zal morgen eens kijken of ik via onze onderdelen leverancier het stuk wel los kan bestellen, er zijn namelijk meer merken dan alleen bosal die uitlaten maken . Net nog wel effe in het bosalboek gekeken maar daarin staat ie idd alleen compleet afgebeeld.
opzich werkt zulk soort buis helemaal zo slecht nog niet, als een custum uitlaat wil maken en een kleine bocht moet maken. vind net de ophanging wel stylisch gedaan bij deze opel . snap trouwens niet dat ie de uitlaat heeft moeten vervangen, meestal rot het chasis eerder weg dan de uitlaat
le mouton noir (sandy) schreef:anders doe je 't net als deze opel rijder
zo flexibele uitlaat stuk heb ik er nu ook onder om over de as te kunnen, maar probleem is dat het gaat roesten en dan open splijt. zoals bij mij nu het geval is. daarom dat ik nu gewoon weer het originele wil hebben.
zo flexibele uitlaat stuk heb ik er nu ook onder om over de as te kunnen, maar probleem is dat het gaat roesten en dan open splijt. zoals bij mij nu het geval is. daarom dat ik nu gewoon weer het originele wil hebben.
heb ik die goser van die opel ook verteld, beter wat extra geld uitgeven voor een goed rvs systeem!
heb even een vraagje ivm die gele (verstelbare) koni voordempers voor 16v. als je ze op hun zachts instelt, heb je dan een zachtere vering dan de standaard dempers of zijn de koni's dan nog altijd stijver? wat zijn trouwens jullie ervaringen met deze verstelbare dempers? dank!
koni geel dempers kun je afstellen in 3 standen. Hard, Harder en Hardst . En ze zijn op de zachtste stand nog steeds stugger dan je origenele dempers, maar wel super wegligging
-PAZ- schreef:zal morgen eens kijken of ik via onze onderdelen leverancier het stuk wel los kan bestellen, er zijn namelijk meer merken dan alleen bosal die uitlaten maken . Net nog wel effe in het bosalboek gekeken maar daarin staat ie idd alleen compleet afgebeeld.
heb het nog effe nagevraagd, maar er zijn idd alleen complete dempers te koop. wat je wel kan proberen is om met reparatie stukken / lasbochten iets in elkaar te knutselen en lassen
heb ik die goser van die opel ook verteld, beter wat extra geld uitgeven voor een goed rvs systeem!
-PAZ- schreef:zal morgen eens kijken of ik via onze onderdelen leverancier het stuk wel los kan bestellen, er zijn namelijk meer merken dan alleen bosal die uitlaten maken . Net nog wel effe in het bosalboek gekeken maar daarin staat ie idd alleen compleet afgebeeld.
heb het nog effe nagevraagd, maar er zijn idd alleen complete dempers te koop. wat je wel kan proberen is om met reparatie stukken / lasbochten iets in elkaar te knutselen en lassen
dat is idd ook een optie dat wou ik ook al op m'n werk doen, maar wou toch eerst ff weten of ze ook los verkrijgbaar waren. maar bedankt dat je ff voor me gekeken hebt
hee die waarde wil ik ook graag weten die sensor van mijn cup clio geeft ook een vreemde waarde aan en ik vroeg mij af of ik er ook een universele pt 100 aan zou kunnen hangen of zo.
wie??
dat is idd ook een optie dat wou ik ook al op m'n werk doen, maar wou toch eerst ff weten of ze ook los verkrijgbaar waren. maar bedankt dat je ff voor me gekeken hebt
geen dank, ik zou als ik jouw was gewoon eens opmeten wat je exact nodig hebt en dan eens langs de onderdelen boer gaan en daar kijken in een boek van bosal, romax enz om te kijken welke reparatie stukken je dan nodig hebt en dan kom je er ook wel
Gabri van der Veen schreef:heeft ook iemand een werkplaatshandboek/haynes van de clio16v te liggen waar de waardes van de buitentemperatuursensor in staan, zo ja wat zijn die
mijn raam van de bijrijders kant werkte al een tijdje niet meer. nou heb ik vandaag eens ff een ander knopje erop aan gesloten en hij doet het weer dat ik daar niet eerder op gekomen ben
heb gister op de sloop ff originele sideskirts van een clio gekocht in de witte kleur voor 15 euro. ze moeten nog wel ff vastgezet worden. wou eerst ook nog de grijze speedline velgen + banden kopen voor 100 euro, maar die waren helaas al weg
Gabri van der Veen schreef:heeft ook iemand een werkplaatshandboek/haynes van de clio16v te liggen waar de waardes van de buitentemperatuursensor in staan, zo ja wat zijn die
misschien vandaag wel
Ik heb gezocht, maar niet gevonden...
Staat niet in de Haynes, en ook niet in het deel v/h werkplaatshandboek dat ik hier heb.