Beetje verdwaald??ronald-cabrio schreef:Vandaag in maastricht aan het einde van de a2 een gele megane coupe met heldere achterlichten en verlaagd stond langs de a2 bij een flat

Beetje verdwaald??ronald-cabrio schreef:Vandaag in maastricht aan het einde van de a2 een gele megane coupe met heldere achterlichten en verlaagd stond langs de a2 bij een flat
Ga hier linksaf... linksaf... LINKSAF!!!... Uw navigatiesysteem dekt dit gebied niet, ga terug!!!WouterW schreef:Beetje verdwaald??ronald-cabrio schreef:Vandaag in maastricht aan het einde van de a2 een gele megane coupe met heldere achterlichten en verlaagd stond langs de a2 bij een flat
ja soms heb je het ineens................. laten we is boodschappen doen in luikMichel D. schreef:Ga hier linksaf... linksaf... LINKSAF!!!... Uw navigatiesysteem dekt dit gebied niet, ga terug!!!WouterW schreef:Beetje verdwaald??ronald-cabrio schreef:Vandaag in maastricht aan het einde van de a2 een gele megane coupe met heldere achterlichten en verlaagd stond langs de a2 bij een flat
Bekijk het maar...
Inderdaad, zeker aangezien hij ook in Vlijmen woontMike (spitsoor) schreef:yep lijkt er wel op
Ik vermoed dat dat deze was;Tino schreef:Zondagmiddag in Mellisant een gele R5 GT Turbo, opvallend was de grote renault stikker op de achteruit en de rode kleur in zijn achterbumper waar de ribben zitten dat was dus rood.
Heb hem ook gezien. Staat daar al een aantal weken. $$$$$Michel D. schreef:Beetje laat... Afgelopen woensdag op de Overtocht in Borft, een zilvergrijze clio II Ph. 1 RS. Stond te koop...
Nee dat was hem niet, kenteken begon met BY dacht ik de rest ben ik vergeten ja het was zondag eyChris schreef:Ik vermoed dat dat deze was;Tino schreef:Zondagmiddag in Mellisant een gele R5 GT Turbo, opvallend was de grote renault stikker op de achteruit en de rode kleur in zijn achterbumper waar de ribben zitten dat was dus rood.
[plaatje]
Heb hem ook gezien. Staat daar al een aantal weken. $$$$$Michel D. schreef:Beetje laat... Afgelopen woensdag op de Overtocht in Borft, een zilvergrijze clio II Ph. 1 RS. Stond te koop...