ACT: Clio Williams Deel 1
-
Daar begon het bij mij ook mee. Eerst alleen die van het klokje, toen de schakelaars naast het Williams-plaatje. Gedurende de afgelopen maanden is nu het ene na het andere lampje er mee gestopt 

mijn buitentemperatuur lampie is ook stuk, verwacht de rest ook nog wel stuk te gaan binnenkort.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
hij doet t wel hoor, alleen maar heel zachtjes 

-
Probeer eens tegen het ruitje ter plaatse van de LCD te tikken. Heeft niet alleen bij mij gewerkt, dus het zal wel een zwakke plek in de tellerbak zijn.+Clio16v+ schreef:mijn buitentemperatuur lampie is ook stuk, verwacht de rest ook nog wel stuk te gaan binnenkort.
daar heb ik flink op lopen stampen bij zijn clio, maar hielp nix..
-
Dus nu heeft hij naast een nieuw lampje ook een nieuw ruitje nodig?Haas schreef:daar heb ik flink op lopen stampen bij zijn clio, maar hielp nix..

En dan nog 3 van die gare miniscule steekdingen voor die knoppen van gevrarenlicht enzo?Patrick (Basic) schreef:Niels Takken schreef:12 steeklampjes van 1,2 watt dit zijn die kleintjes, 5 van 2watt deze zijn stukkie groter voor het hoofdpaneel. en 3 van 1,2 watt voor het oliepaneeltje
Ja, volgens mij wel
-
hmm bijna. die van het gevarenlicht is niet meer leverbaar. de pootjes van het lampje dat in het gevarenlicht zit, zijn dikker dan de lampjes die ze leveren. dit is nodig door de knullige constructie binnenin deze schakelaar...ik heb dus maar een schakelaar van de sloop gehaald 

Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Als ik het me goed herinner was het nummer 2417. De auto is volgens mij een keer ingevoerd want het kenteken was iets met X?-X?-xx. De stoelen zaten nog prima en zagen er nog erg netjes uit.
Wat me opviel was dat het stuur een beetje scheef stond en dat de pook behoorlijk los in de bak zat. Ook maakte de stuurbekrachtiging aardig wat geluid. Kan iemand mij vertellen of het klopt dat de meest linkse meter van die drie in het midden geplaatste meters het niet doet met lopende motor...?
Verder reed de auto echt heerlijk en pakte goed op.
Als ik het me goed herinner was het nummer 2417. De auto is volgens mij een keer ingevoerd want het kenteken was iets met X?-X?-xx. De stoelen zaten nog prima en zagen er nog erg netjes uit.
Wat me opviel was dat het stuur een beetje scheef stond en dat de pook behoorlijk los in de bak zat. Ook maakte de stuurbekrachtiging aardig wat geluid. Kan iemand mij vertellen of het klopt dat de meest linkse meter van die drie in het midden geplaatste meters het niet doet met lopende motor...?

-
Die meter doet het alleen als je het contact aanzet. Dan is het nog de vraag of 'ie de juiste waarde aangeeft natuurlijk...

Whehe, terwijl ik dat verhaaltje aan het typen was had ik al zo'n vermoeden... In ieder geval bedankt voor de reactie!:PFrank M schreef:Die meter doet het alleen als je het contact aanzet. Dan is het nog de vraag of 'ie de juiste waarde aangeeft natuurlijk...
Ik dacht even dat Tom zijn velgen verkocht (eerste foto)
advertentie
Dat is toch wel een foto van jou wagen?

advertentie
Dat is toch wel een foto van jou wagen?

Die had ik dus ook zien staan. Hoef ik nu niet meer langs danHeadlong schreef:Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Voor die 3000 euro kan je dan beter een harde 16v kopen en een blokje van Patrick erin gooien.
Idd, die linkse meter meet alleen de olie hoeveelheid als je het contact aanzet, dan gaat die een paar seconden weer uit.Headlong schreef:Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Stuurbekrachtiging maakt bijna bij elke clio geluid. Als je zo min mogelijk stuurt terwijl je stilstaat, hoor je het volgens mij bijna niet.
Dat het stuur scheef staat kan er aan liggen dat de auto uitgelijnd moet worden.. Neem voor de zekerheid iemand mee die verstand van auto's heeft ( en echt iemand die het weet

Dat van die pook.. Dat zou ik niet weten.. Maar dat moet je ook voelen.
Ze vroegen trouwens nog 4750, de motor was wel nog onlangs gereviseerd door ze.Sanderrr schreef:Die had ik dus ook zien staan. Hoef ik nu niet meer langs danHeadlong schreef:Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Verder reed de auto echt heerlijk en pakte goed op.Heb van het weekend ook de Willy van MP uit Hoofddorp gereden en die had dus ook dezelfde puntjes. Roest bij achterschermen, stuur zat op een of andere manier ook niet goed (ik vond het voor geen meter rijden), rare geluiden vanaf 160 km/u, problemen met alarm (deuren niet met sleutel open te krijgen en starten met noodknopje), voorscherm stuk, stuurbekrachtiging liep op zijn einde en remmen vond ik ook niet helemaal ok.
Voor die 3000 euro kan je dan beter een harde 16v kopen en een blokje van Patrick erin gooien.
Dat van het stuur bedoelde ik anders, de linkerkan van het stuur zat dichter bij het dashboard dan de rechterkant. Met als gevolg dat je ene arm iets verder weg het stuur moet vastpakken dan de andere...Patrick (Basic) schreef:Idd, die linkse meter meet alleen de olie hoeveelheid als je het contact aanzet, dan gaat die een paar seconden weer uit.Headlong schreef:Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Stuurbekrachtiging maakt bijna bij elke clio geluid. Als je zo min mogelijk stuurt terwijl je stilstaat, hoor je het volgens mij bijna niet.
Dat het stuur scheef staat kan er aan liggen dat de auto uitgelijnd moet worden.. Neem voor de zekerheid iemand mee die verstand van auto's heeft ( en echt iemand die het weet)
Dat van die pook.. Dat zou ik niet weten.. Maar dat moet je ook voelen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
scheve stoel. 

Project: GTT Blue Sport
-
Armen niet even lang. 

-
Voor 3000 euro? Gaat ook snel omlaag, die prijs. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]robclio16V schreef:Of je koopt mijn auto, da's dan de snelste en beste oplossing.Sanderrr schreef: Voor die 3000 euro kan je dan beter een harde 16v kopen en een blokje van Patrick erin gooien.![]()
heb je zo hard gereden bij de proefrit?Sanderrr schreef:Die had ik dus ook zien staan. Hoef ik nu niet meer langs danHeadlong schreef:Zojuist ff een proefrit gemaakt met een Willy die bij een bedrijf staat hier in Ede. De auto heeft 188.000 gelopen en heeft last van wat roest bij de rechterachter spatbord (de bekende plek...).
Verder reed de auto echt heerlijk en pakte goed op.Heb van het weekend ook de Willy van MP uit Hoofddorp gereden en die had dus ook dezelfde puntjes. Roest bij achterschermen, stuur zat op een of andere manier ook niet goed (ik vond het voor geen meter rijden), rare geluiden vanaf 160 km/u, problemen met alarm (deuren niet met sleutel open te krijgen en starten met noodknopje), voorscherm stuk, stuurbekrachtiging liep op zijn einde en remmen vond ik ook niet helemaal ok.

Immer wieder die verdammte Holländer
Haas schreef:daar heb ik flink op lopen stampen bij zijn clio, maar hielp nix..
had ik toch gelijk+Clio16v+ schreef:, verwacht de rest ook nog wel stuk te gaan binnenkort.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Waarom ben je dan op zoek naar een Williams?Sanderrr schreef:Voor die 3000 euro kan je dan beter een harde 16v kopen en een blokje van Patrick erin gooien.
my two cents:
Het hangt er een beetje vanaf met welke insteek je zo'n auto koopt. Voor mij is de Williams de grote jongensdroom. Alle technische problemen, de hoge aanschafkosten en andere problemen doen daar simpelweg gewoon niets aan af.
Een Clio16v met een snel blok en een Williams is wat mij betreft appels en peren.
-
preciesFrank M schreef:Een Clio16v met een snel blok en een Williams is wat mij betreft appels en peren.

-
Lionheart schreef:Hi,
Wat is een beetje een normale/vriendelijke prijs voor een Williams interieur ?
Ben mijn Clio Williams aan het strippen ivm inlassen rolkooi etc. Dus heb ik het binnenkort over. Nu krijg ik vragen: wat moet het kosten, maar daar heb ik dus niet echt een goed beeld bij.
Het is in nette staat. (en geheel compleet, incl pooknop, stuur, stoelen, bank (evt dakhemel) etc.
groetjes,
AB
Mocht er nog iemand williams velgen (over/te koop) hebben, dan kunnen die ingeruild worden op het interieur 
Wil er minimaal 1 maar liever 2 setjes velgen bij hebben ! (straatbanden, circuitbanden en winterbanden)...

Wil er minimaal 1 maar liever 2 setjes velgen bij hebben ! (straatbanden, circuitbanden en winterbanden)...
-
veban rijswijk vraagt +700 eur voor alleen stoelen of de achterbank er dan bij zit weet ik niet
Net tapijt: laatst gelezen op hier op het forum rond de 150
Net tapijt: laatst gelezen op hier op het forum rond de 150
Laatst gewijzigd door PATRICK-CLIO op di 24 jan 2006 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
OK; dus als ik 700 vraag voor alles compleet is dat netjes ? Of toch nog steeds wat (te) veel ?
Laatst gewijzigd door Lionheart op di 24 jan 2006 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.