ACT: Clio16V I
spul staat al op forum hier gepost zal ff kieken
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
kaartenbakken heb ik gevonden, maar weet niet welk type dat is (met of zonder elektrische ruiten bediening)
77.00.803.602 OPBERGBAK 20,53 excl 19% BTW
77.00.803.603 OPBERGBAK 20,79 excl 19% BTW
het kwam uit willi topic, die zal het wel hebben gok ik?
77.00.803.602 OPBERGBAK 20,53 excl 19% BTW
77.00.803.603 OPBERGBAK 20,79 excl 19% BTW
het kwam uit willi topic, die zal het wel hebben gok ik?
-
sommigen wel, sommigen niet
iig niet standaard op een Williams.

die hierboven is met electrieke ruituh, deze:
![Afbeelding]()
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
mooi zo, alvast bedankt!
iemand toevallig een nummer van die afdichtingsrubbers ?

iemand toevallig een nummer van die afdichtingsrubbers ?
-
niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?
hoezo kan je op marktplaats en RTC markt niets vinden dan?twingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?
-
pic's ??? 

-
- Contacteer:
hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?
-
1500?le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?

-
- Contacteer:
1500,50 

-
le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?
foto's zouden wel makkelijk zijn

-
- Contacteer:
tuurlijk hij is vorig jaar voor ruim 5000 eurie aan verspijkertErik (Schepjes) schreef:1500,50
door veban, plus dit jaar geheel gespoten, andere verlichting
sideskirts km stand van net over de 150000 enz

-
- Contacteer:
wel gave foto anthony 

-
- Contacteer:
de voorkantAnthonyR schreef: [img]http://img175.imageshack.us/img175/6629/1181859ow8.jpg[/img]
[img]http://img247.imageshack.us/img247/1103/img0055vz4.jpg[/img]
le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?

-
- Contacteer:
jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?zo ken ik er ook nog wel een paar

je moet je clio gewoon houden. tis een super mooi bakjele mouton noir (sandy) schreef:jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?zo ken ik er ook nog wel een paar

-
als ik hem over zou nemen blijf hij tenslotte toch bij de club
ben zelf een auto lief hebber en beschouw me auto tenslotte toch als me 2de meisje
ben zelf een auto lief hebber en beschouw me auto tenslotte toch als me 2de meisje
-
- Contacteer:
maargoed hij is helemaal af nu, en denkjiggy schreef:je moet je clio gewoon houden. tis een super mooi bakjele mouton noir (sandy) schreef:jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?zo ken ik er ook nog wel een paar
toch erover om een rs ph1 te zoekken volgend jaar
en deze erbij houden is helaas geen optie

jah dan zou het jammer zijn. heb er zelf ook aan gedacht om de clio weg te doen, maar hou hem wel. als ik een andere auto heb. dan is de clio puur voor de hobby.le mouton noir (sandy) schreef:maargoed hij is helemaal af nu, en denkjiggy schreef:je moet je clio gewoon houden. tis een super mooi bakjele mouton noir (sandy) schreef:jiggy schreef:le mouton noir (sandy) schreef:hij hoeft niet weg, maar een goed bod kun je me altijd voor pbentwingy style !!! schreef:niemand geen mooie clio 1.8 16v te koop ?zo ken ik er ook nog wel een paar
toch erover om een rs ph1 te zoekken volgend jaar
en deze erbij houden is helaas geen optie
-
- Contacteer:
daar zit ik ook nog over te dubben, een goedkoop cliotje of 5je
erbij zoekken en dan de clio echt helemaal 100% te maken
maar 'k zit ff in een spannende tijd zegmaar
jah idd dat is aardig klote zeg maar. wil zelf de clio eigenlijk niet meer kwijt. ben helemaal gek van de cliole mouton noir (sandy) schreef:daar zit ik ook nog over te dubben, een goedkoop cliotje of 5je

-
sandy, je moet die 16v niet weg doen.. das een vd mooiste vd club zelf
vind ik dan..
kan mijne nog wel een paar puntjes aan zuigen

vind ik dan..

kan mijne nog wel een paar puntjes aan zuigen

heb je geen handige mensen om je heen??J_Clio schreef:Iemand nog een goeie bestuurdersstoel van een Clio 16V te koop?
Mijne heeft de kwaal![]()
En owja, hoe kan ik zoon klein spoilertje het beste monteren aangezien ik die klipjes voor op de klep niet heb?
toen ik me 16v kocht waren die stoelen ook gaar, maar konden daarna makkelijk worden opgeknapt dmv het frame waar die gebroken was weer netjes aan elkaar te lassen
suc6

-
Mja, ik heb het probleem met het frame ook. Ik hoorde alleen van een autobedrijfje hier in de buurt dat het opknappen vd stoel >100 kon gaan kosten, gezien ze de bekleding eraf moeten halen en erweer op zetten. Ze konden geen accurate schatting maken, helaas.... iemand een beter bod? Ook voor het strak zetten vd schermen en het spuiten (Sandy?)
-
- Contacteer:
bekleding van een 16v stoel zou je er zelf af moeten kunnen halen!
(je kan ze wassen ook) schijnt niet zo moeilijk te zijn!
gewoon ff proberen dus, voor 't lassen hebbie pm!
(je kan ze wassen ook) schijnt niet zo moeilijk te zijn!
gewoon ff proberen dus, voor 't lassen hebbie pm!
-
- Contacteer:
ff een setje clips halen bij de dealer?, of een paar dotten (ruiten)kit!J_Clio schreef: En owja, hoe kan ik zoon klein spoilertje het beste monteren aangezien ik die klipjes voor op de klep niet heb?
ja tuurlijk moet je de bekleding eraf halen...dat heeft een vriend van mij ook gedaan en toen het frame waar die gebroken was weer netjes gelast, kleding er weer op en klaarChrisClio16V schreef:Mja, ik heb het probleem met het frame ook. Ik hoorde alleen van een autobedrijfje hier in de buurt dat het opknappen vd stoel >100 kon gaan kosten, gezien ze de bekleding eraf moeten halen en erweer op zetten. Ze konden geen accurate schatting maken, helaas.... iemand een beter bod? Ook voor het strak zetten vd schermen en het spuiten (Sandy?)
-
Als het goed is heb ik volgende week nieuwe velgen voor onder mijn clio. Het gaat hier alleen om velgen zonder band.
Kan iemand mij vertellen wat voor een band er op een 16inch velg met de breedte van 6,5J moet?
Alvast bedankt.
Edit; Of is dat zo niet te zeggen?
Kan iemand mij vertellen wat voor een band er op een 16inch velg met de breedte van 6,5J moet?
Alvast bedankt.
Edit; Of is dat zo niet te zeggen?
-
195/45/16
-
Oke bedankt Frits dan weet ik naar welke banden ik op zoek moet