[GTT] wegwerken slot

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
catrinus

volgens mij is dit weer zo`n indianenverhaal. Iedereen die ik ken met weggewerkte sloten hebben het er nooit over gehad
There will be plenty of time to rest when your dead
HotShot

ramon16V schreef:hallo,
ik heb gehoord dat het linker slot er in moet zitten voor de apk, heb gehoord van spuiter die dus bij iemand dit ook had gedaan en kon dus voor de apk ff het slot er terug in maken

dus is het verstandig om het te doen.

kweet niet of het waar is
Nog nooit van gehoord!

http://www.vwfriends.nl/techniek/apkeisen.htm
Mrtn
Car: R5GTT

Bij mij worden ook de sloten weggewerkt, maar er wordt een plaatje aluminium achter geplakt met speciale 3 componentenlijn van het NLR.
M'n vader is tegen het lassen op dun plaatwerk omdat de warmte erin kan gaan zitten en dus gaat trekken.
Mrtn = Maarten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Is het niet vaak zo dat wanneer je verschillende soorten metaal tegen elkaar plakt, dit gaat 'werken' en dus eventueel roesten? Ik heb dit wel eens gehoord, maar vraag me af wat er waar van is.
-Ray-
Contacteer:

ik heb gehoord dat het linker slot er in moet zitten voor de apk, heb gehoord van spuiter die dus bij iemand dit ook had gedaan en kon dus voor de apk ff het slot er terug in maken

broodje aap verhaal :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik ben niet door de laatste APK gekomen, maat dat was zeker niet door het niet aanwezig zijn van het rechter slot! Volgens mij is het ook gewoon gelul...
Tom
Moderator
Car: MB

@ Merijn. Het zou mischien kunnen komen doordat jouw auto langzamerhand een flinstone uitstraling had (incl. de gaten om te remmen) :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Remco T.
Contacteer:

-Ray- schreef:

broodje aap verhaal :)
idd een broodje aap verhaal, mijn auto is een maand geleden gekeurd zonder sloten en heb er nix van gehoord.
catrinus

Zelfs zonder deurgrepen word hij nog goedgekeurd. Anders had ik ze niet dicht laten lassen.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie