Ook leuk als je 280km/h (260 zit er dan wel in) op de teller ziet op de maasvlakte. Toch wel fijn zo'n JWT chip die de Vmax opheft

We zijn bezig met een geinugh filmpie...

Aaaaaahhhhh mag ik met je meeespeedline schreef:Om je op het Nissan pad te helpen kan ik je wel een rit op de bijrijderstoel aanbieden van een getunede 300ZX Twin Turbo. Met wat tuningingrepen gaat het vermogen richting de 380pk. Werkelijk ongelooflijk als je bij 200+ het gas vloert.
Ook leuk als je 280km/h (260 zit er dan wel in) op de teller ziet op de maasvlakte. Toch wel fijn zo'n JWT chip die de Vmax opheft
We zijn bezig met een geinugh filmpie...
Is dat die ene waar jij de voorstoelen uitgehaald hebt?Ploegah schreef:Ik weet nog een STI uit 1998 / 1999 op de slopo met kapotte distributieriem.
Moest geloof ik 6000 kosten.
moet je tel. nr. ?
Gimme gimme gimmePloegah schreef:Ik weet nog een STI uit 1998 / 1999 op de slopo met kapotte distributieriem.
Moest geloof ik 6000 kosten.
moet je tel. nr. ?
Een RS2 of zelfs een RS4 voor onder de 15k ?GreenTwingo schreef: een RS2 of 4 is ook een hele mooie keus.
anders als je handig bent met plaat werk.
mijn schoonvader heeft voor heeel weinig een schade Rs6 gekocht met schade. heeft hem naar zijn werk gebracht op gelapt en tadaa
.GreenTwingo schreef:Mitsubisie Eclips ??
is dat niet wat
die fiat coupe zie ik veel in almere rijden