ramon16V schreef:hallo,
ik heb gehoord dat het linker slot er in moet zitten voor de apk, heb gehoord van spuiter die dus bij iemand dit ook had gedaan en kon dus voor de apk ff het slot er terug in maken
Bij mij worden ook de sloten weggewerkt, maar er wordt een plaatje aluminium achter geplakt met speciale 3 componentenlijn van het NLR.
M'n vader is tegen het lassen op dun plaatwerk omdat de warmte erin kan gaan zitten en dus gaat trekken.
Is het niet vaak zo dat wanneer je verschillende soorten metaal tegen elkaar plakt, dit gaat 'werken' en dus eventueel roesten? Ik heb dit wel eens gehoord, maar vraag me af wat er waar van is.
ik heb gehoord dat het linker slot er in moet zitten voor de apk, heb gehoord van spuiter die dus bij iemand dit ook had gedaan en kon dus voor de apk ff het slot er terug in maken
Ik ben niet door de laatste APK gekomen, maat dat was zeker niet door het niet aanwezig zijn van het rechter slot! Volgens mij is het ook gewoon gelul...
dus is het verstandig om het te doen.
kweet niet of het waar is
broodje aap verhaal
idd een broodje aap verhaal, mijn auto is een maand geleden gekeurd zonder sloten en heb er nix van gehoord.