je auto achteruit parkeren dan zien ze het niet zo snel.
Meestal is dat in het buitenland.
Dat is netjes voor een 1.8En hij haalt nog steeds zijn top (210 op teller). Betreft een 1.8 16V overigens...
PassendSander de Bruin schreef:http://www.nu.nl/news/931132/10/Nieuwja ... e_zee.html
Iemand nu diep ongelukkig ?
dat zou best kunnenMike (spitsoor) schreef:http://www.nu.nl/news/930989/122/Walibi ... stunt.html
Zou Gabri hier soms meer van weten
na valt mee hoor. kan er best mee over wegtut schreef:die gekke friezen toch ...
hmm oldeberkoop daar woont ook een RTCer verdacht zaakjejiggy schreef:dat zou best kunnenMike (spitsoor) schreef:http://www.nu.nl/news/930989/122/Walibi ... stunt.html
Zou Gabri hier soms meer van weteneen of andere friese crew wou ook al het bronse paard van anky van grunsen meenemen als nieuwjaars stunt
ut gient on in frieslandGabri van der Veen schreef:hmm oldeberkoop daar woont ook een RTCer verdacht zaakjejiggy schreef:dat zou best kunnenMike (spitsoor) schreef:http://www.nu.nl/news/930989/122/Walibi ... stunt.html
Zou Gabri hier soms meer van weteneen of andere friese crew wou ook al het bronse paard van anky van grunsen meenemen als nieuwjaars stunt
![]()
Is vast dat clubbie uit Drachten, die ook een aantal jaren geleden die zweeftrein uit Duitsland en de Neeltje Jacoba in Drachten hebben neergezet
heel verrassend na zulke actiesericon schreef:1 sloopauto? ik kom frequent in het dorpje Veen, daar stoken ze er wel 10 op en alles wat eromheen staat.
Behalve vorig jaar, toen was het dorp hermetisch afgesloten en krioelde het van ME.
Ben er gisteren nog geweest en het verging er van politie in burger