ACT: Clio16V
volgens mij is het in dialogys artnr: 77 00 800 439. Kan iemand dat ff checken in hun versie?
staat hier iig voor 78,81 excl. Dus zal wel rond de 100 euro worden denk ik.
staat hier iig voor 78,81 excl. Dus zal wel rond de 100 euro worden denk ik.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
alleen het rooster moest ie hebben toch? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
benzinedrukregelaar zit in de injectierail. erg klein potje.
-
- Contacteer:
-PAZ- schreef:Vast wel, informeer gewoon effe bij de dealer, die kan je dat zo vertellen.
Ik had dus een hele bestelling bij de renault garage hier gedaan.Tom schreef:
clio_16_klapper wrote:
Kan iemand mij ook vertellen of het rooster in een clio 16 motorkap nog leverbaar is ??? en weet iemand ook het renault nr. er van ?
mvg Erwin
No 1 knows??
Ik meen dat Lemountainnoir (of zoiets) ooit een nieuw rooster heeft gekocht. Weet iig wel dat het een stuk ijzer is dat een hoop geld moet kosten bij de dealer.
Heb alles binnen behalve het rooster niet.
En volgens de renault garage hier, heeft het tijden nog op de naleverings lijst gestaan maar is daar nu ook vanaf gehaald.
Maar idd ik d8 dus dat iemand hier kort geleden ook al zo een rooster had besteld bij renault en ook heeft gehad ben dus erg benieuwd.
Ik heb hier nog een los rooster liggen die je wel moet spuiten.
Noobvraagje,
Welke 2 sensors zijn dit?
![Afbeelding]()
Me auto doet nog steeds als hij koud is moeilijk, heletijd in toeren schommelen tussen de 300 en 1000rpm, moeilijk starten, etc etc.. Het lijkt te arm, als hij warm is looptie hij prima op 900rpm steady.
Me auto doet nog steeds als hij koud is moeilijk, heletijd in toeren schommelen tussen de 300 en 1000rpm, moeilijk starten, etc etc.. Het lijkt te arm, als hij warm is looptie hij prima op 900rpm steady.
Oke, waar zit die? Hoe verklaar ik dat hij zo vaag doet alleen als hij koud is?-PAZ- schreef:Dat zijn water temp sensoren, dat heen en weer lopen van de toeren komt uit je stationair regeling
mja, maar een 19huis past nietWouterW schreef:openluchtfilter?

Op de foto ziet ie naast/voor je gasklep positie sensor (die rode sensor op je inlaatspruitstuk)alexs schreef:Oke, waar zit die? Hoe verklaar ik dat hij zo vaag doet alleen als hij koud is?-PAZ- schreef:Dat zijn water temp sensoren, dat heen en weer lopen van de toeren komt uit je stationair regeling
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is dit niet die van Iwan16v?-PAZ- schreef:ROLKOOI Voor de liefhebber
Ex rik? (uit limboland), blauwe 16v met tegenwoordig die gele accenten die nu in onderdelen te koop staat?
Edit:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?p=2053531
Project: GTT Blue Sport
is die niet van "onze" Arjan?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik zat er aan te denken om binnenkort zelf mijn voorschermpjes te "cleanen" Of te wijl mijn knipperlichten eruit halen en strak maken. Nu las ik in 1 topic na 1997 is het verplicht om zij knippers te hebben. Bedoelen ze daar het bouwjaar mee? Want de mijne is van 1991.
Jep, altijd het bouwjaar, anders zou het halve nederlandse wagenpark zijknippers gaan plakken ? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Arjen, bedoel je? Die is het niet.-Ray- schreef:is die niet van "onze" Arjan?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
lambdasonde al gecheckt? volgens mij heb je dan een soortgelijk probleem..alexs schreef:Noobvraagje,
[plaatje]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Dus voor mijn clio zal het geen probleem opleveren? hoe zou ik dat het beste kunnen doen? Poly matje(s) erachter en dan dichtplamuren met plamuur?
nieuwprijs iets van 30 tot 40 euro, overall gelijk geen idee...
-
Hoe haal ik het ruitenwisserreservoir uit m'n auto? Kan dat bovenlangs tpv. de parafan?
er zijn wel eens clio's en 19 16v's uitgerust op gas, maar weet iemand ook of daar nog makkelijk aan te komen is? om te bouwen? Goedkeuring? heb het al een keer gevraagd, maar toen beetje los laten lopen.
Concretere vraag: mijn chamade op gas ombouwen en dat laten keuren, is dat te doen/ te laten doen?
Concretere vraag: mijn chamade op gas ombouwen en dat laten keuren, is dat te doen/ te laten doen?
tuurlijk kan dat, waarom niet? Menno al eens erover gesproken? die bouwt alles om op gas 

Immer wieder die verdammte Holländer