[Clio16V]Voorveer demonteren, Iemand tips??
nou ik denk dat ik binnenkort mijn achterzijde weer iets moet verhogen,mede doordat er nu achterin niets ligt en er nu net een vinger tussenpast.....
en omdat ik gister mijn subwoofers binnen heb gekregen en die moeten dus incl. kist weer achter in,en dat gaat denk ik niet passen haha
en omdat ik gister mijn subwoofers binnen heb gekregen en die moeten dus incl. kist weer achter in,en dat gaat denk ik niet passen haha
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
kom ik vandaag bij de kwiksjit
vraag ik op me auto uit telaten lijnen
nou hij begint er aan (de prutser)
stuurstang zat een beedje vast pijpentang er op
ik zeg wat doe je nou ja krijg hem niet los
nu kan ik er volgnes mij gewoon geen sleutel meer op zetten
na wat WD40 er op gespoten ging het iets makelijker
nou na 3kwatier had hij het in het midden gezet
zegt i zo klaar :-*
ik zeg en de camber dan ja daar kunne wij niks aan doen
ik zeg nou daar ging het me om kijk zelf maar ow ja ja had u moeten zeggen he nou betaalt even wat rubber op die plas gelegt
ik naar de banden spesialist het heleverhaal uit gelegt ja daar kunnen wij wel PFFF nou even afspraak gemaakt dus morgen word i uit gelijnt en hopelijk goed
en later is me vader naar de kwikvit heen gegeaan en het verhaal uit gelegt ja je kunt er M10bouten in doen had dat dan gelijk gedaan
als ze het morgen voor me kaar krijgen dan krijg ik me geld weer van de kwikvit hebben ze tegen me vader gezegt
Klopt het als je een clio verlaagt als je niks aan de camber kunt doen?

vraag ik op me auto uit telaten lijnen
nou hij begint er aan (de prutser)
stuurstang zat een beedje vast pijpentang er op

ik zeg wat doe je nou ja krijg hem niet los
nu kan ik er volgnes mij gewoon geen sleutel meer op zetten
na wat WD40 er op gespoten ging het iets makelijker
nou na 3kwatier had hij het in het midden gezet
zegt i zo klaar :-*
ik zeg en de camber dan ja daar kunne wij niks aan doen

ik zeg nou daar ging het me om kijk zelf maar ow ja ja had u moeten zeggen he nou betaalt even wat rubber op die plas gelegt

ik naar de banden spesialist het heleverhaal uit gelegt ja daar kunnen wij wel PFFF nou even afspraak gemaakt dus morgen word i uit gelijnt en hopelijk goed
en later is me vader naar de kwikvit heen gegeaan en het verhaal uit gelegt ja je kunt er M10bouten in doen had dat dan gelijk gedaan
als ze het morgen voor me kaar krijgen dan krijg ik me geld weer van de kwikvit hebben ze tegen me vader gezegt
Klopt het als je een clio verlaagt als je niks aan de camber kunt doen?
Laatst gewijzigd door Christian op ma 23 jun 2003 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
hoe veel lager ben je nou eigenlij gegaan? Ik zit er toch ook aan te denken een paar cm lager te gaan binnenkort. zijn de veren van een willi eigenlijk hetzelfde en wat kosten ze?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ik heb ze van bas gekocht zijn 35MM lager
ziet er heel gaf uit nu het uitlijnen nog
nou vandaag bij de banden specislist geweest
op de brug met me auto aan het wiel voelen
hij zegt je toplager`s zijn versleten
dus ik kan net zo alng uit lijnen als ik wil maar kan er niks mee
dus gelijk even naar de dealer heen gereden even bestelt morgen zijn ze binnen
13.75 euro per stuk

nou vandaag bij de banden specislist geweest
op de brug met me auto aan het wiel voelen
hij zegt je toplager`s zijn versleten

dus ik kan net zo alng uit lijnen als ik wil maar kan er niks mee
dus gelijk even naar de dealer heen gereden even bestelt morgen zijn ze binnen
13.75 euro per stuk

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ach ja, moet je even vervangen en dan is alles perfect !! Het geeft echt gelijk en veel vetter uiterlijk aan je auto !! Ik zou niet eens zeggen dat het maar 35 mm was...echt mooi 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Maar een gewone krik past er toch zeker nog wel onder ?? Anders zit je strax met een probleem als je een lekke band hebt....
Edit: Ow wacht, komt door dat houte blokje natuurlijk....
Edit: Ow wacht, komt door dat houte blokje natuurlijk....
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
handig een verenklem...wil ook zo'n ding...dan ging de mijne nog lager...
es ff in de gaten houdenChristian schreef:kom maar langs op een zaterdag kan hem zo lenen van iemandnee nu niet allemaal komen kan ik net zo goed me eigen garage beginen
![]()
ze staan soms wel op marktplaats tekoop

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
ik laat het weer lekker doen
. Ik kan zelf weer gaan liggen kloten maar dan moet ik eerst een veerspanner hebben en ik moet gaan kloten met een krikje. bovendien moet ik dan toch nog alles laten uitlijnen enzo. Nu gewoon alles in een keer voor een net prijsje. Torsie ziet er heel goed uit en heeft de laatste goed in het vet gestaan (heb ik meteen gedaan bij aanschaf). Toen straks even vet wat weg gehaald en aan de uiteindes (ook onder de auto) flink de kruipolie gezet.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mocht het nou echt niet lukken moet je maar een gil geven.......Tom schreef:ik laat het weer lekker doen. Ik kan zelf weer gaan liggen kloten maar dan moet ik eerst een veerspanner hebben en ik moet gaan kloten met een krikje. bovendien moet ik dan toch nog alles laten uitlijnen enzo. Nu gewoon alles in een keer voor een net prijsje. Torsie ziet er heel goed uit en heeft de laatste goed in het vet gestaan (heb ik meteen gedaan bij aanschaf). Toen straks even vet wat weg gehaald en aan de uiteindes (ook onder de auto) flink de kruipolie gezet.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
is goed, maar ik heb er dit keer veel vertouwen in. Dit is veeeeeeeeeeeeeeeeel hoopvoller dan bij mijn GTT destijds. Die was echt verrot!!! die torsie.
Maar gaat dat wel een beetje passen? 40mm met 15" 50 banden?
Maar gaat dat wel een beetje passen? 40mm met 15" 50 banden?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Vandaag toevallig veban over verlaging aan de lijn gehad, hij zei dat ik kon kiezen tussen nieuwe veren, en gebruikte, maar dan zou ie de complete veerpoten van een in mekaar gereden clio onder de mijne zetten... scheelt enorm in de prijs, en ik neem aan dat dat ook wel goed is...
Kunnen jullie nog een ander licht daarop laten schijnen?
Kunnen jullie nog een ander licht daarop laten schijnen?

Don't walk the grass... smoke it
Kunnen ze garanderen dat de poten goed zijn? En geven ze garantie op de poten??oxje schreef:Vandaag toevallig veban over verlaging aan de lijn gehad, hij zei dat ik kon kiezen tussen nieuwe veren, en gebruikte, maar dan zou ie de complete veerpoten van een in mekaar gereden clio onder de mijne zetten... scheelt enorm in de prijs, en ik neem aan dat dat ook wel goed is...
Kunnen jullie nog een ander licht daarop laten schijnen?
dat lijkt me idd errug belangrijk
Zou het toch maar even navragen als ik jou was, zou zonder zijn als ze na 10.000km verrot zijn.oxje schreef:Ik neem aan dat hij wel weet wat ie doet... als die dingen niet in orde zijn verkoopt ie ze echt niet, zou z'n goede naam schaden
ze zijden als me toplager versleten waren he
maar ik heb hem verlaagt met orginele dempers moet je dan niet speciale schotels of wat anders er op monteren?
zaterdag die lagers even monteren en dan hoop ik las het goed is
maar ik heb hem verlaagt met orginele dempers moet je dan niet speciale schotels of wat anders er op monteren?
zaterdag die lagers even monteren en dan hoop ik las het goed is
Voor andere veren heb je inprincipe geen andere schotels nodig. Verlagings veren zijn inprincipe hetzelfde als de standaard alleen iets korter en stugger.Christian schreef:ze zijden als me toplager versleten waren he
maar ik heb hem verlaagt met orginele dempers moet je dan niet speciale schotels of wat anders er op monteren?