Voor mij ook niets bijzonders inderdaad, vandaag de hele dag op de bank gezeten en dom zitten eten en drinkenLuco/Alpine-racer schreef:tweede kerstdag is een gewone dag hoor, lekker de schuur in

Voor mij ook niets bijzonders inderdaad, vandaag de hele dag op de bank gezeten en dom zitten eten en drinkenLuco/Alpine-racer schreef:tweede kerstdag is een gewone dag hoor, lekker de schuur in
Vanmiddag nog beetje hobbyen en dan vanavond is het hier ook weer eten en drinkenLuco/Alpine-racer schreef:tweede kerstdag is een gewone dag hoor, lekker de schuur in
Net weer een hele wand in de schuur af-PAZ- schreef:Vanmiddag nog beetje hobbyen en dan vanavond is het hier ook weer eten en drinkenLuco/Alpine-racer schreef:tweede kerstdag is een gewone dag hoor, lekker de schuur in
Ferdy schreef:keihard stappen ?Miekje16V schreef:Zo... genoeg kerst... zin om vanavond keihard te gaan stappen
gewoon een stukje stevig lopen dus ?
succes en veel plezier
Nou lekker, zit je met die tieten te spelen, andere hand naar beneden, heb je ineens een harde snikkel in je handenHessel schreef:kom maar efkes langs dan!!![]()
![]()
![]()
http://bovag.nl/BOVAG/Documenten/Algeme ... rantie.pdfHet Garantiebewijs geeft u recht op zes maanden standaardgarantie op onder meer verborgen gebreken aan de auto en aan onderdelen en toebehoren, tenzij dit op de koopovereenkomst nadrukkelijk is uitgesloten.
Zit zoon blok ook niet in een Safrane?? (van bv Riël?)Abel schreef:de 2.5 20v en daar de 4 cylinder versie van zijn onverwoestbaar. die rijden zonder revisie lachend 4ton en meer
Nog altijd goedkoper dan bij Renault.... 1500 euro voor het vervangen van de koppeling..Haas schreef:ja, maar als ik mag kiezen tussen een saab en volvo weet ik het wel![]()
ach, ik kan wel wat zelf, dus dan zijn de onderdelen maar wat duurder. Kan ook nie techt zeggen dat VW onderdelen nu echt goedkoop zijn.. althans, een koppeling incl drukgroep voor 155 eu ex btw, vind ik niet goedkoop
Waarom de 4pitter? De 5pitter loopt veel mooierAbel schreef:de 2.5 20v en daar de 4 cylinder versie van zijn onverwoestbaar. die rijden zonder revisie lachend 4ton en meer
Da's vloeken in de kerk.Riël Notermans schreef:Zijn saabmotoren niet gewoon opelblokjes? Gaan goed op gas, maar slechte smering. Heb ze tot 2x toe in de garage gezien met een verstopte aanzuigzeef door overvloedige sludgevorming ... gek? De 9-3/9-5 uit 2000 ongeveer. Turbomotoren.