ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Iemand bekend met De dreef auto's in Breda? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
een 5 zit dan ook amper isolatie in vergeleken met een willy....Luco/Alpine-racer schreef:+1Steven schreef:Hehe you wish, mensen denken echt altijd 100-150kg met gemak uit de auto te vissen, de praktijk leert dat je vaak al blij mag zijn met 50kg. En als je een kooi erin zet ben je dat al vaak weer kwijt.
Over de kleine autootjes pratend dan, beetje dikke 25 zal wel iets meer uit te vissen zijn.
Gewicht uit de 5 was met de deuren kaalslijpen, glas eruit en alle andere overbodige troep, was maar 35 kilo.
achterbank en alle andere zooi was er al uit.
Valt echt tegen hoor.
maar zeg ook niet dat ik 100 kilo win hoor, maar kom wel in de richting van die kg/pk verhouding dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze gingen op een bepaald moment Ik houd van Holland spelen, toen zijn we halverwege opgestapt en zijn we met een paar collega's rondjes door het industrieterrein gaan rijden.Tom schreef:Dan zeg je dat je iets anders hebt en ga je lekker naar het bejaardenhuis

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
in your dreamstutuur schreef:een 5 zit dan ook amper isolatie in vergeleken met een willy....Luco/Alpine-racer schreef:+1Steven schreef:Hehe you wish, mensen denken echt altijd 100-150kg met gemak uit de auto te vissen, de praktijk leert dat je vaak al blij mag zijn met 50kg. En als je een kooi erin zet ben je dat al vaak weer kwijt.
Over de kleine autootjes pratend dan, beetje dikke 25 zal wel iets meer uit te vissen zijn.
Gewicht uit de 5 was met de deuren kaalslijpen, glas eruit en alle andere overbodige troep, was maar 35 kilo.
Valt echt tegen hoor.
maar zeg ook niet dat ik 100 kilo win hoor, maar kom wel in de richting van die kg/pk verhouding dan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom schreef:Dan zeg je dat je iets anders hebt en ga je lekker naar het bejaardenhuis

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Car: R19.R
De bitumen matten die ik uit de 19 gerukt heb waren:Luco/Alpine-racer schreef:in your dreamstutuur schreef:een 5 zit dan ook amper isolatie in vergeleken met een willy....Luco/Alpine-racer schreef:+1Steven schreef:Hehe you wish, mensen denken echt altijd 100-150kg met gemak uit de auto te vissen, de praktijk leert dat je vaak al blij mag zijn met 50kg. En als je een kooi erin zet ben je dat al vaak weer kwijt.
Valt echt tegen hoor.
kofferbak: 11 kilo
onder de achterbank: 9 kilo
Bij lange na geen 100 kilo en in een willie zal dat ook nog minder zijn (minder oppervlak).
achterbank,isolatiematten, plasticdelen..... tis ook lang geen 100kg maar 50 kom je wel aan denk ik
zit nu in het wtc in leeuwarden, ze hadden geen kamers meer op vliegbasis leeuwarden, eerst dacht ik nog: köt elke dag van daar naar de basis rijden...
nu ik eenmaal in het hotel aangekomen ben wil ik niks anders meer

zit nu in het wtc in leeuwarden, ze hadden geen kamers meer op vliegbasis leeuwarden, eerst dacht ik nog: köt elke dag van daar naar de basis rijden...
nu ik eenmaal in het hotel aangekomen ben wil ik niks anders meer

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja en dan een kooi erin weg 25 kilo besparing 

klopt, m'n 5 is ook zwaarder dan die hoort te zijn 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb er echt alles maar dan ook alles uit en zit op de 830 kilo met kooi.
met f blok toch?
die va mij was 840 met halfvolle tank en dash, 2 stoelen en vloerbekleding. oja, ook met kooi
die va mij was 840 met halfvolle tank en dash, 2 stoelen en vloerbekleding. oja, ook met kooi
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja maar seq bak is weer lichter, maar zo zie je dat je dan toch op kentekengewicht zit he, dus veel lichter wordt het niet 

klopt maar de kooi weegt al 50 kilo, en kenteken gewicht is droog he.....
ging overigens over een clio, al eens gezien heveel isolatie er in een wily zit?
ging overigens over een clio, al eens gezien heveel isolatie er in een wily zit?
Inderdaad veel meer dan in een ph1 16v.tutuur schreef:klopt maar de kooi weegt al 50 kilo, en kenteken gewicht is droog he.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan nog is het allemaal niet schokkend
Je wint meer met een goed onderstel en veel rijden.

Je wint meer met een goed onderstel en veel rijden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo dan, de omgeving ook nog anders gezien dan op het schermpje van je cam? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
ik heb btw maar weer een boete gescoort.....
ging een half jaar goed en nou was ik dus weer aan de beurt...
gelijk 160 euro voor verboden in te halen...
was allang blij dat hij ver ergens erachter reed en niet door had dat ik er met 180 voorbij ging
Vandaag dus netjes erachter gebleven met 60 op de 80 weg met grootlicht aan op een metertje afstand
was allang blij dat hij ver ergens erachter reed en niet door had dat ik er met 180 voorbij ging

Vandaag dus netjes erachter gebleven met 60 op de 80 weg met grootlicht aan op een metertje afstand
R19 16V '91
oei
-
Wel gelijk verlaagd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oei die ballenvreter zal wel ballen ...kan ie zijn trailer/tank weer doen met belgom ( allu /rvs poets)
kan je beter inhalen want die bumperkleef boetes zijn stuk hoger volgens mijJeff rsi schreef:ik heb btw maar weer een boete gescoort.....
was allang blij dat hij ver ergens erachter reed en niet door had dat ik er met 180 voorbij ging![]()

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
doe mij die porsche maar! blok ligt toch achterin 

-
Ja en alcoa's beschadigd, het zal je trailer maar zijn.Jochem de Haas schreef:Oei die ballenvreter zal wel ballen ...kan ie zijn trailer/tank weer doen met belgom ( allu /rvs poets)
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vermoed dat die eerder wat uitgesmeerd tussen het interieur "zit"Wouter de Wit schreef:Bestuurder nu ook

Ach ja..... Waarom mensen niet gewoon 80 kunnen gaan rijden.....PaulM schreef:kan je beter inhalen want die bumperkleef boetes zijn stuk hoger volgens mijJeff rsi schreef:ik heb btw maar weer een boete gescoort.....
was allang blij dat hij ver ergens erachter reed en niet door had dat ik er met 180 voorbij ging![]()
R19 16V '91
-
Dat iemand geen 80 rijdt rechtvaardigt niet om te gaan kleven met groot licht aan