Ik heb deze velgen op het oog omdat ik zit te twijfelen of 16'' straks
niet te groot word voor men schroefset. zou iemand deze velgjes onder
men auto willen shoppen ? en wat wat vinden jullie er uberhaubt van..
reacties graag ..

Velgen.
Daarom ik zit ook erg te twijfelen, maar ik weet niet wat ik moet ..Glekke schreef:Zijn zeer nette velgen... maar de ET is te hoog... en 15 inch gaat veel te klein zijn voor een clio... maar met 16 inch en een 195/40-16 bandje mag je al blij zijn als je de wielkas gevuld krijgt
Nouw ik ben heel erg aan het twijfelen, mijn winterbanden lopen nu al aanMarco (ClioII) schreef:Leuke velgjes! Maar heb je liever geen 16 inch?
Mischien je schroefset zo afstellen dat als je hard door de bocht gaat dat hij met je 16 inch velgen net niet aanloopt? De auto lijkt mij dan nog laag genoeg.Dnns schreef:Nouw ik ben heel erg aan het twijfelen, mijn winterbanden lopen nu al aanMarco (ClioII) schreef:Leuke velgjes! Maar heb je liever geen 16 inch?
wanneer ik hard door de bocht ga. Dit kan natuurlijk ook aan de hoge
wang liggen van de band waardoor hij meer overhelt, maar straks met de
16'' ben ik bang dat nog meer gaat aanlopen. Vandaar dat ik een beetje
aan het rondkijken ben voor andere velgen. Ga zowieso eerst men eigen
Zwarte 16'' er onder leggen om te kijken hoe dat gaat.
Dat is het nou juist, dan vind ik hem te hoog worden...Marco (ClioII) schreef:Mischien je schroefset zo afstellen dat als je hard door de bocht gaat dat hij met je 16 inch velgen net niet aanloopt? De auto lijkt mij dan nog laag genoeg.Dnns schreef:Nouw ik ben heel erg aan het twijfelen, mijn winterbanden lopen nu al aanMarco (ClioII) schreef:Leuke velgjes! Maar heb je liever geen 16 inch?
Zwarte 16'' er onder leggen om te kijken hoe dat gaat.![]()
Dnns schreef:Dat is het nou juist, dan vind ik hem te hoog worden...Marco (ClioII) schreef:Mischien je schroefset zo afstellen dat als je hard door de bocht gaat dat hij met je 16 inch velgen net niet aanloopt? De auto lijkt mij dan nog laag genoeg.Dnns schreef:Nouw ik ben heel erg aan het twijfelen, mijn winterbanden lopen nu al aanMarco (ClioII) schreef:Leuke velgjes! Maar heb je liever geen 16 inch?
Zwarte 16'' er onder leggen om te kijken hoe dat gaat.![]()
![]()
Dat scheelt je 2 cm over de hele diameter van je wiel, dus weer een cm lagerDnns schreef:Okeemaar ik vervang op dit moment alleen de voorbanden, achter
banden hebben namelijk nog 5 mm profiel. Zie je het verschil goed
tussen 40 en 45 ?