Wat een gedoe, gewoon waterdichte popnageltjes en klaar.Tom schreef:Bij wijze van. Maar idd. gaatje boren. Gat even behandelen. En dan met boutje ringetje nylock moertje en het zit als gegoten.
Plaatje voor de binnenkant maak je toch zelf.
Wat een gedoe, gewoon waterdichte popnageltjes en klaar.Tom schreef:Bij wijze van. Maar idd. gaatje boren. Gat even behandelen. En dan met boutje ringetje nylock moertje en het zit als gegoten.
na nr3 zijn we hier maar overgegaan op een ouderwets koffiezet apparaatMartijn Kool schreef:Senseo kan niet tegen kou en werkt niet onder de 5 graden is mijn ervaring. Bij vorst laten staan gaat ie echt kapot van...
Kom ik vandaag deze veerschotel tegen die van de FK set afkomt:8 april 2007 schreef:Dus...
Lekker weertje dus ik denk, ik ga eens ff een lekker stukkie rijden...ik rij over zo'n hobbel die midden op de brug hier in de buurt ligt, en ineens schiet mn stuur een slagje naar rechts. Voelt opeens erg zwabberig aan, dus gevarenlichten aan en rustig verder rijden tot een afritje. Gestopt, kijken bij mn voorwielen, niet echt veel te zien. Kap los, en ik zie geen bovenkant van een schokdemper rechtsvoor...is dus blijkbaar mn veerschotel gebroken en daardoor lag de as van mn schokdemper dus uit het gatIk ff aan het wiel getrokken zodat de as weer in het gat lag en maar heeeel rustig terug gereden naar huis (gelukkig was het maar een paar honderd meter hier vandaan)
Dus, nu ben ik helemaal op zoek naar andere veerschotels