je kan ook gewoon van een utp normale kabel een crosskabel maken en klaar is keesSander de Bruin schreef:Men nemen 2 draadloos internet kaartjes (pci of usb), 1 draadloos internet router...
Even de boel op elkaar afstellen en voila een verbinding met elkaar en eventueel het internet...
Je kunt ook een gewone router nemen en doormiddel van een UTP kabel en 2 netwerken kaarten een netwerk maken...
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Ohw ja dat kan ook nogXabre schreef:je kan ook gewoon van een utp normale kabel een crosskabel maken en klaar is keesSander de Bruin schreef:Men nemen 2 draadloos internet kaartjes (pci of usb), 1 draadloos internet router...
Even de boel op elkaar afstellen en voila een verbinding met elkaar en eventueel het internet...
Je kunt ook een gewone router nemen en doormiddel van een UTP kabel en 2 netwerken kaarten een netwerk maken...

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
bedankt kan ik daar ook eens mee aant werk gaan.Sander de Bruin schreef:Ohw ja dat kan ook nogXabre schreef:je kan ook gewoon van een utp normale kabel een crosskabel maken en klaar is keesSander de Bruin schreef:Men nemen 2 draadloos internet kaartjes (pci of usb), 1 draadloos internet router...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
blaaaaaaaablabla
*kuch*
niet helemaal wakker volgens mij
*kuch*
niet helemaal wakker volgens mij

Laatst gewijzigd door paulvanrooij op di 26 dec 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@ Paul, kijk nog eens goed boven 

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
die overvaller zal nu wel een fijne kerst hebben jaPaul1916v schreef:en een fijne kerst:
http://www.nu.nl/news/927174/14/Tanksta ... allen.html
-
- Moderator
- Contacteer:
'Ik heb net het schaderapport binnen. Er is meer dan een ton kapot aan die auto. De uitlaat ligt er onderuit, alle velgen zijn kapot. Het is een flinke schuiver geweest. Ik hoop dat die jongen die dit gedaan heeft zijn verantwoordelijkheid neemt.'
Woensdag belandde de exclusieve Porsche Carrera GT van Trust-eigenaar Michel Perridon, de eerste van twaalf stuks in Nederland en één van de weinigen op Nederlands kenteken, in de vangrail op het circuit van Zandvoort. De auto was daar omdat F1-coureur Christijan Albers, die wordt gesponsord door Trust, de auto had meegekregen voor tv-opnames met John van den Heuvel van De Telegraaf. Alleen Albers mocht in de 612 pk sterke Porsche rijden.
Maar toen Albers en Van den Heuvel het circuit verkenden in een Nissan 350 Z, bleek race-instructeur Michel Schaap van de Rensportschool Zandvoort doodleuk met de Porsche van Perridon aan de haal te zijn gegaan. Koude motor en bandjes en 612 pk op de achterwielen... dat was iets te veel Schaap.
Schade: 120.000 euro.
Onverzekerd.
Perridon: 'Er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld, maar leuk is het zeker niet. Christijan schaamt zich kapot, hij voelt zich verantwoordelijk, terwijl hij hier helemaal niets aan kan doen. Die instructeur had gewoon van mijn auto moeten afblijven. Lekker zooitje is het daar bij die rensportschool.' Rotterdammer Perridon hoeft overigens nu niet tijdelijk met de bus, want hij beschikt ook nog over ondermeer een Bentley GT en een Porsche 911 turbo. Begin 2007 krijgt hij de eerste Bugatti Veyron van Nederland geleverd.eye popping smiley
Christijan Albers zelf had aanzienlijk minder moeite met deze Carrera op het circuit van Zandvoort tijdens de Quote Circuit Experience in 2004. Zo moet het dus, meneer Schaap.

-
- Moderator
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlboulevard/home/)/system/video/html/components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2006/week50/do_zet_jij_hem_even_weg.avi_plain.xml
-
- Contacteer:
Rijk ook niet...
Rijk worden doe je niet van werken.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ow neeDuupke (Ronald) schreef:Rijk ook niet...
![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Rijk worden doe je alleen door illegale praktijken...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach wat is rijk

en de opbrengst van die 1000kilo coke is nog lang niet op

en de opbrengst van die 1000kilo coke is nog lang niet op

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 26 dec 2006 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
zolang je maar niet arm bent 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Stel je toch is voor dat je (illegaal) toch die sexboerderij doorzet...
Maar idd. een goede gezondheid en een gelukkig gevoel zijn niet te koop.
heeft geld wel mee te maken, kan me niet voorstellen dat zon sloeber die op het station uit de prullenbakken zit te vreten zich nu gezond en gelukkig voelt 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee joh flink extacylabDuupke (Ronald) schreef:Stel je toch is voor dat je (illegaal) toch die sexboerderij doorzet...

levert denk ik nog veel meer op

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vaak ligt het aan die mensen zelf+Clio16v+ schreef:heeft geld wel mee te maken, kan me niet voorstellen dat zon sloeber die op het station uit de prullenbakken zit te vreten zich nu gezond en gelukkig voelt
je wordt niet als zwerver op een station geboren hoor

-
- Contacteer:
Velen hebben geen geld om te eten e.d., maar hoeveel van hen zijn er aan de drugs...+Clio16v+ schreef:heeft geld wel mee te maken, kan me niet voorstellen dat zon sloeber die op het station uit de prullenbakken zit te vreten zich nu gezond en gelukkig voelt

weet je waar je bedel geld naartoe gaat heDuupke (Ronald) schreef:Velen hebben geen geld om te eten e.d., maar hoeveel van hen zijn er aan de drugs...+Clio16v+ schreef:heeft geld wel mee te maken, kan me niet voorstellen dat zon sloeber die op het station uit de prullenbakken zit te vreten zich nu gezond en gelukkig voelt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja of je autoradio enzo+Clio16v+ schreef:weet je waar je bedel geld naartoe gaat heDuupke (Ronald) schreef:Velen hebben geen geld om te eten e.d., maar hoeveel van hen zijn er aan de drugs...+Clio16v+ schreef:heeft geld wel mee te maken, kan me niet voorstellen dat zon sloeber die op het station uit de prullenbakken zit te vreten zich nu gezond en gelukkig voelt

-
- Über-Spammer
ja of je autoradio enzo

afblijven van andermans spullen, ga maar koekjes verpakken ofzo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Of gewoon beide. Doordeweeks een XTC-labje en s'avonds en het weekend in de kooien en palen hangenLuco/Alpine-racer schreef:nee joh flink extacylabDuupke (Ronald) schreef:Stel je toch is voor dat je (illegaal) toch die sexboerderij doorzet...
Maar idd. een goede gezondheid en een gelukkig gevoel zijn niet te koop.![]()
![]()

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das dubbel opWouterW schreef:Of gewoon beide. Doordeweeks een XTC-labje en s'avonds en het weekend in de kooien en palen hangenLuco/Alpine-racer schreef:nee joh flink extacylabDuupke (Ronald) schreef:Stel je toch is voor dat je (illegaal) toch die sexboerderij doorzet...
Maar idd. een goede gezondheid en een gelukkig gevoel zijn niet te koop.![]()
![]()
nog beter

-
he bah WouterWouterW schreef:[Doordeweeks een XTC-labje en s'avonds en het weekend in de kooien en palen hangen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik niet. Luco!Dennis_16v schreef:he bah WouterWouterW schreef:[Doordeweeks een XTC-labje en s'avonds en het weekend in de kooien en palen hangen
Na een paar pilletjes weet je er niets meer van

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoho ik exploiteer de boel alleen
met andere woorden, niet veel doen en de winst opstrijken

-
- Contacteer:
Je moet in de politiek gaan, of misschien nog beter, bij de belasting gaan werken...Luco/Alpine-racer schreef:hoho ik exploiteer de boel alleen
Wie kent er hier de maker/eigenaar van http://www.laguna-tuning.nl, wij proberen deze persoon al een tijdje te bereiken maar tot op heden zonder resultaat.
Met een paar anderen willen we de site graag over nemen maar hij reageert niet op beiden telefoon nummers die we hebben, smsjes en ook niet op 5 verschillende mail adressen.
Mocht iemand hem kennen of ons meer info kunnen geven dan hoor ik het graag.
Met een paar anderen willen we de site graag over nemen maar hij reageert niet op beiden telefoon nummers die we hebben, smsjes en ook niet op 5 verschillende mail adressen.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Yeah baby yeah! Austin Powers op tv 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
huh?Paul1916v schreef:Yeah baby yeah! Austin Powers op tv
klikMikeVV schreef:Wie kent er hier de maker/eigenaar van http://www.laguna-tuning.nl, wij proberen deze persoon al een tijdje te bereiken maar tot op heden zonder resultaat.